Selammmm
Hoşgeldin
Nasılsın?
Cam toplarken elini yaraladın mı?
(O toplama işini zevkle yapıyorum ben)Tavuk mu kırmızı et mi?
(İkisinide sevmem pek ama tavuk)Hiç düğün,parti... gibi bir terde üzerine içecek döküldümü?
(Çok sinir olmuştum lan etraf kalabalık olmasa dalacaktım zaten. İyi ki yanımda yedek kıyafet vardı)Küçükken oynayıp unutamadığın bir oyun?
(Miço)Hiç her hangi bir yerin alçıya alındı mı?
(Kardeşim sağ olsun kolum çatlamıştı)Çok utandığın bir olay?
(Okul çıkışı merdivenlerden inerken ayağım kaydı düşecekken yanımda başka sınıftan Caner diye bir arkadaşım vardı. Düşmemek için elini tutmuştum. Çocuk iki gün yüzüme ters ters bakmıştı pislik.)Pet şişeyi patlattığın da birisine geldi mi?
(Gittiği yere pek bakmıyorum. Biz zaten okul çıkışı müdürün yanından geçerken patlatıyorduk. Nasıl bir kafadaysak artık. Bir kerede arkadaşım gözüme fırlatmıştı sonra sınıfa girememişti korkudan)Okulda uzun eşek oynayan bi bizim sınıf mı?
(Bence değil)Hiç disipline gittin mi?
(Yok ama tutanaktan son anda kurtuldum)Okul müdürüyle yakın mısın?
(Lan hoca evimi bile biliyorlan)Yataktan hiç düştün mü?
(Yok tanrıma şükür düşmedim)Eti mi Ülker mi?
(Değişiyor)Apple mı Android mi?
(Android)Sevmek mi sevilmek mi?
(Sevilmek)Latte mi Filtre kahve mi?
(Filtre kahve)Hayatına devam etmek mi rest çekmek mi?
(Devamm)Oy verir misin? ;)
Sen sevilmeye değersin ...
❤️❤️❤️❤️