İLK ADIM

89 7 1
                                    

Ben Miray daha 17 yaşındayım. Abim ile yaşıyorum. Çünkü annem ile babam bir trafik kazasında öldü. Abim benden iki yaş büyük. Onunla okumak için yani abimle okumak için NewYork 'a gidiceğiz." Hadi kalk kızım." "Geldim,bir dakika dur işte hazırım." Dedim ve kapıya gittim .Abim beni hayranlıkla süzüyordu "Çok mu beğendin.?" "Hayır sen sadece...büyümüşsün"dedi sesi titrek ve kısıktı. Abimin yanına gidip ona sarıldım"Çok geç kalıcağız." "Ah evet. Hadi hazır mısın?" "Evet bak uçak biletlerini daha almadık gitmek istemesen seni anlarım."dedi abim," Ben hazırım."Sen nasıl istersen."dedi abim.Kapıyı açtım bavulları çıkarmaya çalıştım abim ise öylece durmuş beni izliyordu "Yardım etsene!" "Tamam,tamam" dedi ve yardım etmeye başladı. Tam kapıyı kapatıcaktık ki "Duuuuuuuuuuuuuuuur." Dedim "Ne oldu?" "Arabanın anahtarını unuttum." Ne unutkanım ,değil mi? "Öffffff öfffff hadi gir al." Diyerek kapıyı açtı abim. Hemen girip aldım. Abim kapıyı kapattı bu eve son kez daha baktım.Güle güle anne güle güle baba. Asansöre bindik . Abim sıfıra basıcakken onun elini tuttum"Dur"deyip dokuzuncu kata bastım Esma teyze annem ve babam öldükten sonra bize o bakmıştı hakkını almadan gidemezdim,gidemezdik . Dokuncu kata indikten sonra asansörden inip zile bastım " Esma teyze? "Kızım, gidiyor musunuz ? "Evet ,hakkını helal et ." "Helal olsun kızım" dedi "güle güle Esma teyze" "Güle güle kızım." Dedi ve oradan ayrıldım . Tekrar asansöre bindim. Sıfıra indik ve artık gitme zamanıydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NEWYORKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin