~Vak randi~

34 2 0
                                    


Reggel hatkor álmosan kászálódtál ki az ágyból és azonnal a fürdő felé vetted az irányt, beálltál a zuhany alá és magadra engedted a finom meleg vizet, amitől a keringésed felfrissült, így már kevésbé voltál álmos. Ezek után pedig sminkeltél majd öt perc gardrób bámulást követően felvettél egy sima fekete testhez simuló pólót és egy egyszerű farmernadrágot mindezt egy edzőcipővel társítottad és elindultál munkába. Nem máshol dolgozol mint a Los Angelesi rendőrségen, mint igazságügyi szakértő akárcsak az elragadó, bájos és mindig vidám Ella Lopez is. A munka során nagyon jó barátok lettetek és sokat hülyéskedtek, de ugyanakkor komoly dolgokról is eltudtok beszélgetni. Jóban vagy még Chloéval és Mazzel néha szóba elegydsz Luciferrel is szóval mondhatni egész szép kis baráti köröd van és mindezt Ellának köszönheted hiszen általa ismerted meg a többieket is.

......

Mikor beérsz a munkahelyedre azonnal a labor felé veszed az irányt. Belépsz és a lány, mint mindig hatalmas mosollyal fogad az ajtóban majd meg ölel.

- Szia T/N na mesélj milyen volt a hétvégéd.-kérdezi Ella kíváncsisággal az arcán.

- Igazából semmi extra nem történt filmet néztem közben pedig chipset zabáltam és liter számra ittam a colát. Te mit csináltál?

- Tényleg? Meg sem látszik.-mondta mosolyogva ragyogó arccal- Randiztam egy sráccal.

- Na és hogy ment?

- Nem tartozik a legjobb randi élményeim közé. Elmentünk vacsorázni egy elég szerény étterembe, ahol viszont isteni a kaja és ráksalátát rendelt, de szerintem romlott volt a rák, mert mikor búcsú csókot adott volna elköszönésképpen oda hányt a küszöbre én pedig kínosan elköszöntem tőle majd be slattyogtam a házba.-a sztori végén kitört belőle a nevetés.

Olyan hangosan kezdtél nevetni, hogy az egész kapitányság bele zengett.

Ezek után Pierce dugta be a fejét az ajtón közölve, hogy ki kéne menni egy esethez megvizsgálni. Miután kiment Ella rádnézett és ennyit mondott:

- Annyira jól néz ki.

Majd megjegyzésre időt sem hagyva viharzott ki a helységből te pedig mentél utána. Bár megjegyzésre nem futotta azért be ismerted magadnak , hogy Pierce tényleg szemrevaló teremtés. Sose beszéltél még vele csak, akkor ha valami kérdésed támadt az éppen vizsgált üggyel kapcsolatban.

......

Visszatérve a laborba még sok dolgotok volt vizsgálatok tömkelegét kellett elvégeznetek. Az áldozat egy harmincas férfi volt. A haláláért pedig a fejéből kiálló kalapács volt a ludas. Egy darabig teljesen elmerültetek a munkába majd Ella egyszer csak megszólalt:

- Azon gondolkodom éppen, hogy te mikor randiztál utoljára?

- Huu az sem most volt.-mosolygok kínosan.

- Van valami terved estére?- kérdezi Ella sejtelmesen.

- Nem igazán max az, amit hétvégén csináltam. Miért?

- Arra gondoltam, hogy összehozhatnék egy randit neked egy nagyon kedves sráccal aki, előzékeny, vicces, és nem mellesleg elég jóképű is.

- Nem is tudom Ella eléggé kijöttem már a gyakorlatból.

- Semmi baj ma átmegyek és segítek neked elkészülni. Légyszii mondj igent tudod, hogy csak jót akarok neked.-nézett rád bociszemekkel.

- Na jó.- adtad be a derekad könnyedén.

- Ez az.- mondta diadalittasan.- Akkor hétre ott vagyok.

A beszélgetés után bent voltatok még egy darabig majd olyan öt óra környékén hazamentél, míg Ella maradt egy kicsit arra hivatkozva, hogy meg kell beszélnie az illetővel a dolgot. Ekkor egy kicsit megijedtél, mert realizálódott benned, hogy valaki a kapitányságról lesz a szerencsés kiválasztott, de az ijedség mellé beférkőzött a kíváncsiság is és ezért a másik részről már vártad az estét. Mikor hazaértél és lepakoltad a táskád az utad a fényárban úszó nappaliba vezetett majd onnan pedig a konyhába azon belül is természetesen a hűtőhöz, ahonnan kivettél egy üveg vörös bort és egy kis megmaradt csirkesalátát ezek után kivettél egy boros poharat a szekrényből és beletöltötted a kellemesen hideg nedűt utána pedig leültél a tv elé ez segített elterelni egy kicsit a gondolatod az estéről.

....

Hét óra környékén valaki csengetett te pedig fejvesztve futottál ki a fürdőből ahol a hajadat göndörítetted. Mikor kinyitottad egy mosolytól sugárzó arc fogadott, aki természetesn Ella volt és beinvitáltad. A lány ugyan olyan izgatott volt, mint te. Segített neked megcsinálni a hajad, ezt követően útja pedig a gardróbod elé vezetett, ahonnan egy kis kutakodás után három ruhát vett ki. Az első jelölt egy bordó, mély kivágású ruha aminek az alja egy kicsit fodros. A második egy sötét zöld spagetti pántos testresimuló csőruha amit pici csillámok díszítenek. A harmadik és egyben utolsó pedig egy hosszabb ujjú fekete ruha aminek a szoknya része térdig ér és amelyet egy fehér csík ölel körbe. Miután egy kisebb divatbemutatót tartottál Ella választása az egyesre esett. Ehhez még felvettél egy hasonló színű magassarkút és egy válltáskát. Utolsó simításokat végeztétek ezalatt pedig a sminket értem, amiben barátnőd segédkezett. Az eredmény pedig egy egyszerű ám de nagyszerű picit pezsgő színű lett. Háromnegyed nyolckor ballagtatok le a lakásból, ahol már várt rátok az über 10 percen belül pedig már meg is érkeztetek az elragadó étterem elé. Mielőtt bementél Ella megfogta a karod és visszarántott.

- T/N innentől egyedül kell boldogulnod. Remélem jól fog sikerülni szurkolok neked.-átölelt majd beült az überbe és egy szemvillanás alatt el is tűnt Los Angeles forgalams útjain.

Nyeltél egy nagyot majd, mikor bementél mondtad a neved és a pincér odakísért az asztalodhoz, ahol már várt rád a partnered, aki nem volt más mint Dan Espinoza nyomozó. Meglátva a férfit a lélegzeted is elakadt néha a laborban sunyiban nézted, ahogy dolgozik, de sose volt merszed odamenni hozzá beszélgetni, így nem is ismeritek egymást vagyis legalábbis ő nem ismer téged. Majd leültél és belekortyoltál a borba ami előtted volt.

- Szóval honnan ismered Ellát?

- Együtt dolgozunk.

- Ah értem. Elképesztően csinos vagy.-mondta ezt miközben végig nézett rajtad.

- Köszönöm.-nyögted ki elpirulva.-te is nagyon jól nézel ki.

Egy kicsit kellemetlenül érezted magad a beszélgetés után, de ahogy haladt az este úgy egyre jobban kezdtetek felóldódni és kiderült, hogy elég sok közös van bennetek, és az is beigazolódott, amit Ella mondott Dan tényleg nagyon jó humorérzékkel van megáldva így sokat nevettek az est folyamán. Miután vacsoráztatok Dan feltette a kérdést:

- Hazakísérhetlek?

- Az nagyon jó lenne.

.....

- Tuodod elég nehéz volt feldolgoznom Charlotte halálát még most sem vagyok túl rajta igazán. Előtte pedig a válást Chloéval. Megvallom őszintén először nem voltam biztos abban, hogy ez az egész jó ötlet, de örülök annak, hogy engedtem Ellának és megismerhettem egy ilyen elragadó, okos, vicces és kicsit bolondos nőt.

- Charlotte miatt őszinte részvétem. Én is örülök hogy megismerhettem egy ilyen, vicces, előzékeny, illedelmes és jó képű férfit.

Mikor a ház elé értetek Dan belenézett a szemedbe és ezt mondta:

- Remélem ezt még megismételjük.-mosolygott.

- Én is nagyon remélem. Jó éjszakát Dan.- megölelted majd adtál egy puszit az arcára és bementél a lakásba.

Lepkét lehetett volna fogatni veled olyan boldog voltál, és hálás Ellának no meg persze annak is örültél, hogy belementél a dologba. Alig vártad a következő randit és azt, hogy újra láthasd Dant a kapitányságon.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 29, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ʟᴜᴄɪғᴇʀ ᴏɴᴇsʜᴏᴛsWhere stories live. Discover now