Tento příběh bude o dvou lidech a jejich životě
Ps. vše je vymyšlené
Týna byla ze statku a Janek byl milionář z Prahy, mohla si dovolit co chtěl a měl co chtěl. Zatímco Týnka šetřila každou korunu pro statek a aby měli z čeho žít. Tyně je 22 let a Jankovi 24 let. Týna je skromná statkářka a Janek je ten, co by peníze vyhazoval za vše co se mu líbí. Týna má sestru Sylvu, která je stejná jako Janek, prostě mrcha.
Jednoho rána, se Týna vzbudila a první co udělala bylo, že běžela do kuchyně a šla udělat mámě snídani, protože dnes má narozeniny. Mamince, která se snaží, stará se o statek s Tynou a s dalším personálem a stará se o to, aby se jim vedlo dobře, udělala lívance se sirupem a šlehačkou. Týnka strašně ráda vaří a peče, často totiž pomáhá Bětě v kuchyni.
Šla tedy za mamkou, která měla pokoj o poschodí výš. Donesla jí snídani z lásky.
Koukala na ni a povídá Týnce : ,,děkuju ti zlato, moc si mě potěšila." Ani nevíte, jakou měla Týnka radost. Takhle to bylo každý den veselo, láska a radost, ale jednoho dne se to všechno změnilo. Stalo se to o rok později. Týnky maminka chtěla jít do koupelny, ale udělalo se jí špatně, a omdlela a spadla ze schodů. Bohužel tento pád nepřežila a od té doby si to Týnka vyčítá, ale nikdo neví proč. Od té doby táhne statek sama a snaží se, aby vše fungovalo jako dříve. Měla jen maminku a teď nemá nikoho, jen přátele ze statku.
Když si uvědomila, že z rodiny je na všechno sama, protože Sylva ta se práce ani nedotkne, tak jí bylo do breku.
Janek mezitím měl nějaké obchodní jednání, při kterém narazil na statek Slunečná. Hned se mu statek zalíbil, ale při schůzce ho nezmínil, ví někdo proč? Janek ho chce prý prozkoumat sám a pak se teprv uvidí.
Druhý den, což byla středa jel směr statek. Dorazil tam a šel se ubytovat. ,, Dvě noci prozatím stačí ", řekl si Janek. Šel si to tedy domluvit, vzal si klíče a šel nahoru do pokoje. Pokoj měl hned vedle Týnky. Přes stěny bylo vše slyšet, takže když se Týnka bavila s kýmkoli a naopak, tak to bylo slyšet.