İşte bu oyunda atlamada rekor kıran bir arkadaşımız: Old Foxy. Atlamada rekoru Hallway'den bizim ofise doğru(uzunluğu bilmiyorum ama baya uzun :D).
Tipine medyadan bakabilirsiniz.
Neyse geçelim teorilere( ne kadar az olduğunu bilsek de).
İlk olarak Foxy bu oyunun kilit noktası( ilk oyundaki gibi ilk oyunda onun kamerası en önemli kamera)
çünkü Foxy biz maske taksak bile bizim güvenlik görevlisi olduğumuzu bilir ve maskeyi taktığımızda verdiğimiz her nefes onu daha da hızlandırır.
Foxy'den kurtulmanın tek yolu el feneri ve Old Freddy bölümünde dediğim gibi fener pille çalışıyor yani feneri dikkatli kullanın!Aynı zamanda Foxy bu oyundada kamerada pek fazla görünmeyi sevmiyor Parts and Service adlı odada bile görünmüyor(normalde orada).
Ve Foxy'nin 1987 ısırığını yaptığını söyleyenler de var(yakın zamanda sanırım FNAF 2'nin robotları bitince anlatacam ve 1987 ısırığı hakkkında pek bişey bilinmiyor).
Neyse başka anlatacak bir şey kalmadı o yüzden kameradaki hareketlerine geçiyorum.
PARTS AND SERVİCE: Foxy burada ok ile gösterdiğim yerde Bonnie'nin tipinde duruyor.
PARTS AND SERVİCE 2: Bu aslında Easter Egg(nadir görüntü) ama Foxy odadan çıkarken böyle görünebiliyor.HALLWAY: Sonrada Hallway yani koridorda görünüyor ona fener tutup gitmesini sağlamazsanız veya yapamadan fenerin pili biterse biraz durup jumpscare yapıyor.
Jumpscareyi gösterip bölümü bitircem işte jumpscare:
Bu jumpscare'nin hatası nereye bakarsanız oradan çıkıyor yani mesela adamın baktığı yere bakarsanız duvardan çıkıyor gibi gözüküyor.
Benden bu kadar sıradaki bölüm GOLDEN FREDDY hakkında olacak.
O zamana kadar sağlıcakla ve FNAF 2 ile kalın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF Karakter Analizleri
HorrorFNAF oynamak istiyorsunuz ama karakterlerin ne yaptığını bilmiyorsunuz o zaman bu kitap tam size göre. Ayrıca hiç FNAF oynamadıysanız bu kitapta bol miktarda spoiler var haberiniz olsun.