Anglia délnyugati részén, Wiltshire-ban található egy hatalmas kúria. Ohh egyből a Malfoy kúria jutott eszedbe nemde? Pontosítsunk egy kicsit, két hatalmas kúria található arra felé. A Goodwin család egy a sok aranyvérű és annak felsőbbrendűségét hangoztató családok közül évtizedekig visszanyúló vérvonallal. Michael Goodwin és Eva Goodwin igencsak jó kapcsolatot ápol Malfoyékkal, szóval jól sejthetted elég közel áll a két kúria, s a két család is egymáshoz. Victoria Goodwin nem igazán szívleli őket, kivéve az asszonyt vele sokszor megtalálta a közöshangot. Akárhányszor meghívást kapott, hogy tartson szüleivel aznapi látogatásukkor mindig elutasította vagy talált valami kifogást, amint elég idős lett ahhoz, hogy egyedül otthon maradjon. Ez volt jellemző ha a másik család tett látogatás hozzájuk, egy kis kifogással inkább elvonult. Persze bizonyos alkalmakkor például bálok, fontos vacsorák vagy ünnepségek alkalmával hajlandó volt vegyülni. Ha pedig tehette a saját könyvtárukban kuksolt és olvasott vagy a műtermében festett esetleg rajzolt. Szülei tiszteletben tartották lányuk szokásait, ám gyakran nekik is kellemetlenséget okozott az oldalukról a hiánya. Jó, tudom, tudom most az lenne a kérdésed, hogy ha aranyvérűek, akkor kötelező lett volna a lány jelenléte a jó hírnév fent tartása érdekében nemde? Nos igen, bár nekik ez az egy bizonyos előnyük volt Malfoyékkal ellentétben, nekik sose kellett a hírnévért harcolni. Michael és Eva tudta a dolgát, hűen szolgálták a Nagyúrat eltűnése napjáig, majd az Imperius átokra fogva az egészet tovább tudtak kémkedni a Mágiaügyi Minisztériumban miután munkát ajánlottak ott nekik ezzel segítve a Nagyúr visszatérését. Mindenki tartott a Goodwin családtól tudták mire képesek hisz részben a Nagyúr jobb kezei voltak, így olyan sötétvarázslatok és bájitalok tudói amiről kevesen tudnak és ezt lányuknak is tanítják. Viszont a Goodwin szülők kissé aggódva várják, hogy lányuk elkezdje a tanulmányait a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában, hisz jól tudják mennyi haragosuk van annak ellenére, hogy mennyien kedvelik őket és tartanak, hogy lányuknak mennyi lesz az évek során. Így hát Victoria mit sem tudva lényének megjelenése mekkora porfelhőt fog kavarni vágott bele egy ismeretlen utazásba részben egy bizonyos tejföl szőke fiúval a nyomában.
Na hát akkor sziasztok!
Új vagyok itt írás szempontjából és abból is, hogy publikálom. Szóval néhol lehet teljesen snassz a történet esetleg gyerekes, kicsit gagyi vagy talán ideiglenes. És előfordulhat helyesírási hiba is. Ha bármi észrevétel van szóljatok kérlek, próbálok minden bökkenőn javítani. Úgy gondoltam pár kész részt kirakok és ha van rá igény akkor folytatom, ezért legyetek szívesek jelezni ezt.
Előre is köszönöm! Jó olvasást!♡
-szerk.
YOU ARE READING
Egybefolyt színek /Harry Potter ff./ *szünetel*
FantasyVictoria Goodwin nem mindennapi családdal rendelkezik vérvonalának köszönhetően. A családja még születése előtt szétszakadt. Háború zajlik jó és rossz között, mint a világban, mint a családon belüli is. Talán végül sikerül neki megtalálnia a helyét...