Ik heb dus alle gebeurtenissen bijgehouden, hieronder staan ze:
Voorbereiding
Het was al vrij snel duidelijk welk team het serieuze team was. Waar DVP als eerst een normale naam bedacht had, kwam het andere team heel veel later nog aankakken met de naam 'de Inspiratielozen'. En terwijl DVP gelijk een leider en een dokter had, hadden de inspiratielozen bij de deadline nog steeds geen leider gekozen. Ook was DVP gelijk bezig met tactieken bedenken over de plekken, maar de Inspiratielozen hielden zich nog bezig met het versturen van kattenfoto's, erg leuk mensen, maar niet zo slim. Wel waren de Inspiratielozen op het moment van tactiek bedenken druk bezig met het maken van een eigen logo. Prioriteiten he XD.
En zelfs toen de plaatsen eindelijk verdeeld waren en ze nog maar een paar uur hadden om met de hele groep te praten, bedacht team DVP allemaal codenamen voor personen, locaties en gebeurtenissen.
En ondertussen was het enige waar de Inspiratielozen zich druk om maakten, wat ze nou moesten doen met hun logo want tja Instagram heeft geen groepsfoto functie.
Zou dit invloed hebben op het behalen van de winst? Of komen ze er goed mee weg?
Ronde 1
Hermelien hoort Jesse met praten maar snapt er waarschijnlijk niet veel van. "Arend gespot waar D zou staan!" hoort ze hem roepen en "Als ik jou was zou ik btw niet te veel heen en weer dansen xD de muziek stoort nogal hiero"
Ondertussen kijkt ElineCoolio ook raar op van de woorden van Isabelle "Ik neem een fles vodka mee en roodborstje staat ook op groen. " het lijkt wel alsof team DVP allemaal gezopen heeft voordat ze begonnen. Eline bedenkt zich dat die code taal wel handig is en vraagt aan haar leider of ze niet de code van de tegenstanders moeten stelen.
Isabelle pakt schmink op, helaas zit er nog geen kwastje bij.
Sylvie heeft een heel ander probleem, die heeft een kwastje gepakt zonder schmink.
Aan de andere kant van de lijn krijgt Flore de slappe lach en praat gezellig terug "is helemaal top! Dankjewel en geniet van je vodka" zegt ze vrolijk als altijd. Waarna ze het ene telefoontje naar de andere pleegt. Plots knalt ze tegen een paard op. Die neemt ze mee! Ze noemt het hmmmmmmmmmmm... eueuh ik bedoel , ze noemt het widier, van WIDE en Ier.
Amy laat zich uitgeput neer vallen. Ze is eindelijk bovenop de berg gekomen en het uitzicht is werkelijk prachtig. Ze kan er vanalles zien. Haar walkie talkie doet nog niks maar zodra ze weer beneden is kan ze alles doorvertellen.
Esmee besluit de ladder richting het dak te beklimmen en geeft ondertussen alle gesprekken die ze opvangt (ook al waren die al naar de leider bedoeld) nog eens door aan de leider. Erg handig natuurlijk om alle berichten dubbel binnen te krijgen.
Flore gooit haar walkietalkie op de grond van frustratie, ze krijgt nu wel erg veel berichtjes.
Watt yeet de lianen in, ze is net Tarzan.
WintoZoro is ondertussen volledig gedesoriënteerd en weet niet meer of hij nou op oranje 1 of 4 staat. Hij kon zich zelfs niet meer herinneren dat hij zichzelf verplaatst heeft, arme jongen. Gelukkig bestaat er een spelleider die hij hiervoor de schuld kan geven.
Dory denkt de leider en de dokter van het andere team al in zicht te hebben en geeft dit gelijk door aan haar leider. Jesse, Flore en Lisa, dat zijn de actievelingen van het andere team.
14Lisa heeft een waterkan te pakken, zonder deksel, nu heeft ze er nog niks aan.
FlippingFeet heeft de deksel al wel gevonden, maar ook met een deksel zonder kan, kan je niks beginnen... haha ... kan XD