Medya : Deniz
Şuan hava yere yumurta kırsanız pişecek derecede sıcaksa ve sizin başınızda öten bir anneniz varsa çok şanssızsınız demektir.Benim gibi."Her şeyini aldın mı Deniz?"Yine aynı soru.
"Evet."
"Sakın orada burada koşuşturup vücudunu yaralama."Yine aynı uyarı.
"Evet."
"Orada sakın abini üzme."Yine aynı talimat.
"Evet."
"Yabancılarla muhatap olma."Yine aynı öğüt.
"Ve asla erkek arkadaş yapma."Yine aynı saçmalık.
"Evet."
Tek kaşını kaldırdı."Deniz sen mal mısın?"
"Evet."
Abim olacak uzaylı şahıs arkamdan gülerken ne söylediğimi yeni fark edebilmiştim.Sinirle çığırdım."Ya annneeeee!"
Gülerek bana sarıldığında bende kollarımı ona doladım.2 haftalığına bir kampa gidiyordum.Daha doğrusu gidiyorduk.Kıştan beri hep bu hayali kurmuştum.Kampa gitmeyi.Oraya gidecek ve hayalimin aşkıyla tanışacaktım.Ama maalesef ki bu hayallerime engel olan tek isim vardı.İki heceli,dört harfli o isim.
Abim.
Annem tabiki de tek başıma gitmeme izin vermemişti.Ama eğer abim gelirse bende gidebilirmişim.Bla bla bla...
Ve sonuç olarak abim ve ben iki haftalığına Antalya'ya bir kampa gidiyorduk.Belki hayatımın aşkını bulmakta sıkıntı yaşabilirdim ama asla yalnız kalmayacaktım.Çünkü çocukluğumdan beri arkadaşlarım olan Melis,Azra ve Mertte benimle geliyorlardı.En azından iki hafta boyunca abimin gözetimi altında denetlenmek yerine onlarla bir yerlere gidebilirdim.Ama yinede şanssız sayılırdım çünkü abim tam bir gözetmeci kameraydı.Nasıl olduğunu bilmiyordum ama kimlerle konuşsam veya nereye gitsem hemen haberdar oluyordu.
"Kendinize iyi bakın.Kutay sende kardeşini ihmal etme."
Kısacası "Kardeşine dikkat et eli ayağı rahat dursun."demek oluyor bu anne dilinde.Abimde başıyla onayladığında beraber otobüse bindik.Ben 18 numaralı koltuğa abimde doğal olarak yanımdaki koltuğa oturdu.Tabikide cam kenarı benimdi.Mal mısınız?
Melis katılması gereken bir maçı olduğu için bu akşam gelecekti.Azra ailesiyle beraber Bodrum'a tatile gitmişti.O ordan direk gelecekti kampa.Mertte zaten Antalya'daki yazlıklarında olduğu için sıkıntı yoktu.Otobüs kalkmak için hazırlanırken başımı koltuğa yasladım ve gözlerimi kapattım.Bütün gece uyumadığım için uyku beni yavaşça kendi içine hapsederken kendimi ona teslim ettim.Bir kaç dakika sonra belimden birinin dürtmesiyle gözlerimi araladım.
"Kalk hadi gerizekalı geldik."dedi abim sinirle karışık bir ses tonuyla.
"Mola yerine mi?"
Aptal bir şekilde sırıttı."Gerizekalı hayır Antalya'ya geldik...."
Ne yani 6 saat boyunca uyumuş muydum?Tamam ayı olduğumu biliyorum ama bu kadar değil.Kendime gelerek ayağa kalktım.Otobüsten iner inmez otele doğru koştururken abimde arkamdan söylenerek bavulları taşıyordu.Resepsiyon işlerini hallettikten sonra abimin bize ayarladığı odaya çıktık.Bu geceliğine burada kalacaktık ve yarın kamp alanına geçecektik.Odaya çıktığımızda abim bana kısa bir bakış attıktan sonra odadan çıktı.Yemek almaya gitmiştir muhtemelen.Bende işe koyularak bavuldan birkaç kıyafet çıkardım ve günün yorgunluğunu atmak için duş almak üzere banyoya girdim.Kısa bir duşun ardından kıyafetlerimi giydim ve saçımı kurutarak odaya geçtim.Abim hala ortalıklarda gözükmüyordu.Aman banane!
Omuz silkerek kendimi yatağa attım ve whatsapp'e girdim.Bizim gruptan yine birsürü mesaj vardı.
*Kekolar
Melis:Kanka burası çok sıkıcı siz Antalya'da göt devirin.Ben burada mal gibi maça hazırlanayım.
Mert:Valla şuan plajdayım çok taş kızlar var.Yarın birini kapıp getiririm.Hem Kutayda görmüş olur.
Deniz:Sakına Mert birde abimin sevgilileriyle uğraşamam.Zaten eski sevgilisi hala bana mesaj atıp duruyor abini bana ayarla diye.
Azra:La yeni marka ruj çıkmış alan var mı?
Deniz:Sen bi sus kızıl sürtük sen bi sus.Biz burada neyin derdindeyiz sen neden bahsediyon.
Azra:*-* Tamam sustum.Yeni ruju gören var mı?
Çok fazla bildirim geldiği için internet paketimi kapatarak telefonu komodinin üzerine bıraktım.Kapının açılmasıyla abimin geldiğini anlamıştım ama yalnız değildi.Beyaz bir elbise giymiş,kumral bir kız vardı yanında.
"Deniz ne yapıyorsun?"
Şaşkınlığımı gizleyemeden cevap verdim."Ben öyle uğraşıyordum da bu arkadaş..."
Lafımı bölen abim oldu."Bu arkadaş değil.Tanıştırayım kız arkadaşım Çiğdem."
İç sesim:Wtf?
Dış sesim:Neeeeeee?