Fata din vis -Capitolul 1-Zile Monotone

100 3 0
                                    

Povestea mea incepe cu o vara fierbinte ca multe altele intr-un mic oras asezat pe malul raului Mures, intr-o zona frumoasa plina de farmec care nu poate altceva decat sa te duca cu gandul la cele mai frumoase si insorite zile, pline de dragoste, si la acele nopti minunate petrecute pe malul raului sau intr-o zona linistita cu persoana iubita alaturi de tine.

         Povestea minunata incepe cu 1 an inaintea mutarii mele partial definitive in frumosul centru cultural al Transilvaniei, plin de farmec, de oameni frumosi, de arhitectura care te transcende in timp atat medieval cat si renascentist, minunatul Cluj-Napoca.

         Era o vara fierbinte,poate una din cele mai fierbinti traite de mine in micul meu orasel plin de istorie.Parca intregul tinut al luncii Muresului, fiind de fapt un culoar prin depresiunea colinara a Transilvaniei, era amortit datorita acestei caduri, acestei canicule, asemeni preriilor americane in sezonul cald si secetos al lungii veri.Cat despre orasul meu, acesta era cufundat intr-o pustietate care de multe ori iti dadea impresia ca te afli intr-un oras abadonat de multa vreme si care era evitat constant de oameni.Nu se zarea nici urma de om pe strazile largi ale orasului, doar masinile care treceau in graba mai animau strazile.

         De multe ori, atat eu cat si prieteni mei obisnuiam sa ne scaldam in raul care curge lin pe la marginea orasului spre a mai scapa de arsita verii.Mai erau si acele zile in care strabateam o distanta de aproximativ 30 de kilometri pentru a ne scalda intr-unul din cele mai populare stranduri ale judetului, aflat chiar in resedinta acestuia.Iar atunci cand evitam scaldatul, dar vremea ramanea calda, ne retrageam impreuna la o bere.Era o placere sa gusti savoarea unei beri reci intr-o zi torida in mijlocul verii.

         Zilele se scurgeau incet peste tinutul orasului si timpul parea ca este rabdator cu oamenii.Aceeasi rabdare o simteam si eu in adancul sufletului meu.Eram implinit, aveam linistea unui camin, linistea familiei unite si nu in ultimul rand linistea unor prietenii sincere ce-si faceau simtita prezenta in gasca mea de prieteni.Dar parca lipsea ceva si asta ma facea sa cuget asupra acestui fapt ore la rand.Era vorba de dragoste.Desi familia si prieteni ma faceau sa ma simt implinit, dragostea unui partener de sex opus lipsea cu desavrsire din viata mea.Totusi, evitam sa-mi arat public aceste probleme si de multe ori, in conversatiile atat cu prietenii cat si cu familia se ajungea la discutii despre dragoste si-n acele momente ei incepeau sa vada intradevar ca sunt nelinistit in legaura cu asta.Cei din familie ma imbarbatau zicandu-mi ca dragostea ce urma s-o intalnesc este mai speciala si poate de aceea mi-e mai greu in a o gasi.Diferenta e ca, pentru mine nu exista dragoste speciala, eu imi doream doar o relatie obisnuita in care cele 2 parti implicate sa-si arate respect reciproc, incredere de asemenea reciproca si iubire sincera si puerila, asemeni unui copil, venita din adancul sufletului.Multi imi spuneau ca aceste lucruri ce mi le doresc(nu evitam sa vorbesc despre dorintele mele in legatura cu o relatie, ba mai mult, asa simteam ca ma descarc de aceasta greutate) sunt speciale.Nu eram de acord cu ei niciodata si continuam sa-mi afirm proprile pareri, la urma urmei in aceea perioada eram rebel si faceam cam ce vroiam si nu prea tineam cont de parerile celorlalti.

         Zilele continuau sa curga inainte, spre sezonul ploios al toamnei ce urma sa vina.Insa mai era mult timp pana la venirea toamnei, iar vara fierbinte dadea impresia de eternitate. Incepuse in viata mea sa se instaleze o oarcare monotonie.Pana si traseul parcurs de mine zilnic era de multe ori acelasi, zile la rand, chiar saptamani.Incepusem sa ma obisnuiesc cu ideea ca dragostea nu poate patrunde in viata mea sub nici o forma.Totodata incepusem sa fiu din ce in ce mai libertin si mai rebel.Imi inecam multe din zile in alcool in singuratatea camerei mele.Evitam gandurile legate de dragoste si faceam in asa fel in cat sa ma simt bine fara prezenta iubirii in sufletul meu, desi dupa o mare cantitate de alcool ma framantau el de fel de sentimente in legatura cu diferite fete pe care le observam ca intrau in legatura cu cercul meu de prieteni, dar treceam repede peste si uitam rapid tot, a doua zi fiind din nou cu aceleasi ganduri limpezi si lipsite de griji.

Fata din visUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum