Capitolul 1

30 1 2
                                    

Maria P.O.V

     Unii oameni pleacă din viața noastră atât de repede și atât de brusc încât nu reușești să realizezi pe moment...și când începi să o faci, simți cum îți trec prin suflet săbii rând pe rând. Fiecare sabie pe care o simți te face să cazi la pământ. Până te face să îngenunchezi, până te face să cazi, până te face să te târăști. Asta am simțit eu când l-am pierdut pe tata. Și crezi că timpul îți va scoate săbiile din suflet și îți va vindeca toate rănile...dar nu e așa. Cu fiecare zi care trece se înfig și mai tare, iar în unele momente...în unele momente le simți atât de adânc înfipte în suflet încât nu te lasă să respiri. Și plângi, plângi pentru el, plângi pentru mama ta, plângi pentru tine. Plângi...pentru tot.

     Când mi-e dor de tine, tată, îți aprind o lumânare la mormânt. Când am nevoie de tine, tată, vin să-ți vorbesc...să-ți spun câte s-au întâmplat de când ai plecat, să-ți spun că am absolvit liceul, să-ți spun că m-am îndrăgostit, să-ți spun cum am trecut prin acea despărțire și știu că dacă mai erai în viață acel băiat ar fi regretat, să-ți spun cum am petrecut la vârsta majoratului, să-ți spun că am încercat să o iau pe urmele tale, că am absolvit facultatea de drept, să-ți spun și de mama, cât de mândră e de mine și cum a reușit atât de bine să mă crească și să mă apere mereu, să fie pentru mine și femeie și bărbat în același timp, cum a reușit să fie și mamă și tată deodată. Să-ți spun că am crescut, că m-am transformat într-o femeie matură care are nevoie de răspunsuri.

     Acum, după 10 ani de când nu ți-am mai văzut zâmbetul, îți privesc în fiecare zi tabloul pentru că nu vreau să uit nicio părticică din chipul tău. Acum, după 10 ani, am să mă întorc în Palermo și am să-l găsesc pe acel om care m-a lăsat să cresc fără tine. Am să-l distrug, am să-i iau tot ce are mai drag, așa cum mi te-a luat el pe tine! Acum, după 10 ani, tată, am să te răzbun!

     A lăsat buchetul de flori la mormântul tatălui său, a aprins toate lumânările rămase, i-a sărutat crucea încă odată și ridicându-și genunchii care stăteau peste pământul rece, își scutura rochia neagră. A mai privit pentru câteva minute locul unde venea aproape în fiecare zi, s-a mai minunat când a văzut mulțimea de flori care au rămas la fel de frumoase, apoi a plecat spre mașina care o aștepta în afara cimitirului. Avea de făcut un drum lung.

     După ce tatăl Mariei a fost găsit mort în casa lor din Palermo, tânăra decis împreună cu mama ei s-o pună în vânzare și să se întoarcă în Spania, țara natală a lui Alfredo. Acolo Maria și-a petrecut ultimii 10 ani din viață, crescând alături de Rosa. În toți acești ani, pe lângă faptul că a terminat școala, tânăra Maria a căutat răspunsuri cu privire la moartea tatălui său, așa că primul lucru pe care l-a făcut înainte să vândă casa din Palermo a fost să adune toate lucrurile din biroul lui Alfredo. Astfel, Maria a descoperit câteva scrisori, sau mai bine spus bilete cu un conținut foarte scurt și codat, toate având pe spate un singur nume: F. Moretti.

     După lungi căutări, tânăra a descoperit că acele bilete erau mesaje amenințătoare la adresa tatălui ei și că defapt acest "Moretti" nu este doar o singură persoană, ci un întreg clan mafiot și cel mai periculos din Corleone, provincia Palermo. Ce legătura aveau ei cu Alfredo? Foarte simplu! Tatăl Mariei era un foarte cunoscut procuror anti-mafie, fiind numit și "spaima mafiei". El era pe urmele clanului Moretti și era foarte aproape să-i prindă, dar nu a mai apucat deoarece "s-a sinucis". Maria își cunoștea atât de bine pe tatăl, încât e foarte sigură că nu i-ar fi trecut prin minte așa ceva, pentru că punea prea mult suflet în meseria lui și nu se dădea bătut până nu-și atingea scopurile.

     A încercat de prea multe ori, atât Maria cât și mama ei să vorbească de la poliție până la avocați, procurori și judecători să redeschidă cazul "Alarcon", dar de fiecare dată li se prezentau scuze și motive, orice pentru a nu-l deschide. I se părea extrem de evident faptul că până și poliția ascunde ceva despre tatăl ei și face tot posibilul să-i pună bețe în roate când vine vorba despre răspunsurile la întrebările sale. Dar începând de acum, își va face singură dreptate și va afla tot ce e de aflat!

     În urmă cu câteva săptămâni, Maria a aflat că un anume Moretti deține un club extrem de mare și frecventat în Corleone, care, culmea, caută să angajeze dansatoare. Așa că și-a luat inima în dinți și a hotărât să călătorească până acolo. Va fi orice și oricine dacă trebuie, orice pentru tatăl său!

  
...

        După câteva ore, Maria a ajuns în sfârșit în Corleone. Drumul a fost foarte obositor, fapt pentru care s-a cazat la primul hotel ce i-a ieșit în cale. Ce-i drept, părea destul de luxos, recent deschis, un hotel imens cu 10 etaje, foarte bine amenajat și extrem de curat. După ce vorbise cu doamna de la recepție, și-a ales o cameră la etajul 8 și din spatele ei a apărut un bărbat elegant care era pregătit să-i ia bagajele.

     A intrat într-o cameră imensă, cu un pat imens și cu geamuri imense unde credea ca poți vedea toată provincia Palermo. Totul era perfect aranjat, cu un miros atât de plăcut și totul amenajat cu o finețe aparte.

     După ce a făcut un duș, s-a întins pe patul imens acoperit cu mătase și a sunat-o pe Rosa să-i spună că a ajuns cu bine, să-i spună cât de mult o iubește și că o va ține la curent cu tot ceea ce se va întâmpla. A pus telefonul pe noptieră și a stins veioza încercând să adoarmă pentru că ziua de mâine era o zi importantă. De mâine va fi dansatoare la Moretti Club. De mâine începe răzbunarea!




Sper să vă placă primul capitol! Aștept părerile voastre în comentarii. :)

Răzbunare și iubire Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum