Bez dechu

229 11 0
                                    

Eri vyběhla ze svého pokojíčku a skočila na Aizawu do postele. "Tati vzbuď se. Mám hlad.,, Aizawa se pousmál a posadil si Eri na ramena. Došel do kuchyně, udělal tři talíře s volským okem a Eri zavolala na svého bratra. Shinsou si oblékl košili a šel do kuchyně. Tam ho čekala Eri a hned jak vešel do místnosti tak ho objala. Shinsou Eri pohladil po vlasech a popřál ji dobré ráno, posadil ji na židli a sedl si vedle Aizawy. Aizawa se na něho jen koukal a při tom ukusoval volské oko. Pohladil Eri vlásky a rychle se zvedl z židle. Povolil si kravatu a zhluboka se nadechl. "Je to něco tati?,, Zeptal se Shinsou Aizawy vystrašeně. Aizawa Shinsa nevnímal a chytal se za hlavu. "Co je tatínkovi?,, Zeptala se Eri se slzami v očích. "Zavolej Mica Eri!,, Vykřikl Shinsou na svoji malou sestřičku. Aizawa pomalu padal na zem, ale v tu chvíli přiběhl Present Mic a chytil Aizawu do náruče.

Aizawa ležel v posteli a Present Mic mu udělal čaj. "Odkdy míváš panické záchvaty?,, Zeptal se Aizawy Mic. "Je to poprvé ale *kuck* věř mi že je to fakt na nic.,, Aizawa se podíval z okna a upřel pohled na tmavý stín vysoké osoby. Podíval se na Mica a chraptivým hlasem se ho zeptal "A kdo bude dneska s 1.A? Měli mít dneska ten tréning,, Mic si vzpomněl na Shinsa a zavolal ho ať už jde na UA.  Přemýšlel a došel k tomu, že si děti bude muset vzít Endeavor, protože ostatní Pro hrdinové kromě Endeavora, Aizawy a Mica jsou na záchrané misi, Aizawa rozhodně učit po záchvatu nemůže a Mic se musí postarat o Eri. Zavolá tedy Endeavorovi jestli by dneska nezaskočil Aizawu. Enji na něho nejdřív vyjede s křikem že lepší superhrdiny než je Todoroki z jeho spolužáků udělat nechce, ale potom si řekl že by alespoň ukázal svojí sílu a tak trochu mrzutě přikývl.

Když vešel Shinsou do budovy UA hned uviděl Todorokiho který kope do své školní skříňky a s obličejem na kterém bylo vidět že už toho má teprve za ráno dost se ho zeptal "Stalo se něco  Todo?,, Todoroki se k němu otočil "Ale nic... Otec bude dneska zastupovat Aizawu a jak ho znám tak mě ztrapní před celou třídou.,, Shinsou si v hlavě řekl "V tenhle den? Hlavně že se o Eri stejně bude starat Aizawa jako to bylo minulý rok. Mic stejně nebude nic dělat tak nechápu proč Aizawu nenahradil on.,, Tichým krokem šel chodbou dál a uviděl Kacchana jak rukou svírá krk Uraraky o zeď a něco jí šeptá do ucha. Jen jsem prošel chodbou, Kacchan Uraraku pustil a rychle spěchal do třídy.

Ve třídě již čekal Endeavor osobně a celá třída mlčela jako pěna. Šlo vidět že má z Enjiho třída strach a bojí se, že by je Enji seřval. Jen Todoroki kterému už to, co s ním Endeavor udělá bylo jedno si potichu šeptal s Midoryou. Tak se Shinsou tedy taky posadil do lavice a čekal, než odbije osmá hodina a bude si konečně moct v autobusu vedle někoho sednout a svěřit se mu o jeho problémech z rána. Shinso si nasadil sluchátka a začal poslouchat písničku kterou složil Hawks na počest narozenin All Mighta. Doposlouchal ve sluchátkách písničku a schoval si je. Zrovna v tu  chvíli začal zvonit zvonek a třída se odebrala k autobusu.

 DᴇᴋTᴏ Vɪʟʟɪᴀɴs - Zrádce myšlenekKde žijí příběhy. Začni objevovat