Maria Alarcon este o domnișoară de origine spaniolă pe jumătate și jumătate italiană, în vârstă de 25 de ani. Tatăl ei, Alfredo Alarcon, a fost un renumit procuror anti-mafie, foarte cunoscut în Sicilia, fiind cel mai bun. El mai era cunoscut și sub numele de "spaima mafiei".
Atunci când Alfredo a fost găsit mort, Maria era un copil minor și a rămas doar cu mama ei, Rosa. Poliția susține că Alfredo s-a sinucis, închizând mult prea repede cazul fără să mai scoată o vorbă despre această întâmplare.
După 10 ani, Maria caută răspunsuri cu privire la moartea lui și găsește în biroul tatălui ei mai multe scrisori amenințătoare de la F. Moretti. După numeroase căutări, bănuiește că moartea tatălui ei nu a fost o sinucidere, ci o crimă, crezând că Alfredo a fost ucis de clanul Moretti, cel mai periculos clan de mafioți din Sicilia.
Hotărâtă să se răzbune pentru moartea tatălui său, Maria pleacă din Spania, țara unde s-a retras cu mama ei după moartea lui Alfredo, și vine în Palermo pentru a se angaja ca dansatoare într-un club de succes, condus de Carlo Moretti.
Carlo Moretti a devenit liderul mafiei siciliene, după ce tatăl său, Fabio a murit din cauza unei boli grave.După moartea tatălui său, Carlo a moștenit un întreg imperiu și o parte din bani i-a investit într-un lanț de cluburi și hoteluri, nu numai pe suprafața provinciei Palermo, ci și în toată Italia. Totodată, tânărul Carlo a moștenit și titlul de lider al clanului Moretti, cel mai mare și mai periculos clan din Sicilia. Tot ce avea de făcut era să ducă numele mai departe și să controleze tot ce a reușit tatăl, bunicul și străbunicul său să realizeze, fiind singurul urmaș al lui Fabio Moretti. Desigur, principalul ajutor a lui Carlo a fost Paolo, mâna dreaptă a tatălui său. Cu ajutorul bătrânului Paolo, tânărul mafiot a reușit să țină situațiile sub control încă de la începutul "domniei" sale.
Pentru a reuși să fie un lider exemplu, Carlo a devenit un om rece și dur, fără scrupule, care ucidea de multe ori din pură plăcere pentru a-și demonstra și menține statulul. Nimeni, niciodată nu a reușit să-l controleze, sau să-i poruncească, sau să-l înmoaie, sau măcar să îndrăznească să vorbească neîntrebat. Carlo este un animal sălbatic, crescut și antrenat pentru a fi lider.
Astfel, tânărul mafiot nu a simțit niciodată sentimentul de iubire, nu a știut să iubească, nu a știut ce înseamnă să fi iubit...defapt, nici nu și-a dorit asta. Singura lui familie era el și atât. Deși a fost văzut în multe ipostaze cu diferite femei la braț, toată lumea știa că acele femei sunt o companie scurtă pentru el și de multe ori nici măcar nu le reținea numele.
Dar ce se va întâmpla când inima lui don Carlo va începe pentru prima să topească toată gheața din interiorul său?
Dragii mei, sunt pe cale să încep o nouă carte, o nouă aventură care sper din tot sufletul că o să vă placă și vouă. În această carte veți găsi multă acțiune, scene de dragoste, și uneori limbaj licențios. Oricum, aștept părerile voastre în comentarii!
APROPO!!! Dacă știți pe cineva care mă poate ajuta cu un trailer la această carte, îl/o puteți menționa de asemenea în comentarii. :)
CITEȘTI
Răzbunare și iubire
RomanceDupă ce Alfredo, tatăl Mariei Alarcon este ucis, ea face tot posibilul să găsească ucigașul intrând în lumea mafiei siciliene după ce părăsește Spania, țara în care locuia cu mama ei. Dar ce se întâmplă când se îndrăgostește de don Carlo Moretti, ce...