Mahallenin girişine geldiğimizde taksiciden sağa çekmesini istedim.
Bagajdan iki valizimide şoför verince kendi apartmanima doğru yürümeye başladım.Beyaz beş katli bir binaydi ve bende üçüncü katındaki 2+1 minik evi kiralamıştım güzel ve sakin bir mahalleydi evet universteye biraz uzakti ama bulabildiğim en ideal ev buydu.
Her ne kadar maddi bir sıkıntım olmasada o kadar cok para harcamayı seven bir tip değildim.
Apartmanın önüne geldigimde asansöre bindim tam 3. katın düğmesine basmıştım ki karşıdan biri koşarak asansöre girdi ayni zamanda telefonla konuşuyordu.
Pek dikkat etmek istemesemde dikkat çekiyordu.
Kumral kıvırcık saçları beline kadar uzanan 17 18 yaşlarında bir kızdı.
Gözleri yemyeşildi ama ağlamaktan kızarmış ve gözündeki hafif makyaj akmıştı.
Telefondaki karşıdaki kişiye bağırıp çağırıyor beni fark etmiyordu bile.
Asansör üçüncü kata çıkınca tam inecektim ki kız beni görmezden gelip omzuma çarpıp çıktı.
Evet kıza başta duydugum sempati tamamı ile mahvolmuştu.Sabır çekerek iki gri valizimide alıp asansörden indim.
O kızda yan komşumun kapısını resmen dövüyordu.
Bu kadar ses çıkardığı icin uyarmak istesemde daha sonra vazgectim ve direk evime girdim.
Her yer düzeniliydi ve abim ile aldığımız eşyalar evi daha da bir güzelleştirmisti.
Ilk once mutfağa gidip bir bardak su içip ceketimi çıkardım ve salona geçip pencereleri açtım.
Mis gibi hava içeri dolarken yan evden bağrışma sesleri geliyordu.
Sanırım iki sevgili kavga ediyordu.
Kendimi L koltuğa attığım gibi abimi aradım ve eve geldiğimi söyledim.
Evet meraklı ve aşırı korumacı bir abim var.Yan evdeki kızin çığlıkları ve erkeğin bağırma sesleri kulağımı tırmaliyordu ve ben hala sabırlı olmaya çalışıyordum.
Kafamı arkaya atıp başımı ovmaya başladım hap içsem iyi olacakti.
Mutfağa gidip bir bardak su ile ilaci aldım.
Tam o an bir kırılma sesi geldi ve kükremeye benzeyen bir adamın bağırtısı geldi.Allahım ben nereye düşmüştüm halbuki arkadaşım Yavuz buranın nezih bir mahalle olduğunu söylemişti ki kendide bir alt sokakta oturuyordu.
Daha fazla dayanamayıp evden çıktım ve karşı evin zilini çaldım.
Kapiyi acmalari besinci kez zili çalmamda olsada sonunda açtılar yanii.
Saçı başı dağılmış yüzünde tırnak izleri ve sağ yanağında diş izi ile karşılaşabileceğim en yakışıklı erkeği bu şekilde görmek şanssızlığımın hediyesiydi galiba .
Ben çocuğun yakışıklılığını düşünürken o bana tip tip hayırdır kızım bakışları atıyordu.
Tam kendime gelip konuşacaktım ki
karşımdaki çocuk bir anda eğildi ve o an anlımda bir acı hissettim direk elim alnıma gittiği gibi karşıma baktım asansördeki kıvırcık saçlı kız karşımda dudağını ısırıp bana bakıyordu .
Sonra bir anda olduğum durum aklıma gelince gülmeye başladım.
Hem kiz hemde çocuk şaşırmış bir şekilde bana bakıyorlardı.
Sakinleşip kendime geldiğimde yavaşça yere egilip terligi aldim ve kendi evimi göstererek konusmaya başladım.
-Yeni taşındığım evimde daha on dakika bile oturmadan kapınıza dayanma sebebim kavganız lutfen birbirinizi geberteceksenizde bunu apartman sınırları dışında yapın.
Sonlara doğru sesim tıslamaya yakın çıkmıştı galiba çünkü dişlerimi sıkarak konuşuyordum.
Karşımdaki kız hemen eliyle karşımdaki çocuğu göstererek,
-Bu öküzün suçu abla,dedi.
Bir dakika bir dakika abla dedi lan bana abla dedi terbiyesiz daha yirmiyim lan ben!!!
Bu kız bana sinir krizi gecirtmeden evime dönsem iyi olurdu.
Gözlerimi devirip tam arkamı dönmüştüm ki suskunluğunu koruyan yakışıklı ama suana kadar dilsiz olduğunu düşündüğüm çocuk konuşmaya başladı;
-Siz kardeşim Alyanın kusuruna bakmayın lütfen zaten kendisi burda yaşamıyor bundan sonra bir sorun çıkmayacağımdan emin olabilirsiniz,dedi.
Oha çok resmi be bu ben utanmasam elimdeki terliği ona fırlatacaktım ahh terlik elimde terlikle eve gidiyorum ben ya .
Elimdeki terliği ona uzatıp "umarım " dedim ve evime girdim.
Yani rezilliğimi yine bir cool hareket ile ört pas ettim aferin bana.
Herşeyden önce şu sinirimi alması için sıcak bir duşa girmeliydim.
Duştan sonra makarna suyu koydum ve telefonumla uğraşmaya başladım.
Telefonda birseyler bulamayınca yarin ne yapacağımı düşünmeye başladım.
En iyisi yarın güzel bir temizlik yapmam gerekti zaten 2 gün sonra okulum başlıyordu o zamanlarda dersten başımı kaldıramazdım.
Yaptığım makarnayi yiyip kendime bir kahve yaptım ve balkona çıktım.
Sokakatan gelip geçenleri izliyordum canım sıkılınca telefonumdan kısık sesle bir müzik açtım.Sokağı dinlerken müzikde akıp gidiyordu.Bir öksürme sesi geldi.
Kafamı kaldırıp baktığımda yan balkonda sigara içen deri ceketli birini gördüm zagen hava karanlıktı yüzünü pek göremiyordum ama sanırım sabahki yakışıklı çocuktu.Önüme dönüp kahvemi içmeye devam ettim.Telefonum çalmaya başladı arayan yavuzdu.Onunla konuşurken ayni zmanda sokağı da izliyordum.
SSokaın başına siyah jeep giriş yaptı yan balkondaki çocukda ıslık çaldı ve arabanin icindekilere beklemeleri gerektigini ifade eder gibi elini kaldırıp beş dk işareti yapti daha sonrs yüzünü bana döndü ve o hızla içeri girdi.
Benimse şaşırdığım sabahki çocuk değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİYAR~
Teen FictionRuhsuzca gezen bir beden olarak gözükebilirim yada bakışlarım cok donuk olabilir bunlar senin gorduklerin.. Ne kadar yakinimdaysan beni o kadar tanırsın.. Icimde olan afacan asla susmak istemeyen geveze gözleri ışıl işıl parlayan kiz cocugunu tanıyo...