Sarah 16
Auu. Zakričala som keď mi na hlavu spadla polička. Každodenná tradícia. Vždy keď ráno začne zvoniť to diablovo stvorenie, takzvaný budík jebnem si do nej hlavu. No nič ako každé ráno vstanem z postele prejdem ku skrini z ktorej si vyberiem oblečenie a idem smer kúpelňa kde vykonám svoju rannú rutinu. Sprcha, makeup, úprava vlasov a hygiena. Následne sa oblečiem a v tom začujem to mamkine otravné "Sáááááára!"Niekedy sa čudujem že ju nebolí hrdlo. Nezostáva mi nič iné ako s povzdychom vyjsť z kúpelne do kuchyne. "Ahoj zlatko" povie mama s úsmevom. Ano aj keď sa stále hádame vždy sa pokúsi byť milá. "Ahoj mama." Pozdravím bez úsmevu. O ten som prišla pred pár rokmi.
Flashback
"Dobehnem ťa!" zakričal na mňa Luke počas toho ako som bežala na decké ihrisko ku hojdačkám. "Nemáš šancu!" zakričala som na neho no odpoveď som nedostala. Keď som sa otočila Lukovim smerom videla som ho ležať krvavého pred autom. "Nie nie to sa nestalo!" začala som kričať pomedzi slzy a sledovala som pani ktorá práve volala pomoc. Hneď ako prišla sanitka vzali aj mňa. Hodinu som sedela na chodbe a čakala na mamku, ktorá ma vzala domov. Luke bol 4 mesiace v kome. Hneď po prebudení sa presťahovali na opačnú stranu Kanady. Rok sme si písali listy. No časom na mňa zabudol.
End flashback
Hneď som si vzala desiatu rozlúčila sa s mamkou a šla so školy.
Takže ahojte. Keďže som nechcela písať úvod tak táto Kniha je o Sarah a Lukovi. Sara má v príbehu 16 rokov a žije v Kanade. Vo flashbacku mala Sarah 6rokov. Luke má 17 rokov žije v Kanade a vo flashbacku mal 7 rokov. To je zatiaľ všetko, dopredu sa ospravedlňujem za chyby. Zatiaľ papapa.
YOU ARE READING
After She Love Me
RomanceBola milé, čestné a krehké stvorenie. Až pokiaľ nestretla jeho.