1.část

66 3 0
                                    

Bylo asi půl druhé odpoledne a já opět nestíhala. Byl poslední den prázdnin a já nastupovala na střední školu v Beacon Hills.
S naší školou jsme měli mít dnes rozlučku, a tak jsem se šla připravit.
Vzala jsem si na sebe riflové kraťasy, kotníkové vansky a černé tričko, vzala jsem mobil a vyšla před dům, kde na mě čekal Liam.

„Čau, nějak pozdě" řekl Liam když mě viděl

„Ještě před hodinou jsem se válela v posteli, takže myslím, že tu jsem ještě včas" zasmála jsem se a objala svého nejlepšího kamaráda.

„Budeme se stavovat i pro Masona?" Zeptala jsem se, když jsme vyrazili.

„Ne, prý už tam je" odpověděl mi Liam.

Po cestě jsme dělali všelijaké blbosti a další věci, co nejlepší kamarádi dělají.
Došli jsme k velkému placu, kde už byly snad všichni spolužáci.
Upřímně moc se mi tam nechtělo, nemám ráda takovýhle akce, protože nejsem moc oblíbená a dokonce jsem byla jednu dobu i šikanována, jsem tu vlastně jen kvůli Liamovi.

„Hej lidi Liam je tu" zařval jeden z mých spolužáků a všichni se k nám hrnuli nebo přesněji k Liamovi.
Kromě Liama jsem se kamarádila ještě s Nancy ale ta na tyhle akce nechodila, byla spíš tichá a hodně dobře se učila.
Poté, co jsem se prodrala mezi spolužáky, tak jsem se šla obsloužit ke stolu s jídlem. Po dlouhém rozhodování jsem si vzala kelímek s Fantou, nebyla jsem ten typ, co se někde opíjí a dělá nezákonné věci a ani mi to nevadilo. Po chvíli za mnou přišel Liam.

„Proč si mě tam nechala?" Dělal naštvaného.

„Bylo tam moc dusno a navíc nemyslím si, že ti to nějak vadilo" usmála jsem se na Liama ale ten moc nadšený nebyl.

„Nat, notak, pojď si užít tenhle den, prosím. Až budeme na střední, tak to bude lepší slibuji. Najdeš si víc přátel" řekl a usmál se Liam.

„Mně stačíš ty" řekla jsem a obejmula ho.

Zbytek dne jsem tam nějak přežila a kolem sedmé hodiny večer jsem odešla.
Máma s tátou byli ještě v práci, a tak jsem byla doma sama. Šla jsem se osprchovat, když jsem vylezla ze sprchy, tak jsem si šla připravit věci na ráno. Připravila jsem si světle modré šaty nad kolena. I když šaty nenosim, tak na první den v nové škole jsem si je vzala. Poté jsem si pustila film a usnula.

Takže čauky, tohle je první kapitola z mé nové fanfikce na Teen Wolf, tak snad se líbí 🤍
Asi bych vám měla napsat něco o Nat
Celým jménem se jmenuje Natasha Brown
Je jí 15 let
Nastupuje na střední školu v Beacon Hills
Vzhled : dlouhé hnědé vlnité vlasy, zelené oči, hubená postava a oválný tvar obličeje.

Teen Wolf FFKde žijí příběhy. Začni objevovat