BAŞLANGIÇ

18 5 0
                                    

Merhaba bu benim 2. Kitabım. Bu kurguyu arkadaşımla telefonla konuştuktan sonra kurguladım ve hoşuma gitti. Umarım siz de seversiniz.

İyi okumalar.....

3 Ekim 2018 (yazarın anlatımıyla)

Saat 5 sularındaydı. Ayla,annesi,babası ve abisi ile akrabalarına gideceklerdi. Tam tamına 3 saatlik bir yolları vardı ama yolculukta pek eğlendikleri söylenemezdi. Ayla yol boyunca uyuyor abisi ise telefona bakıp müzik dinliyordu. Abisi ile arasında 4 yaş vardı. Ama çok iyi anlaşıyorlardı. Babası  arabayı kullanıyordu. Annesi de navigasyon açmış yol boyunca konuşuyordu.

Bir an hava kararmaya başladı. Ama kararması için erkendi. Annesi biraz korkmuştu çünkü akrabalarına daha önce de gitmişlerdi ama bu yola hiç girmemişlerdi. Hemen eşine bu yoldan çıkması gerektiğini söyledi. Adam oralı olmamıştı. Açıkçası biraz inatçıydı.

Yavaş yavaş yağmur atıştırmaya başladı. Ayla yağmur sesini duyunca hafif gözünü araladı. Ve abisine seslendi.

"Abi."

"Ne oldu Ayla?"

"Ne güzel yağmur yağıyor değil mi?"

"Evet."

Ama aslında pek de iyi değildi. Çünkü bu gün onların son günüydü.

"Ayyy!"

Bir an da yağmur doluya döndü ve şimşek çakmaya başladı.

"Önümü göremiyorum." Diye söylendi babası.

"Keşke deli Nuriyenin isteği için 3 saatlik yolu gelmeseydik." Diye annesi ona eşlik etti.

Ayla korkuyla abisine sarılmış arka koltukta duruyordu. Bir an tam önlerine bir ağaç düştü. Çığlık atmaya başladılar. Kıl payı kurtulmuşlardı. Korkuyorlardı. Hem de fazlasıyla.

"Tamam ailemin canını tehlikeye atamam geri dönüyoruz."

"Baba dikkat et!"

"Durrr!"

"Anne korkuyorum."

"Aaaaa."

"Aaaa."

Çattttt.

Babası geri dönmek için geri geri gittiğinde  elektrik direğine çarptı. Ve direk tam üstlerine düştü. Ve bu onların sonu oldu.

Nerden bilebilirlerdi ki bir yolculuğun onların sonunu getireceğini...

_________

Merhaba umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Bu bölüm biraz kısaydı çünkü sadece başlangıç olarak kazayı anlatmak istedim. Umarım bu hikaye de hoşunuza gider.

Bu arada deli Nuriye akrabaları:)

☆☆☆

 

İÇİMDEKİ GÜÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin