Off. Başımın ağrısı susmuyoor ! Tabii dünden beri 17 şişe bira içersem olacağı buydu. Yorganımı tekmeleyerek yataktan kalktım. Elimi yüzümü yıkamadım çünkü zaten soğuk bir de onunla mı uğraşacam ? Aşağı inip salondan sigaramı aldım ve birtane yaktım . Oturup salonda sigaramı içmeye başladım. Tabii başım öyle ağırıyor ki anlatamam. Telefonumun çaldığını duyunca hemen odama koştum.
Göt Kafalım ^ ^ arıyor...
Arda arıyor. Arda deyince erkek sandınız ama kendisi kız ve benim nefes alma sebebim. Yaklaşık 6 senedir arkadaşım ve tanıştığımız güne her zaman lanet ediyorum. Şaka şaka. Telefonu açmayı unuttum bi sn. Öhööm.
-Efendim götcük ?
-Donlutellam napıyorsun ?
-Canısı yeni uyandım beynim patlayacak gibi hissediyorum yemin ederim.
-Dün yine çok içtiniz dimi ?
-Oğlum o kadar olsa iyi. Eve gelip devam ettim. Berk malını kızlarla yiyişince gördüm yaa ,
-Eee ?
-Moralim bozuktu ondan. Neyse göt kafalım. Zıkkımlancam ben. Öpüyorum götcüklerinden. Byee !
-Off manyak. Byee.
dedi ve telefonu kapattık. Berk benim sevgilim -Dİ. Taa ki geçen gün onu Mine sürtüğüyle yiyişirken görene kadar. Piç bide kızın her yerini elliyordu. Töbee allam çok töbee .s
Şimdi diyeceksiniz ki bu kızın annesi falan evdeyken nasıl böyle rahat olabiliyor. Annem ve babam yok benim. Gerçek annem ben daha bebekken anasının a*ına kaçmış. Gerçek babamda sürtüğün tekini almış ve beni götümden tekmelemiş. Bende yurtta kalmışım. Melek gibi bi aile beni evlatlık almış. Çocukları olmuyormuş diye beni prensesler gibi büyütmüşler. Şimdi bana ayrı bir ev aldılar ve rahat olmamı istedikleri için araba da aldılar. Neyse ya içim bunaldı.
Gidip siyah siyah giyinip arabaya atladım. Babamın şirketine gitmek için yola koyuldum. Biraz sonra babamın şirketine vardım.
''Eren ? Birtanem ! Hoşgeldinn! Ne güzel bi sürpriz ?!'' dedi babam ve sıkıca sarıldı bana.
''Baba bana 200 kağıt lazım!'' dedim ve babamı hafif ittim.
''Al kızım sana kartım. İçinde 95.000 TL limit var. Dilediğince kullan.'' dedi babam.
''Sağol canısı ! '' dedim ve yanaklarından sıktım babamın. Tam koşarak çıkarken kapıda birine çarptım vee ..
''AAAAAĞĞĞĞ!!!''''
''İyi misiniizz ?!'' dedi ve beni kaldırmaya çalıştı çarptığım BABY FACE.
''Üstümü yaktın mal !! '' dedim ve ayağı kalktım.
''Yanlışlıkla oldu lan. Amma abarttın sende.'' dedi piç çocuk. Hemen babama döndüm.
''BU SALAKTA KİMM?!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD GİRL.
Teen Fictionİrem.. Nam-ı Değer BAD GİRL. Babasının şirketine ortak olan adamın oğlu Emre'ye aşık oluyor ve hayatının serüveni başlıyor. Emre sevmez mi İrem'i ? Hemde deli gibii.. İyi Okumalar.