Vyprávění:Byl obyčejný den kdy jsem já a Valone šly do školy.Potom jsem na něco stopnul a vypadalo to jako obyčejný náhrdelník,ale nevěděl jsem, že je kouzelný nebo ne,tak jsem ho dal Valone.Potom jsme utíkali do školy.
Po skončení školy jsme šly na to stejné místo a koukali jsme se jestli tam něco ještě je a bylo tam. Byl tam meč samozřejmě jsem si ho vzal já. Rozloučili a šly každý svou cestou.
Jak jsem došel ke škole tak mamka tam čekala a křičela na mě já jsem utíkal,ale kdyby s nimi nebyl Marko tak by mě nechytili,ale byl,tak mě chytil a řekl jsem všem,že musím něco odníst a jsem hned zpět a ať čekají před školou.Šel jsem to dát do skříňky a potom utíkal zadním vchodem od školy a utíkal jsem za Valone. Valone utíkala naproti mě a jak jsme se setkali tak hned vyhrkla,že ten náhrdelník,který jsem ji dal,že je kouzelný,že to nesmí vidět její tchýně jinak ji to zabaví,já to stejny,tak jsme se shodly,že by to bylo tak že to bude u Valone,že mě bude doučovat,ale nesmí to vědět nikdo ani naše rodiče.
Učili jsme se tak dlouho do té doby dokud naše tajemství zístí. Bylo to tak přes 12 měsíců.
Bylo 23.6. a po skončení školy,která trvala jen pět hodin díky bohu. Já a Valone jsme měli normální den,ale najednou slyším křičení na protější ulici. Vzaly jsme si meč a náhrdelník a utíkali na protější ulici.
Byla tam příšera z podsvětí a držela naší nejmilejší sousedku,která křičela přes celou ulici. No vzal jsem si brnění a Valone si vzala oblečení bohyně lásky (afrodita).Byla to brutální bitva,na před odhodil Valone na druhou stranu a ta příšera se ještě ďábelsky smála,tak jsem se naštval až vzal meč a rozsekal jsem tu příšeru.
Poté jsem pomohl Valone pomoct stoupnout a potom tam přišla celá moje rodina a Valoneina a ptali se jakto jsme udělali jak to vypadáme,já jsem jim vysvětlil jak vypadáme a proč.Po vysvětlení při volali celé město a vyhlásili,že já a Valone jsme hrdinové,že budeme ochránci města
KONEC PRVNÍ ČÁSTI
ČTEŠ
Alone a Valone
Fantasyfantasy,postavy:matka Jane,Celé město CRELAND,tchýně Marret,Alone,Valone,Marko,Michael, matka Jane:36let,maminka Alona tchýně Marret: 50let, tchýně Valony Marko:17let,sportovec,střední škola ,třetí ročník,kamarád Valone Michael:21let,bratr Alona,vys...