Bylo krásné slunné ráno a my jsme měli jít nakupovat školní potřeby na 1. ročník do Bradavic. Už teď se tam moc těším. Snad vše seženeme.
Zatím jste v tomto příběhu moc neslyšeli o mé rodině. Takže Vám něco i ní povím.😆 Naše maminka a náš tatínek jsou společníci pána Zla. Draco o to zatím nějak nestojí a ani já o to nestojím. Máme taky takovou bláznivou tetu Bellu. Ta je druhá ruka pána Zla. Tak už dost o mé rodině a pojďme se vrátit zpátky k příběhu :).
Zajímalo by mě,jak se dostaneme na tu Příčnou ulici. Ale maminka a tatínek cestu znají. Teď mě akorát maminka volá na snídani,tak se půjdu nasnídat. Když jsem přišla přišla dolu, čekaly tam na mě lívance 🥞. Draco moc lívance nemusí 😂. Za to já je miluji, takže si je s chutí dám. 😋 Když jsem dosnídala,tak za mnou a Dracem přišla maminka a řekla nám,že už se vydáme nakupovat ty potřebné věci. Tak jsme se tedy vydali k našemu krbu. Maminka nám vysvětlila,co máme dělat a co máme říci k tomu,aby jsme se dostali na Příčnou ulici. Stoupla jsem si do krbu,maminka mi podala sáček s letaxovým práškem a nahlas jsem řekla: „Příčná ulice!" A hodila jsem prášek pod sebe.
Během pár sekund jsem se ocitla uprostřed ulice. Později se za mnou teleportovali i maminka, tatínek i Draco.
Tak už jsme tedy mohli jít nakupovat. Jako první,jsme se vydali pro naše první hůlky. Bylo to velice zajímavé.
Po asi 3 hodinách máme vše nakoupené. Byla to fuška. Ale vše jsme stihli tak,jak jsme potřebovali. Kolem 19:00 jsme už byli doma. Takže už byl čas na večeři. Maminka rychle uvařila špagety a mohli jsme jít večeřet. Zítra se jede do Bradavic,takže si ještě musíme rychle zabalit a jít spát.
ČTEŠ
Nela Ella Malfoy ❤️
FanfictionPříběh o dívce jménem Nela Ella Malfoy,která zažívá různá dobrodružství. ❤️