Merhabalar değerli okurlar! SKZINTHEFEST sayfası olarak düzenlediğimiz ilk festival olan "Empresyonist Düşler" festivaline hoş geldiniz!
SKZINTHEFEST ailesi olarak bu yıl sizlerle birlikte güzel bir festival dönemi geçirmeyi planlıyoruz!
Lafı çok uzatmadan festivalimizden bahsedelim.
"SKZINTHEFEST: Empresyonist Düşler."
Festivalimiz sanat temalı bir festivaldir.
Stray Kids'in sektörde birçok gruptan ayrılıp devrimsel nitelikte olan sanatçı yönü bizlere; ortaya çıktığı dönemde sanat camiasında bir başkaldırı niteliğinde olan "Empresyonizm" akımını hatırlattı.
İlk ortaya çıktığında oldukça eleştirilen bu akım daha sonra tüm sanat dünyasını etkisi altına almış, günümüzde bile hâlâ hayranlık duyulan bir akım haline gelmiştir.
Bu yönüyle empresyonizm ve Stray Kids'in sanat algısı güzel bir bağa sahiptir.
Bizler de bu konu üzerinde bir festival yapmak istedik.
"Sanat başkaldırıdır." sloganı ile kurgularınızda sanatın devrimsel yönüne dikkat çekmenizi istiyoruz.
Aynı şekilde kurgularınıza olay işleyişi açısından yardımcı olması için tablolar seçmenizi istiyoruz.
Festivalimiz beş farklı empresyonist ve post empresyonist ressamın altışar olmak üzere otuz farklı tablosu üzerinden ilerleyecektir.
Sizlerden bu otuz tablo içinden sizde bir şeyler uyandıran tabloları seçip bu hislerinizle kurgularınızı şekillendirmenizi istiyoruz.
Farklı katılımcılar aynı tablo ile katılabilirler bir kısıtlama yoktur.
Birden fazla tablo ile de katılabilirsiniz ancak her tablonuz için bir hikâye gönderme hakkınız vardır.
Yani A tablosu için iki hikaye gönderemezsiniz ama bir tane A tablosu için ve bir tane B tablosu için iki ayrı hikaye gönderebilirsiniz. Bu şekilde istediğiniz kadar hikaye ile katılabilirsiniz her biri farklı bir tabloya ait olmak şartı ile.
Festival tabloları olarak seçtiğimiz tablolar bölüm bölüm kitabımızda paylaşılacaktır.
Yine de kısaca bahsetmek gerekirse;
Paul Cézanne
Vincent Van Gogh
Claude Monet
P. Auguste Renoir
Edgar Degas
Festivalimiz için seçtiğimiz ressamlardır.
Eminim ki birçoğumuz "Yıldızlı Gece, Gün Doğumu, Tekne Gezisinde Öğle Yemeği, Balerinler" gibi ressamların diğer eserlerine göre daha çok ün yapmış eserlerine denk gelmişizdir.
Bu yüzden sanatçıların çokça ön planda olan eserleri yerine biraz daha az ün yapmış eserlerini sizler için derledik.
Böylelikle birlikte hem daha fazla eser inceleyeceğiz hem de ister istemez etiketleşmiş kalıplardan daha uzakta kalacağız.
Umuyoruz ki bu tercihimizde bizlere destek olursunuz.
Tabloları sayfamız için açtığımız Instagram hesabından paylaştık. Yine de her katılımcımızın Instagram hesabı olmayabileceğini düşündüğümüz için tabloları bu kitap üzerinden de paylaşacağız.
Ve fakat hem duyurular için hem de daha rahat erişim için Instagram hesabımızı takipte kalmanızı tavsiye ederiz. (Profilimizdeki linkten hesaba ulaşabilirsiniz.)
Festival kurallarına, katılım formuna ve diğer bilgilere bir sonraki bölümden ulaşabilirsiniz.
Her şekilde verdiğiniz destek için teşekkür ederiz!
Beklentilerinizi boşa çıkarmamak için daha sıkı çalışacağız!
Ve unutmadan festival açılışımızı hem Stray Kids için hem de Stay için önemli bir gün olan 1 Ağustos olarak seçmek istedik! Doğum günün kutlu olsun Stay!♡
İyi festivaller dileriz!
İletişim:
Instagram : skzinthefest
Mail : skzinthefest@gmail.com
Wattpad : sesoneon veskey skzinthefest
©2020|SKZINTHEFEST
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKZINTHEFEST: Empresyonist düşler.
Non-FictionSanatın devrimsel çağının renkleriyle Stray Kids'in asiliğini ve tutkusunu tek kalemde buluşturuyoruz! Unutmayın ki; "Sanat başkaldırıdır." ©2020|SKZINTHEFEST