Thir in hrut ri chhek+ karah Chuan in hmangaih tak 2 te Chu an MIT tuamsak tlat niin an phuar bet bawk anihna takah Chuan Tunah hian thir tlawn sei lutuk lo ft2 vel dawn Kenga inseh ruh tang+ Chuan chumi te2 Chu vuak hlum achak ngawih+ Nilo atur hian atur tawh......
______________________________
Kook harh teh tae a awmlo
Kook Chu Amutna sofa atang Chuan in perh tho nawlh in tae nena an room Chu apan nghal....choka atang Chuan jimin Chu rawn chhuakin ..."babe tinge tikhan itih Khera ...nopang Mai an nia an in hau ve niang Chu "yoongi Chuan kook atihder avang Chuan abialpa Chuan Alo zilh mawlh+" an â dun Sia...engmah Kan tihloh Chuan inbelo in an tar Mai ang tae lahin biak atum hmel bawk silo....jk Chu ihriat Chian kha achapo na aia amah hneh thei tu an awmlo"
Kook Chu hman hmawh tak hian atlan chho room kawngka a hawng thuaia....tumah ahmu lo khuma taehyung kawr tihloh Chu"Kim taehyung" thinrim tak Leh hlauthawng Ru tak Chuan an au thawta ..tae chu bathroom atanga rawn pen chhuak in ....oiii asexy Zia Mai Chu ataksa ala huh chepa...asam atang tui tlem ala rawn Fara ...asam kar atang Chuan amit Meng sexy lutuk Mai Chuan kook Chu rawn melh pah in ahmui Chu arawn liak zeuha ....kook Chuan MIT khap leklo hian Alo en....ahma lawka athinrim na Leh achapo na avanga abiak duh miahlo mipa Chu ahma ah Chuan towel fual taka vengin towel a awrh bawk ania...tu mihring nge zam chhelo tehlul ang
"Ahh Kim taehyung enge itih?
Maw ....enge ka tih maw ka inbual zo chiaha ...Chuan ka bialpa hnaih taka en in kiss ka tum...anui suka
Kook Chu tawlh hnung hretin achil alem duka... enga tinge mawnle... ahma Chuan tae hian atan ngailo ...bakah tinge kook hi Azam em em atih ngaihloh ani tawp silo ..."Kim taehyung I inla pa vedeuh Ami"thudang ah apawt Peng deih ...
Tae Chuan anghawnga puan Chu peih thla in ahma a makti hmel taka entu Chu atukhumah vuanin Ava kiss ta buan+a kook Chuan tih ngaihna ahrelo reilo te chhung Chu chhan pawh achhanglo ....tae Chuan ahmui aphawi zeuha "tinge kook min ngai velo mi...min thlahlel miahlo mi ...." Hlauhthon hmel tak Chuan amitmeng Hur ltk Chuan a Han melh chho Kaka ...jungkook pawh rawn pangai chho chiah ...engmah sawilo Chuan tae Chu akiss ta buan+a...an duhthawh telh+ tae zawk Chu in kiss chungin khumah Chuan amu ta riai+ a.... Kook Chuan a t-shirt Chu phelhin a boxer Chu aphelh nghala...khum bulah Chuan ding in adick Lian zet Chu akhalh fa*k Leh ta trul Mai ....tae Chuan Chu dick Chu awh hmel deuh hian ahan melh chhoa "kook ..kookie ..."
Jungkook Chu arum hata ...ummm tae baby min Dil rawh...
"Kookie khawngaih in"ati tham tiak a...
Kook Chuan avawn na Chu thla in tae ka zawn ah Chuan a hung ta run Maia....tae Chuan hmanhmoh takleh khur der+ Chung Chuan kook dick Chu aka chhung ah Chuan infiam pui nan ahmanga...Amit Meng Hur tak Chuan kook amelh chho Leh zauh thin ..kook nuam ti Chu arum hat+ renga ...tae zei vel lutuk vang Chuan acum thei Mai dawna ahriat avang Chuan vawi Leh khatah aphawi nghal thut lube Chu laiin tae hole ah Chuan atat vela...tae hole Chu 2 finger Chuan muang Chang Chuan athun lut zal+a tae pawh Chu Alo ip chawih thei... Duhtawk lo tih hriat tak Chuan aw tham tiak hian" ohhh kookie mawhhhh....titeh ka mamawh ania"
Jk Chuan finger chhunzawm zelin tae tha deuh Leh ka phur theihnan tha deuh in min Dil thei lom mi nge ...heti hian Kham khawp lo tak hian I om reng dawn ...
Tae Chu arawn Che hreta"kook khawngaih in"
Khatiang ringawt kha cuan ka theilo ang
Lube Chu adick ah Chuan ahnawih mam zul tawh...tae holea ahnawih lai Mek Chuan"kook khawngaih in idick kha ka mamawh mawhhhh thunrawh...kookie ummm Thun rawh aw"
Ain rin hma Chuan kook Chuan athun lut ta pulh a....alut pulh+a atir atang Adep nghek+a tae inring hman lo nuamti lutuk mahse moan ring Ngam silo Chu lukham kuahin Ain seh ruh NASA Mai .....afck tu lah Chuan a fck a ngaihtuahna aneilo aduhtawk Chuan adep ngar+ ..."kook rang deuhin ka cum dawn"
YOU ARE READING
i can't stop loving you
Short Storytaekook story ka ziah hmasak ber tur ania minlo chhiarsak theuh dawn nia ... comment lamah achhia Atha ka dawng thei vek bawk aw