KURALLAR

530 40 4
                                    

KURALLAR NELERDİR?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KURALLAR NELERDİR?

❁ Hikâyeler, en az 3000 (üç bin) kelime olacak şekilde yazılacaktır. Üst sınır yoktur.

❁ Hikâyeler texting, mektup, günlük, şiir vb. şeklinde yazılmamalıdır. Olay veya durum hikâyesi olmalıdır.

❁ Taciz, tecavüz, pedofili, zoofili, homofobi, ırkçılık, cinsiyetçilik, BDSM, ensest, şiddet vb. özendirici ve olumlandırıcı ögelerin bulunduğu hikâyeler kesinlikle kabul edilmeyecektir.

❁ Başvuru yapacağınız hikâyenin anlık olarak yayımda olmaması gerekmektedir. Hikâyeler yayımlandıktan bir ay sonra katılımcılar hikâyelerini kendi profillerinde yayımlayabilirler, hikâye açıklaması kısmına "skzinthefest için yazılmıştır" şeklinde belirtmek koşuluyla.

❁ Kitap kapakları tarafımızca yapılacaktır, katılımcının isteği üzerine kitap kapağı konmayacak veya değiştirilmeyecektir.

❁ Stray Kids'ten her bir üye ve çift etrafında şekillendireceğiniz hikâyeye açığız. Her üyeye ve çifte eşit değer verdiğimizi belirtmek isteriz.

❁ Hikâyelere isteğe göre Stray Kids haricindeki gruplardan idoller veya solo şarkıcılar dahil edilebilir. Ama tabii ki başkarakter olmamak şartıyla, sonuçta bir STRAY KIDS FIC FEST sayfasıyız!

❁ Stray Kids üyeleri harici dahil edilecek olan karakterlerin sayısının iki veya üçle sınırlandırılması tercihimizdir. Üyelerimizin ön planda olmasına dikkat etmenizi rica ediyoruz.

❁ Katılımcılar birden fazla hikâyeyle başvuru yapabilir ama her hikâye için ayrı bir başvuru formu gönderilmelidir. Bir katılımcı aynı tablo için iki ayrı hikâye yazamaz, birden fazla hikâyeyle başvuru yapacaksa farklı tablolar seçmelidir.

❁ Hikâyeler yazılırken yazım kurallarına uymaya, anlatım bozukluğu yapmamaya özen gösterilmelidir. Adminlerimiz yapılan hataları sonradan düzenlemeyecektir. Aşırıya kaçan yazım hatası ve anlatım bozukluğu bulunan hikâyeler yayımlanmayacaktır.

❁ Sonradan kullanıcı adı veya mail adresini değiştiren katılımcıların yeni adlarını veya adreslerini bize bildirmesi gerekmektedir. Eğer bildirmezlerse karışıklık çıkabilir, hikâyeleri yayımlanmaz.

❁ Her hikâyeniz için, hikâyenin konusuyla/seçilen tabloyla bağdaştırdığınız bir şarkı seçebilirsiniz. Şarkı tarafımızca medyaya eklenecektir.

❁ Festivalin sonunda bütün şarkılardan oluşan bir Spotify çalma listesi yayımlanacaktır.

❁Profilimizdeki başvuru formunu doldurup festivalimize başvurunuzu bu yolla sağlayabilirsiniz. Kişisel mesajla ya da başka yollarla katılım formu alınmayacaktır. (Başvuru formuna profilimizden ulaşabilirsiniz.)

Kurallarımızı düşük ölçüde ve hayal dünyanızı kısıtlamamaya yönelik tutmaya çalışırken aynı zamanda grubumuzu da ön plana almaya çalıştık.

Duyurular ve diğer bilgilendirmeler için sayfamızı takibe almanızı tavsiye ederiz.

Başvuru formu, Instagram linki ve mail adresimiz profilimizde mevcuttur.

İhtiyaç duyulursa bir soru-cevap etkinliği de yapılacaktır. Aynı şekilde sorularınıza ve önerilerinize her zaman açık olduğumuzu belirtmek isteriz.

Kişisel hesaplarımızdan da (veskey , sesoneon) bizlere ulaşabilirsiniz.

Zaman çizelgesi ve taslak gönderim koşulları  sonraki bölümlerdedir.

Katılımcılarımızın daha rahat ulaşabilmesi ve kontrol sağlayabilmesi adına diğer kurallar ve tablolar için farklı bölümler yayımlanmıştır.

Herkese başarılar dileriz!

Herkese başarılar dileriz!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

©2020| SKZINTHEFEST

SKZINTHEFEST: Empresyonist düşler.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin