I'm so glad y'all didn't kill me and waited 😭💜💜💜💜💜💜💜💜
Borahae (。・ω・。)ノ♡
(´∩。• ᵕ •。∩') (´∩。• ᵕ •。∩') (´∩。• ᵕ •。∩') (´∩。• ᵕ •。∩') (´∩。• ᵕ •。∩') (´∩。• ᵕ •。∩') (´∩。• ᵕ •。∩') (´∩。• ᵕ •。∩') (´∩。• ᵕ •。∩') ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡(✿ ♡‿♡)(✿ ♡‿♡)(✿ ♡‿♡)(✿ ♡‿♡)(✿ ♡‿♡)(✿ ♡‿♡)(✿ ♡‿♡)(✿ ♡‿♡)(•ө•)♡(。・ω・。)ノ♡꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡(♡ω♡ ) ~♪(♡ω♡ ) ~♪꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡(。・ω・。)ノ♡(•ө•)♡(•ө•)♡(。・ω・。)ノ♡(•ө•)♡( ◜‿◝ )♡(◍•ᴗ•◍)❤(。♡‿♡。)(๑♡⌓♡๑)(◍•ᴗ•◍)❤( ◜‿◝ )♡(。・ω・。)ノ♡♡(ӦvӦ。)(๑♡⌓♡๑)(◍•ᴗ•◍)❤♡(ӦvӦ。)(。・ω・。)ノ♡♥╣[-_-]╠♥♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡(♡ω♡ ) ~♪(灬º‿º灬)♡(´ε` ) ♡(> ਊ <)♡(´∩。• ᵕ •。∩') (´ε` ) (〃゚3゚〃)( ˘ ³˘)♥(。・//ε//・。)(◕દ◕)(*^3^)/~♡(~ ̄³ ̄)~(ʃƪ^3^)(◕દ◕)(/^-^(^ ^*)/(ʃƪ^3^)(~ ̄³ ̄)~(๑˙❥˙๑)(●’3)♡(ε'●)(/^-^(^ ^*)/(っ˘з(˘⌣˘ )(๑˙❥˙๑)(●’3)♡(ε'●)(●’3)♡(ε'●)(。・//ε//・。)(〃゚3゚〃)( ˘ ³˘)♥(´ε` ) ෆ╹ .̮ ╹ෆ♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱♡(ӦvӦ。)( ◜‿◝ )♡(◍•ᴗ•◍)❤(●♡∀♡)(๑♡⌓♡๑)(。♡‿♡。)(•ө•)♡(✿ ♡‿♡)(●♡∀♡)(。♡‿♡。)(๑♡⌓♡๑)(。♡‿♡。)(๑♡⌓♡๑)(✿ ♡‿♡)(◍•ᴗ•◍)❤♡(ӦvӦ。)(♡ω♡ ) ~♪(。・ω・。)ノ♡꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡♥╣[-_-]╠♥ෆ╹ .̮ ╹ෆ♡(> ਊ <)♡(´∩。• ᵕ •。∩') ( ˘ ³˘)♥(〃゚3゚〃)(。・//ε//・。)(´ε` ) (ʃƪ^3^)(◕દ◕)(*^3^)/~♡(~ ̄³ ̄)~(๑˙❥˙๑)(●’3)♡(ε'●)(っ˘з(˘⌣˘ )(/^-^(^ ^*)/(๑˙❥˙๑)(●’3)♡(ε'●)(っ˘з(˘⌣˘ )(/^-^(^ ^*)/(๑˙❥˙๑)(●’3)♡(ε'●)(っ˘з(˘⌣˘ )(*^3^)/~♡(ʃƪ^3^)(◕દ◕)(~ ̄³ ̄)~(*^3^)/~♡( ˘ ³˘)♥(。・//ε//・。)(´ε` ) (〃゚3゚〃)ෆ╹ .̮ ╹ෆ(´∩。• ᵕ •。∩') ♡(> ਊ <)♡♥╣[-_-]╠♥♡(ӦvӦ。)ෆ╹ .̮ ╹ෆ♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡(。・ω・。)ノ♡( ◜‿◝ )♡(♡ω♡ ) ~♪(•ө•)♡(。♡‿♡。)(✿ ♡‿♡)(๑♡⌓♡๑)(◍•ᴗ•◍)❤(。♡‿♡。)(๑♡⌓♡๑)(◍•ᴗ•◍)❤(✿ ♡‿♡)(๑♡⌓♡๑)(。♡‿♡。)(◍•ᴗ•◍)❤(✿ ♡‿♡)( ◜‿◝ )♡(。・ω・。)ノ♡(✿ ♡‿♡)(◍•ᴗ•◍)❤♡(ӦvӦ。)(♡ω♡ ) ~♪♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡♥╣[-_-]╠♥ෆ╹ .̮ ╹ෆ(´∩。• ᵕ •。∩') ♡(> ਊ <)♡(〃゚3゚〃)(。・//ε//・。)♥╣[-_-]╠♥(灬º‿º灬)♡(〃゚3゚〃)(´ε` ) ( ˘ ³˘)♥(~ ̄³ ̄)~(◕દ◕)(ʃƪ^3^)(*^3^)/~♡(~ ̄³ ̄)~(っ˘з(˘⌣˘ )(●’3)♡(ε'●)(ʃƪ^3^)(/^-^(^ ^*)/(/^-^(^ ^*)/(๑˙❥˙๑)(*˘︶˘*).。*♡( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ )(/^-^(^ ^*)/(っ˘з(˘⌣˘ )(●’3)♡(ε'●)(ʃƪ^3^)(/^-^(^ ^*)/(ʃƪ^3^)( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ )(*˘︶˘*).。*♡(/^-^(^ ^*)/(*˘︶˘*).。*♡( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ )(๑˙❥˙๑)(*˘︶˘*).。*♡(/^-^(^ ^*)/( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ )(/^-^(^ ^*)/(*˘︶˘*).。*♡(๑˙❥˙๑)( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ )(/^-^(^ ^*)/( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ )(●’3)♡(ε'●)(๑˙❥˙๑)(/^-^(^ ^*)/(●’3)♡(ε'●)(っ˘з(˘⌣˘ )(*^3^)/~♡(っ˘з(˘⌣˘ )(●’3)♡(ε'●)(*^3^)/~♡(●’3)♡(ε'●)(~ ̄³ ̄)~( ˘ ³˘)♥(◕દ◕)(。・//ε//・。)(〃゚3゚〃)(´∩。• ᵕ •。∩') (灬º‿º灬)♡(灬º‿º灬)♡꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡♡(> ਊ <)♡(♡ω♡ ) ~♪( ◜‿◝ )♡(。・ω・。)ノ♡(♡ω♡ ) ~♪( ◜‿◝ )♡(。・ω・。)ノ♡(•ө•)♡(◍•ᴗ•◍)❤(•ө•)♡(。・ω・。)ノ♡(๑♡⌓♡๑)(✿ ♡‿♡)(●♡∀♡)(。♡‿♡。)(๑♡⌓♡๑)(。♡‿♡。)(๑♡⌓♡๑)(●♡∀♡)(。・ω・。)ノ♡(๑♡⌓♡๑)(♡ω♡ ) ~♪♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡♡(ӦvӦ。)♡(> ਊ <)♡(´∩。• ᵕ •。∩') ෆ╹ .̮ ╹ෆ(´ε` ) (灬º‿º灬)♡(〃゚3゚〃)(。・//ε//・。)(*^3^)/~♡(◕દ◕)(ʃƪ^3^)(~ ̄³ ̄)~(ʃƪ^3^)(●’3)♡(ε'●)(~ ̄³ ̄)~(~ ̄³ ̄)~♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱(´∩。• ᵕ •。∩') (。・ω・。)ノ♡( ◜‿◝ )♡(•ө•)♡(◍•ᴗ•◍)❤(✿ ♡‿♡)(。♡‿♡。)(๑♡⌓♡๑)(✿ ♡‿♡)(●♡∀♡)(。♡‿♡。)(✿ ♡‿♡)(๑♡⌓♡๑)(●♡∀♡)(。♡‿♡。)( ◜‿◝ )♡(◍•ᴗ•◍)❤(´ε` ) ෆ╹ .̮ ╹ෆ♡(> ਊ <)♡(´∩。• ᵕ •。∩') (灬º‿º灬)♡(〃゚3゚〃)(~ ̄³ ̄)~(*^3^)/~♡(ʃƪ^3^)(/^-^(^ ^*)/(◕દ◕)(っ˘з(˘⌣˘ )(っ˘з(˘⌣˘ )(ʃƪ^3^)(*^3^)/~♡(●’3)♡(ε'●)(~ ̄³ ̄)~(*^3^)/~♡(◕દ◕)(~ ̄³ ̄)~(ʃƪ^3^)(*^3^)/~♡♡(> ਊ <)♡(灬º‿º灬)♡(´∩。• ᵕ •。∩') ♡(> ਊ <)♡(´∩。• ᵕ •。∩') ♥╣[-_-]╠♥ෆ╹ .̮ ╹ෆ♡(> ਊ <)♡(´∩。• ᵕ •。∩') ♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱♡(ӦvӦ。)꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡(。・ω・。)ノ♡(。♡‿♡。)( ◜‿◝ )♡(๑♡⌓♡๑)(◍•ᴗ•◍)❤(。・ω・。)ノ♡(•ө•)♡(✿ ♡‿♡)(♡ω♡ ) ~♪(。♡‿♡。)♡(ӦvӦ。)꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡♡(ӦvӦ。)(。・//ε//・。)♡(> ਊ <)♡(~ ̄³ ̄)~(〃゚3゚〃)(๑˙❥˙๑)
YOU ARE READING
B●TTMKØØK FÄNÂRTS
FanfictionMy k◉◉kb◑◑k full of B⊙TTʘmk●●k fanarts ●nly. Ships😍: taekook, jikook, hopekook(not much), namkook, Jungkook and...sugakookie the following categories: 1)fluff 2)sm-t(comfortable) (not that mature) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡