Bir delikanli babasi tarafindan çevresi cok genis ve kisitlamali veya o öyle hissediyor o, tanimasada insanları,insanlar onu taniyor "aaaa ...... oğlu degil mi ? " diyorlar bu yuzden serbest bi hayati yok ask hayatıda o kadar da karisik 13-14yaslar arasi da sarisin mavi gözlü kisa boylu bir kiz geldi calisdigi isyerinin civarına babannesinin yanina kalacaktı delikanlı bir arkadasi aracılığıyla tanisti ve cikmaya basladilar delikanli cok seviyordu ve hemen hemen her aksam havalar iyi oldugu zamanlar parka gidip oturuyorlardi delikanlinin cevresi genis oldugu icin görürler korkusuyla hep yer degistiriyorlardi parkin icinde ordan oraya evet oturdular bir banka, delikanli Sarışının hep gozlerine bakıyordu bi anda ne olduysa oldu öpüşme ye başladılar bir, iki dakika oldu kiz artik Öpüşmek yerine boynuna sariliyordu ayni sekilde 2-3kere oldu o olay hava kararmisti kiz 'hadi gidelim 'dedi ordan kalktilar ve delikanli sarıldı kiza sanki hic bırakmayacak gibi.. delikanlı kizi evine bıraktı gun gectikten sonra ciftler bulustular kiz artik onu istemedigini soyledi delikanli "peki" dedi sadece peki kiz bi kac gun gectikten sonra annesinin yanina gitti babasi ve annesi ayrı idi gunler gecti aylar hatta yillar delikanli 17 yasinda yine sarisin tekrar babannesinin yanina gelmis geldikten sonra 1-2hafta sonra ogrendi delikanlinin 4den fazlar takildigi arkadaslari biz buna grup diyelim o grup icinde ikizlerin tekine hoslandigini anladi hoslandigi kizin ikizide kardesi yerine girecek sekilde arkadaslarmis ikizlerle ayni okula giden sarisin onlarlda kanka olmuslar ileri derecede hoslandigi kiza da bu sirada yazmaya devam ediyor sarisin gruba katildi ve artik delikanlinin eski ciktigi ve hoslandigi kizla birlikte muhabbet saka girgir filen derken eski ciktigi öğrenmiş hoslandigini bir sabah günü saat 8 civari bir mesaj gelir telefonuna sarisindan o gunede kararlastirdilar carsiya cikacaklardi sarisinidan soyle mesaj gelir " yanlis anlama ama ben arkadasimin iyiligini düşünüyorum ve sende onu mutlu edicegine inanıyorum " delikanliya yapmasini istedigini ornekler verdi ama hoslandigi kiz ise baskasindan hoslaniyordu 1defa aksam saatlerinde bulusup ona sevdigini soyledi ve internet üzerinden cevbimi verdim diyerek cevapladi cok sasirmisti delikanli sonra hazirlandi ve sarisin ile parkta buluştular bir sigara yakip bitesiye kadar arkadaşı oldugu ve delikanlinin hoslandigi kiz (ikizler) uzerinden muhabbet basladi "ne yapacaksin ?" Diyerek sarisin muhabbeti baslatti delikanli "düşünüyorum kararsizim "diyerek cevapladi ama aklinda hala o deli soru "karsimdaki eski manitam muhabbet ettigimiz konu ise cikacak olan hoslandigim kizdan bahsediyoruz " kisa keselim delikanli carsiya gidicekti sonradan en yakin arkadasi hüso istemedi oysaki 2gun onceden ayarlamislardi ne yapip etikten sonra yola ciktilar ve bir cafeye oturup gelmelerini beklediler delikanli jenga taslariyla kalp yapti ve icine 3kagit yapistirdi seni seviyorum benimle çıkarmisin yazili sekilde ikizler geldi ve delikanlinin hoslandigi kiz gorur ve fazla olumlu tepki vermez ve hoslandigi baska biri oldugunu bile bile yapti ve ikizin son şansıydi kabul etmeyince pes etti delikanli.
Bu kez eski ciktigiyla muhabbet koyuydu ve son dereceye kadar geldiler ve ikiside ilerledikce ilerledi delikanli yine baglanmaya basladi ve sarisinda hoslaniyor ama soylemiyordu 1.5ay oldu öpüşmeler sarilmalar derke isler terse gitti ve bir daha konusmadilar aama delikanlinim akli o sarisindaydi sarisinda gittikten sonra babasının ogrencisi esmer kiz la konusmaya basladi koyu bir muhabett canimli cicimli sonunda delikanli esmere acildi seni delileer gibi seni seviyorum benimle cikarmisin dedi babasinin ogrencisi oldugu icin engeller var diyerek retetdi ve olmaz diyerek cevapaladi sorusuna...Gelismeler olursa guncellenecektir sorularinizi bekliyorum
~HanCi~