Jason, Effy's dåvarande pojkvän som varit så kör i henne, sagt att han älskar henne, sagt att dem skulle fortsätta vara vänner efter deras breakup, hade nu blivit Effys värsta ärkefiende. Efter någon vecka fick hon höra mer och mer från folk vad Jason hade o säga om henne och de vart inte positiva saker. "Hora, slampa, fitta, hon va skit dålig i sängen" fick hon höra gång på gång. Ursäkta med det var inte jag som kom efter 10 sekunder...
Sommaren kom och Effys familj var på semester uppåt i landet. Hon följde inte med de första veckorna för hon ville inte missa Zack's pool party. Men under dessa veckorna mådde hon inte bra. Hon blev nästan känd i en viss by att hon va hora o slampa endast för att Jason sa så. Effy förstod inte varför han gjorde såhär eller vad hon hade gjort men hon försökte att inte beröras av de, så hon kämpa men till slut gick de inte. Effy's tankar var kaos och hon behövde komma ifrån Skåne nu nu nu.På tåget upp till sin familj o vänner satt hon i en sov vagn när hon plötsligt får en notis på telefonen. "... har lagt till dig på Snapchat". Jaha, vem är detta? Tänkte Effy men hon lade till honom för o se vem personen va. Det går några minuter innan hon får en snap från honom med följande text: Tja, e det dig Jason kallar hora?. Självklart tänkte hon, vad annars. Det är ju detta som definierar mig nu. Folk beskriver mig som "Jasons ex han kallar hora". Resan bestod sedan att tårar som sakta föll längs för kinderna.
YOU ARE READING
I'm fine
Teen FictionEn 17 årlig tjej vars hennes liv går utför med ett leende på läpparna