[Unicode]
Stay with me III8.8.2020....
One morning...
ring...ring....ring.....
Lisaတစ်ယောက် အိပ်ပျက်ညတွေများစွာထဲမှာ ရုန်းကန်းနေရတဲ့ကြား အခုမှ အိပ်ပျော်တဲ့ဟာကို ဘယ်သကောင့်သားကဖုန်းဆက်တာတုန်း...
Call name ကိုကြည့်လိုက်တော့ နောက်နေတဲ့းခေါင်းချက်ချင်းကြည်ပြီးမနက်ခင်းကြီးက သာယာလာသလို အဲလိုဆွဲဆောင်နိုင်တာကမ္ဘာပေါ်မှ တစ်ဦးတည်းသော ကိုယ့်နှလုံးသားလေး...
Lisa : hello inn ပြော
Chae : lalisa အစုတ်ပလုပ် နှစ်လလုံးလုံးသူငယ်ချင်းကို ဖုန်းမဆက်ပဲ နေနိုင်တယ်နော် ကိုယ့်သူငယ်ချင်းရဲ့ သီချင်းကိုရောနားထောင်ပြီးရဲ့လားမသိဘူး...
Lisa : နင့်သီချင်းသစ်ထွက်ပြီလား
Chae : အေးပါ ကောင်းပါတယ် နင်နားမထောင်ရသေးရင်လည်း
နောက်တစ်နာရီနေရင် ငါ inkigayo မှာcomebackရှိတယ် လာခဲ့နော်။Lisa : ငါ..ငါ...
Chae : ဘာမှ မငါနဲ့ လာခဲ့နော် မလာရင် နင်နဲ့ငါ သေခန်းပြတ်နော် ဒါပဲနော် ငါအခုrehaersal လုပ်ရတော့မယ် လာခဲ့နော် lisa စုတ်...
Lisa : ဟို chae..
တီ...တီ..........
ကိုယ်ပြောမယ့်စကားကို ဆုံးအောင်နားမထောင်ဘဲ ဖုန်းချသွားတဲ့ ရှဉ့်ပေါက်လေး ...
lisa ဘယ်လိုပြောထွက်မှာလဲ ဒီနေ့ ငါ ...ငါ ထိုင်းကို အပြီးပြန်တော့မှာလို့ ငကြောက်ငါက ငါ့ရှေ့မှာနင်တစ်ခြားတစ်ယောက်နဲ့ ရှိနေတာကိုကြည့်နေနိုင်လောက်တဲ့ထိ သတ္တိမရှိဘူး chaeရယ်...
Lisa နိုးလက်စနဲ့ ရေမိုးချိုးဖို့ပြင်လိုက်တယ် အဝတ်အစားက ထည့်ပြီးသားမို့ ပြင်စရာမလို ခြောက်ကပ်နေတဲ့အခန်းကြီးက ကိုယ်သွားတော့မှာမို့ စိတ်မကောင်းဖြစ်နေသလို ...
အကုန်လုံးပြင်ပြီးတော့ အချိန်ကား နာရီဝက်ခန့်မျှကြာသွားပြီ...
ကျန်တာတွေမရှိအောင် သေသေချာချာကြည့်နေရတယ် ကိုယ်ကပြန်လာမဲ့သူမဟုတ်တော့ ...
အဲတော့မှ ဟိုတစ်ခါ chaeဆီကယူလာတဲ့ ဝထ္ထူစာအုပ်လေးကို တွေ့လိုက်တယ် ...
YOU ARE READING
STAY with ME
Fanfiction[Unicode] နှလုံးသားနှစ်ခုကြားမှာ စကားတွေအများကြီးမလိုပါဘူး တစ်ခွန်းထဲပဲ Stay stay with me...... [Zawgyi] ႏွလုံးသားႏွစ္ခုၾကားမွာ စကားေတြအမ်ားႀကီးမလိုပါဘူး တစ္ခြန္းထဲပဲ Stay stay with me......