Primul lucru pe care l-am facut,a fost acela de a afla cine este aceasta fata, lucruri pe care incercam sa le obin indirect prin intermediul prietenilor mei cei mai buni, Rares si Paul.Insa si acestia aflasera majoritatea informatiilor, tot pe aceeasi cale pe care incercam la randu-mi sa le obtin, ceea ce mi-au si marturisit de nenumarate ori.Datorita lor am reusit sa aflu lucruri care pentru mine erau foarte de folos si care in viitor se dovedisera a fi in totalitate adevarate .Aflasem ca ea venise dintr-un alt judet, destul de indepartat, si ca urma a se muta in orasul meu impreuna cu familia.Mai aflasem ca ea urma sa invete la liceul din orasul meu si ca urma sa treaca pe clasa a unsprezecea, fiind deci cu un an mai mica decat mine.La aflarea acestei vesti, mintea mea a inceput sa capete din ce in ce mai multa culoare si lumina, asemeni soarelui care isi arata razele dupa o furtuna puternica.Si intradevar, in tot acest rastimp in sufeltul meu se petrecuse o furtuna.Fusese nevoie de un chip angelic ca sa-mi lumineze intradevar sufletul si sa aprinda acea speranta adormita de luni intregi, acea speranta de a avea o dragoste adevarata.
Zilele incepusera sa capete sens si le primveam cu bunatate, timpul se intoarse in sufletul meu la acea rabdare de care avusesem parte la inceputul verii.La fiecare iesire cu gasca mea de prieteni, in care aparea si ea, incercam s-o analizez, incepand de la gesturi, mimica, pana la miscarile ei trupesti.Nu a fost usoara aceasta analiza deoarece pot sa zic ca era o fata foarte complicata cu un suflet greu de inteles, dar care, odata descoperit, ti se infatisa in fata ochilor ca un suflet demn pe care esti obligat in al iubi deoarece aceasta deminitate a sufletului, ea insasi iti induce acea stare de iubire, iubire sincera.Cu timpul insa, pe acest suflet minunat incepusem sa-l descos si sa vad adevarata ei puritate sufleteasca de care dispunea in acele momente.Si parca aceasta puritate, era un lucru banal pentru ea, dar pentru oricine ar fi privit cu ochii sufletului, nu era asa, ci era o puritate greu de intalnit in acele zile in care multe din fete iubeau doar pentru bani si doar din interes, lucruri care, pe mine ma dezgustau incredibil de mult.Pe langa aceasta puritate sufleteasca avea si acel fler, acel fler minunat al unei domnisoare firave, al unei tinere adolescente fara nici o grija,inocente, ceea ce ma ducea cu gandul la acei copii in primii ani ai vietii lipsiti de griji, si care viseaza sa devina supereroi.
Zilele se scurtau odata cu scurgerea verii spre toamna rece.In aceste zile imi era din ce in ce mai greu sa ma gandesc la lucruri banale si acceptam in a ma gandi la aceea fata firava cu trup angelic.Pur si simplu imi intrase in adancul sufletului meu pe care-l ravasise cu adevarat,il ravasise in asa fel incat sa-mi dea peste cap toate gandurile si sentimenele profunde care aveau sau nu legatura cu iubirea.De multe ori cand ieseam cu prietenii incercam din rasputeri sa-i acord atentie si sa ma apropii mai mult de sufletul ei.Dar ea ma evita destul de frecvent si parca nu-mi acorda atentie deplina, ceea ce ma ducea la gandul ca ea avea o relatie sau cel putin nu-si dorea momentan una.Reusisem sa aflu numarul ei de telefon, lucru care s-a dovedit mai pe urma de folos deoarece pe la mijlocul lunii august incepusem sa-i trimit mesaje prin care sa imi arat afectiunea ce-o purtam in suflet pentru ea. Daca pana atunci vorbeam prin mesaje,evitam sa-i mai scriu motivul fiind ca nu are rost sa mai vorbesc cu o fata care imi da importanta doar in mesajele trimise pe cand in iesirile noastre serale cu gasca ma ignora complet si ma priveste ca pe un anonim.
Era sfarsitul lunii august si eu incepusem sa nu mai am nici o speranta in ceea ce priveste o iubire sincera mai lunga decat o vara.Nici macar aceasta fata angelica cu sufletul pur nu-mi mai dadea impresia ca s-ar mai putea schimba ceva in viata mea.Incepusem s-o banuiesc ca are prieten si ma purtam destul de misogin cu ea.Din pacate, si ea incepuse sa renunte la orice incercare de a se apropia mai mult de mine dandu-si seama ca nu are sa ajunga la niste sentimente de iubire reciproce.Lipseau acum noptile pline de mesaje, nopti prelungite pana spre dimineata, lipseau iesirile serale cu prieteni si incepusem sa fiu partial izolat in intimitatea camerei mele.Un lucru bun totusi, era lipsa desavarsita a alcoolului.
CITEȘTI
Fata din vis
RomanceUn inceput de roman frumos, roman romantic. Pe viitor o sa pun si celelalte capitole, pe masura ce le finisez