genoeg hiermee

46 1 2
                                    

Axellia en Merlana breken hun hoofd. Ze hebben geen idee hoe ze Elis kunnen overtuigen. Als Elis ja zou zeggen op hun "aanzoek" zouden ze onafscheidelijk zijn!
Via 1 computerspel zijn ze alles geworden voor elkaar ze leerden elkaar door en door kennen, ze lachten met elkaar tot een gat in de nacht maar dat aanzoek dat eene aanzoek zou een hele nieuwe wereld voor de meisjes zijn. Het klonk allemaal maar wat kinderachtig maar dit betekende veel meer voor axelia en merlana dan iemand ooit zou kunnen denken...
Elis werd gek! axellia en merlana bleven maar door zagen en het werd elis allemaal te veel "GENOEG" Axellia en Merlana wisten niet wat hun overkwam, ze hadden elis nog nooit boos geweten of geërgerd maar nu was het duidelijk ze moesten stoppen.
Het was te laat Elis was boos ze reageerde niet op facebook op kik oniet op haar gsm en zelfs niet op haar allergrootste verslaving... doxhotel. Ze waren duidelijk tever gegaan ze misten elis vreselijkhard maar ze konden haar niet bereiken volgens axellia en merlana zat er nog maar 1 ding op en ohnee het was niet wat je zou verwachten ... Ze gingen niet gewoon aanbellen bij elis thuis neen, ze gingen op een vroegen zondag ochtend naar chacha, elis haar verzorgpaard en ze lieten op het gloednieuwe halster van elis een briefje na...

de domme blondjesWhere stories live. Discover now