1. BÖLÜM

307 1 2
                                    

Merhaba!! Wattpad de daha yeniyim ve size hayallerimden oluşan bir hikâye yazmak istedim umarım beğenirsiniz! Hepinize iyi okumalar !!

Hemen hemen herkes hayal etmiştir çocukluk aşkıyla aynı üniversitede okumayı. Ben de hayal etmiştim. Nerden bilebilirdim ki hayalimin gerçek olacağını. Onu karşımda görünce resmen şok olmuştum. Bir yandan da sevinçten havalara uçmuştum. Çünkü onu hala çok seviyodum. Ben her ne kadar unuttum unuttum diye ortalarda dolansam da onu hiç bir zaman unutmadığımı hem ben, hem aklım, hem de kalbim eşek gibi biliyorduk.

Neyse. İkimiz de üniversite 3. sınıftayız. Ben çocukluk hayalim iç mimarlık okuyorum. O da beyin cerrahlığı bölümünde. Tabi ben hala açılamadım. Bir gün bir hain kurt benim kuzuyu kaptı. Tabi ben başlarda hiç bir tepki vermedim. 'Ben malımı bilirim. En fazla bir hafta sonra sıkılır ayrılır. ' modunda şapşal şapşal dolanıyorum etrafta. Anam bir oldu, iki oldu, üç, dört derken bi baktım bunlar tam 3 aydır çıkıyorlar. TAM 3 (ÜÇ) AYDIR ÇIKIYORLAR ! Tabi ben nasıl üzülüyorum. Resmen hayattan koptum ya. Yaşayan ölü gibi bi şeyim yani nefes alıyorum ama aslında ruhum ölmüş yaşamıyorum. Çünkü insan bazen ruhunda açılan yaradan da ölürmüş tezini uygulamaya soktum böyle yaşamaya devam ediyorum. (ZeyKercilere selam olsun :D )

Bana o zaman çok yardımları dokunan iki insan vardı : Handeyle Kerem (Hadi HanKercilere de selam olsun :D :D ) Onlar da birbirlerine çok aşık. Nişanlandılar. Yani aile arasında yüzük falan taktılar. Mezun olunca hemen evlenicekler. Tabi ben de nikah şahidi olucam. (Eğer olmasaydım başlarının etini yerdim :D) Şimdi diyeceksiniz ki senin annen baban yok mu. Ne diye onlara değil de arkadaşlarına dert yanıyorsun. Onlara söylemedim çünkü. Kendi başıma çözerim sandım. O da olmadı. Ben de dostlarıma anlattım işte.

Ben yine bunalımlı bir güne merhaba diyecektim ki ben daha diyemeden telefonum çalmaya başladı.
-Allah aşkına hangi beyni kıt sabahın köründe arar ki beni !!

El mecbur açtım telefonu.
-Bu saatte arayan değerli şahıs umarım geçerli bir nedenin vardır. Aksi takdirde elimden çekeceğin var bilmiş ol!!!
H- Ooo yine formundasın atarlı prenses :D
-Offf Hande allah aşkına ne diye sabahın köründe ararsın ki ??!!!
H- Senin başına depresyon vurdu heralde. Ah canım arkadaşım saatleri de şaşırmış. Ne sabahın körü Simge saat öğlenin 2 si!!!
- Nee !!! Ben o kadar uyudum mu yaa??
H- Ben sana dedim ama dimi o kadar içme sonra nevrin dönüyor diye. Kaldırmıyorsa bünyen içmeyeceksin o kadar canım arkadaşım :D
- Off !! Hiç seni çekemem şimdi Kıvırcık niye aradın sen? Onu söyle.
H- Kafa bırakmıyorsun ki kızım!! Akşam şu her zamanki barda takılcaz ve sen de itiraz etmeden geliceksin az insan içine çık evde dura dura insan denen bi varlık gerçekten var mı unutacaksın diye korkmuyor değilim yani.
- Ya ne gerek var şimdi kafamız şişecek orda siz yine alın bir şeyler evde takılırız.
K- Valla Simge bu sefer ben de ısrar ediyorum. Normalde hiç ısrar etmem biliyosun ama bir haftadır insan içine çıkmıyorsun. Hem dersleri de boşladın. Bence hiç kendini yorma. Bu akşam hep birlikte çıkıyoruz.
- Ya offf Kerem bu kıvırcık seni de zorladı dimi.
K- Belki biraz olabilir :D
H- Heyy. Ben de burdayım. Bu arada atarlı ben kimseyi zorlamadım. Dimi hayatım.
K- Yani bel- Ahh. Tamam tamam ben kendim dedim öyle.
- Valla Hande korkulur senden. Tamam siz kazandınız. Pes ediyorum. Akşam 8 de hazır olurum. Gelin beni alın. Hadi öptümm.
H-K - Biz deee.

Telefonu kapattım. Tuvalete gittim. Aynaya baktığımda ben bile korktum. Bu ne böyle. Gözlerimin altı kapkara, yüzüm desen zaten çökmüş. Renk falan kalmamış. Daha fazla bu görüntüye bakmamak için hemen yüzümü yıkayıp çıktım. Kendime bi tost yaptım yanına da kahve. Ohh mis. Hemen onları yiyip yukarı çıktım kıyafet bakmam lazım. Yarım saatlik bir karmaşadan sonra altın rengi bluz, siyah şort, siyah yelek, altın rengi çanta, siyah topuklu ve kolyelerle bana göre güzel bir kombin oldu.(multimedyada) Aman olmasa ne olur ki sonuçta oraya kafa dağıtmaya gidiyoruz dimi yani.

Kombinimi de yaptıktan sonra aşağı inip televizyon izlemeye başladım. Böyle oyalana oyalana saati 19.30 yapmışım. Hemen yukarı çıkıp üstümü giyindim. Saçımı doğal bıraktım. Vee zil çaldı. Aşağı inip kapıyı açtım.
H- Waoovv. İşte sahalarda görmek istediğimiz atarlııı :D
-Teveccühünüz efenim. Sen de hiç fena olmamışsın yani :D
H- Teşekkürler prenses :D
K- Hadi kızlaarr !!
-Azıcık beklesen incilerin mi dökülür kaslıııı :D
K- Ha.ha.ha çok komiksin atarlııı !! Az hızlı olun.
H- Hadi çıkalım baksana beyefendi bekleyemedi iki dakika.
-Tamam tamam çıktım.

Kapıyı kilitleyip arbaya bindik ve hızla bara geldik. İçeri girdiğimizde fena halde sigara dumanı vardı. Hemen her zaman oturduğumuz locaya oturduk.
K- Evet bayanlar açılışı her zamankiyle mi yapıyoruz ??
H-S -Eveeett !!!

Genelde bara hep üçümüz giderdik ve başlangıç olarak tekilayı tercih ederdik. İçkiler geldi ve hemen içmeye başladık. 4. den sonra saymayı bıraktım çünkü saysam bile hatırlamayacağım. Handeyle çıkıp dans etmeye başladık. Deli gibi dans ediyoruz. Birine çarptım dönüp baktığımda benimle aynı bölümden olan Burak olduğunu gördüm.
- Aaa!! Burak naber yaa!! Pardon biraz sana çarpmış olabilirim :D -saçma saçma konuşmaya başladım Burak da anladı heralde çok içtiğimi bozuntuya vermiyor
B- Sanırım biraz öyle oldu :D Naber napıyorsun ?? - Hiiçç bizimkilerle kafa dağıtmaya geldik. Ama biraz daha oturmazsak sanırım düşücem başım fena halde dönüyor :D
B- Tamam tamam gel oturalım şöyle.

Beraber bizim oturduğumuz yere geldik. Handeyle Kerem dans ettiği için yalnızız.
B- Bir haftadır ortalıkta yoksun çok merak ettim seni. Derslere de hiç gelmedin.
-Evet ya öyle oldu biraz depresyona girmiştim de o yüzden :D
B- Bi şey mi oldu. Bak kötü bir şey olduysa söyle elimden geleni yaparım senin için.
-Sağol. :)

Sanki bi şey söyleyecek gibi. Dayanamadım sordum.
-Bir şey mi söyleyeceksin Burak deminden beri kıvranıyorsun :D
B- Aslında evet. Söyleyeceğim. Ama tepkinden korkuyorum.
- Ya meraklandırmadan söylesene şunu !!
B- Simge ben senden çok hoşlanıyorum. Uzun zamandır söylemeyi planlıyordum ama bir türlü olmadı söyleyemedim. Bana bir şans versen. İnan bana seni hiç üzmem.

Tam reddetmeye hazırlanıyordum ki o'nu gördüm. O biricik sevgilisiyle öpüşüyordu hem de gözümün içine baka baka. O an hiçbir şey hissedemez oldum. Ve sonunu düşünmeden belki de düşünmek istemeden bir karar verdim.
-Tamam. Sana bir şans veriyorum.
B- Nasıl yani şimdi biz sevgili mi olduk :D

O'na cevabımı dudaklarına yapışarak verdim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Simgeeee !! Yemek hazır hadi geeell !!
-Tamam anneee geliyoruumm !!

Defterimi çekmeceye koyup salona gittim.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyoruumm !!

OLMAYACAK HAYALLER DİYARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin