Bembeyaz duvarları,kendine has kokusu... Tipik bir hastane işte. Ben de o hastanenin 3. kat 332 numaralı odasından bildiriyorum şu anda. Merak etmeyin canım bende bir şey yok. Ama Burak şu anda kolunda serum ve midesi yıkanmış bir halde karşımda yatıyor. En iyisi ben olayları kısa bir özet geçeyim.
Şimdi ben buna hediye almamıştım ya dedim ki yemek yapayım . Tabi ki de tamamen kendimi eksikli hissetmemek için böyle bir şey düşünmüştüm. Düşüncemi de gerçekleştirdim. Hahh. Salak Simge senin neyine yemek yapmak. Al işte çocuk zehirlendi iki seksen yatıyor. Şimdi diyeceksiniz ki sen de yemedin mi bu yemekten nasıl böyle turp gibisin. O da şöyle oldu. Ben o gelmeden önce birkaç bir şey tıkındığım için yemekte de sadece salata koydum tabağıma. Yemeği yedikten 20 dakika sonra beti benzi atmaya, boncuk boncuk terlemeye başladı. Ne oldu diye sormaya kalmadan banyoya koştu. Sonrası da işte hastane odası...
- Ya Burak ben gerçekten çoook ço-
B- Simge! Tamam aşkım daha ne kadar özür dileyeceksin. Önemli değil. Olacağı varmış oldu. Kendine bu kadar yüklenme. Tamam mı?
- Tamam. Ama çok korktum. Halini bir görseydin sapsarıydın resmen.
B- Hahaha :D Benim güzelim benim için endişelenirmiymiş. Kıyamam sana gel. diyip kollarını açtı ben de yatağın kenarına oturdum. sarıldık.
Tam o sırada telefon çalmaya başladı.
- Canım Hande arıyor. Ben bi konuşayım geleyim.
B- Tamam canım sen konuş benim de uykum geldi yatıcam şimdi. kafamı sallayıp dışarı çıktım
- Efendim kıvırcık.
H- Napıyosun canım nasıldı yemek?
- Berbat, rezalet, iğrenç, kelimenin tam anlamıyla bir fiyaskoydu !
H- Hadi canım abartıyosun. Ne olmuş olabilirki en fazla?
- Tabi canım. Ben de öyle zannediyodum ama gel gör ki şu an hastanedeyiz. Çocuk bildiğin zehirlendi yaa. Midesini falan yıkadılar, serum taktılar.
H- OHAA!! Ne diyosun kızım sen? Nasıl şimdi iyi mi bari?
- İyi iyi. Uyuyor şimdi.
H- Tamam canım. Bak itiraz istemiyorum yanına geliyorum tamam mı. Hatta arabayı çalıştırdım bile.
- Eee Kerem ne olacak?
H- O mışıl mışıl uyuyor sen merak etme.
- Tamam o zaman hadi görüşürüz.
H- Tamam canım.
20 DAKİKA SONRA
Instagramda gezinirken kapı açıldı. Hande gelmiş. Kalkıp sarıldım sonra kafeteryaya indik. Her şeyi anlattım.
- İşte böyle...
H- Kötü olmuş. Neyse aman canım boşver. Olacağı varmış olmuş işte. Üzme kendini artık.
- Kıvırcık adam zehirlendi diyorum yaa bildiğin zehirlendi. Ya kötü bir şey olsaydı. Ne olurdu o zaman?
H- Olmadı ama dimi. Durumu gayet iyi. Gül artık biraz hadi yaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLMAYACAK HAYALLER DİYARI
Ficção AdolescenteMerhaba!! Wattpad de daha yeniyim ve size hayallerimden oluşan bir hikâye yazmak istedim umarım beğenirsiniz! Hepinize iyi okumalar !!