Her kese mehaba ilk Larry kitabımla karşınızdayım umarım batırmamışımdır ve umarım beğenirsiniz
Yukarıdaki fotoğraftan esinlenerek yapılmışdır
Louis aşağıdan gelen kapı sesini duyduğunda gülümsedi, dudağına babacığının en sevdiği çilekli parlatıcısını sürüp, çok kısa eteğini düzeltdi ve odasından çıktı.
Merdivenlerden inip babacığının yanına (kıvırtarak) gitdi. Koltukta oturan babacığının arkasına geçip gözlerini küçük elleriyle kapatdı.
"Ben kimim babacığım?" Harry gülüp "acaba bana babacığım diyen de kim?" Dedi. Louis gülümseyip koltuğun yanından geçip babacığının kucağına oturdu. Harry ellerini bebeğinin kalçalarına koyup okşadı ardından hafifce sıktı. Louis kalçalarının sıkılmasıyla istemsizce babacığının kucağında zıpladı.
Altında bir haraketlilik hiss etdiğinde gülümsedi ve kalçalarını babacığının kasıklarına sürtmeye başladı "bu gün yoruldunuz mu babacığım?" Harry inlemeye karışık bir ses tonuyla "evet bebeğim" dedi.
Louis babacığının kucağından kalkdı, Harry bebeğinin kalktığını hiss etdiğinde kaşlarını çatdı "Louis buraya gel" diye emir verdi. Louis şimdiye kadar uslu bir kedicikti, ceza almamışdı ama nasıl bir hiss olduğunu merak ediyordu ve bu günlük babacığının sözünden çıksa bir şey olmazdı, babacığı kuralcı biriydi.
"Louis sana buraya gel dedim" dedi sert ses tonuyla, Louis ellerine bakarak kafasını iki yana salladı. Harry ayağa kalkdı ve Louis'in elini tutup kendi odasına götürdü, sert olması umrunda değildi.
Odasının kapısını açıp Louis'e geçmesi için yer açtı, Louis içten gülmek istiyordu ama doğru zaman değildi. Yavaşça odaya geçti. Harry odasının kapısını kilitleyip Louis'e yaklaşdı, Louis yine ellerine bakıyordu. Harry Louis'in çenesini tutup gözlerine baktı "sözümden çıkmanın cezasını çekiceksin kedicik"
Louis Harry'nin gözlerine baktı, ah kendisini becermesini deli gibi istiyordu ama gelin görün ki, babacığı sürtünmekten başka bir şey yapmıyordu.
Harry yatağa oturup "kucağıma yat, yüz üstü" Louis yavaşça babacığının kucağına uzandı, Harry odada göz gezdirip komodinin üzerindeki cetvelde durd Uzanıp onu aldı ve yanına koydu. Yavaşça Louis'in eteğini kaldırdı, Louis'in dudakları ısırılmaktan patlayacakdı, Louis'in pembe tangasını ayak bileklerine kadar indirdi böylece sol kalçasındaki 'HS' dövmesi ortaya çıkmışdı.
Louis'in kalçasını önce okşayıp ardından çetveli eline aldı ve çok sert bir şekilde altındaki kalçalara vurdu "AHHH!" Louis yüksek sesle inledi.
Harry bunu fark edip baş parmağıyla Louis'in alt dudağını okşadı, Louis yavaşça ağzını açdı ve ağzına üç uzun parmak aldı. Harry Louis'in ağzının sıcaklığı yüzünden gözlerini kapatdı ardından çetveli yeniden çocuğun kalçalarına vurdu "mmh!" Louis'in sesi parmaklar yüzünden boğuk çıkıyordu.
"bana itaat etmemek nasıl bir duygu, kedi yavrusu"
8 çetvelin ardından Harry Louis'i yata yüz üstü yatırdı, Louis'in kalçaları çok acıyordu ve çok kızarmışdı.
Harry Louis'in kalçalarını aralayıp kasılıp gevşeyen deliye nefesini üfledi, Louis bu hamleyle titredi. Ama deliğinde hiss etdiği ıslak ve sıcak dil her şeyi yok etdi "Ah! babacığım!" Harry şekerden daha tatlı olan deliği yalamaya devam etdi ve ardından emmeye başladı "babacığım!" Louis Harry'nin dili içine girmeye çalışırken ağlarcasına bağırdı.
Harry bebeğinin yakın olduğunu anladığında geri çekildi "lütfen babacığım" Louis yalvardığında Harry bir parmağını sıkı deliğin içine gönderdi.
Louis kafasını çarşafa gömüp inliyordu, Harry pantolonunun fermuarını açıp büyük penisini boxer'dan dışarı çıkarıp okşamaya başladı ikinci parmağını da deliğe gönderip içinde açmaya çalışdı. "Babacığım dayanamıyo-rum" Louis nefes nefese konuşmaya çalışdı "gelebilirsin bebeğim" Louis onayı aldığında ağlayarak boşaldı.
Harry bebeğinin nefeslerini düzenlemesine izin verdi, Harry ayağa kalkıp pantolonunu ve boxer'ını çıkardı ve Louis'i soymaya başladı.
İkisi de çıplak kaldıklarında Harry Louis'in üzerine çıkıp penisini kayganlaşdırıp deliğe sabitledi "hazır mısın bebeğim?" Louis derin bir nefes alıp "evet" dedi. Harry onayı aldığında kendini ileri itdi Louis acıyla inledi, Harry yavaşça bebeğinin boynunu öpmeye başladı "geçicek bebeğim" yavaşça kendini bir kez daha itdi ve bir kez daha artık penisinin yarısı Louis'in içindeydi, bu kez daha sert girdi "Ahhh!"
Louis acıyla bağırdığında Harry biraz bekledi "h-areket edin babacığım, lütfen" dediğinde Harry yavaşça hareket etmeye başladı, Louis artık durmadan inliyordu.
Hareketlerini hızlandırıp ikisine de harika zevk veriyordu Harry, biraz durup nefes aldı, Louis'in kalçasını tutup penisinin delikden çıkmasına izin vermedi. Sırtını yatak başlığına yaslayıp bebeğinin yaşlı gözlerine bakdı, kalçasına şaplak atıp "zıpla bebeğim" dedi.
Louis'in belinden tutup zıplamasına yardım etdi "babacığım, çok bü-yük" Harry Louis'i kendine daha çok bastırdığında Louis "AHH!" bağırdı.
"Babacığım, boşalmak istiyorum lüt-fen" dedi nefes nefese Louis, Harry büyük ellerinden birini Louis'in küçük penisine sarıp çekmeye başladı.
Louis sarsılarak Harry'nin eline boşaldı ve kafasını Harry'nin omzuna koyup nefes almaya çalışdı. Harry Louis'i altdan bermeye başladı, içine girip çıkarken Louis'in kendini kasdığını hiss edebiliyordu.
Karnında sıcaklık hiss etdiğinde bebeğini uyardı "geleceğim bebeğim" içine daha hızlı girip çıkmaya başladı, Louis kendini kasdığında inleyerek içine boşaldı.
İkiside nefessiz kalmışdı bebeğini kendinden uzaklaşdırıp yüzüne baktı alnındaki terleri silip alnını öpdü "iyi misin kediciğim?" Louis gülümseyip kafasını salladı. Harry dikkatlice Louis'in içinden çıkıp yanına yatırdı "seni seviyorum bebeğim, yanımda olduğun için teşekkür ederim" deyip alnını bir kez daha öpdü Harry.
"Bende sizi seviyorum babacığım"
dediğinde Harry gülümsedi ve bebeğine sarılıp huzurlu bir uykuya daldı.Son
Beğendiniz mi, beğenmediniz mi çok merak ediyorum bu yüzden yorum yazarsanız çoooook sevinirim lütfen çekinmeden görüşlerinizi bildirin ve beni mutlu edin, çünkü yalan söyleyip güzel olduğunu söylerseniz ve aslında beğenmediyseniz hep berbat yazarım ama doğruyu söyleyip kötü olduğunu söylerseniz kendimi düzeltmeye çalışırım görüşürük sizi seviyorummmmm ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't get out of my word - Larry Stylinson One Shot
FanfictionLouis'in çok sevdiği bir babacığı var, ama bir gün bir şekilde onu kızdırıp ceza alıyor.