Útok v terénu

139 7 0
                                    

Když Shinsou vcházel do autobusu, sedl si úplně dozadu. Za chvíli k němu přišel Kirishima a jelikož měl Shinsou fakt blbou náladu, tak mu vše povyprávěl. Když už si neměli co povídat, vzal si sluchátka a koukal se z okna. Endeavor v tu dobu napomínal Shota ať mu nedělá ostudu. Celkově byl v autobusu dost velký chaos. Mina a Uraraka si pouštěly něco na mobilech a obě se smály přes celý autobus, Iida, Bakugou a Denki se po celou dobu jízdy prali a Shoto se snažil vyrovnat s naloží nadávek a pobídek Enjiho. Když se ale najednou holky zasmály trochu hlasitěji než předtím, celým autobusem se ozvalo "TAHLE TŘÍDA NEMŮŽE BÝT ANI CHVÍLI ZTICHA? ZAVŘETE PUSY NEBO DOSTANETE!,, Celá třída se ale začala hlasitě smát. Enji si k sobě přitáhl Bakuga a dal mu pěstí. Bakugou se s rostřešenýma nohama vrátil zpátky na své místo a celý autobus utichl. Naštěstí 1.A Enji sám před sebou zachránil. "Jsme tady.,, Vykřikl Endeavor a všichni se z autobusu cpali ven.

"Doufám že víte co vás teď čeká.,, řekl Enji třídě. Nikdo ale neodpovídal. "Půjde o to, že z vás vytvořím skupiny a budete se bránit proti LoV.,, Třída se vystrašeně podívala na Endeavora ale před tím než kdokoli něco řekl je přerušil. "Samozřejmě že to právé LoV nebude a bude to jenom nahrané.,, Třída si oddechla.A v tu ránu se všichni rozprostřeli okolo tmavého lesa. Deku, Shinsou a Kacchan byli ve stejné skupině. Kacchan si ale řekl, že když je to nahrané tak proč by se měl bránit. Tak si Kacchan sedl do trávy a koukal se na Shinsa a Midoryu jak se s tím budou štvát. Shinsou se na Kacchana uraženě podíval a chtěl použít svůj quirk, aby ho donutil se k nim přidat. Ale v tom odněkud uslyšel Endeavora který mu vyhrožoval, že jestli použije na Kacchana svůj quirk tak zajistí, že ho Aizawa vyloučí ze školy. "To nemá cenu.,, Řekl Deku tiše a začal se Shinsem prozkoumávat les. Chvíli chodili sem a tam a v tom před sebou uviděli černý vysoký stín. Deku se lekl a schoval se za Shinsouva záda. Shinsou se začal pomalu vzdalovat a v tom ten stín zmizel. Deku se za zády Shinsa otočil tak, že měli výhled na všechny strany. V tom z hlubokého lesa vyšel další stín i s tím, co viděli minule. Ale ten stín byl jiný. Byl trochu nižší a vypadal že je dívčí. Deku poklepal na rameno Shinsa a ten se otočil. Začali utíkat. Ale stíny se přibližovali čím dál blíž, a Shinsou ze strachu zapomněl použít svůj quirk. Endeavor se začal smát a nevěděli proč. V tom se stíny vynořili z hlubin lesa a zjistili že vysoký stín patří Dabimu a ten druhý je Toga. Začali se k nim přibližovat čím dál blíž a ze všech stran. Deku a Shinsou se k sobě otočili zády a snažili se pozorovat oba najednou. Další tmavý stín který se z lesa vynořil se ukázal jako Shigaraki. Deku se na ně rychle snažil použít všechny pokusy z jeho quirku ale tím jaká byla v lese tma se ani jednou netrefil. LoV už byli tak blízko, že chytili Midoriu do náruče. Shinsou se snažil ovládat Shigarakiho, ale vždy se mu povedlo ovládat jen jeho masku na obličeji. V tom se z lesa vynořil All Might, Hawks a dokonce i Aizawa. Aizawa dostal panický záchvat a Hawks k němu přiběhl a snažil se mu pomoct. All Might ale přiběhl k LoV a svým quirkem se mu podařilo dostat Togu a Dabiho do bezpečné vzdálenosti. Shigaraki ale stihl popadnout Midoryu a tím, že měl zlomené již všechny prsty, se nemohl dostat z jeho rukou. Shinsou se snažil Shigarakiho ovládnout ale byl moc daleko. Shinsouvi se zamotala hlava a najednou zničehonic omdlel. Toho popadl Dabi a běžel s ním hned za Shigarakim. All Might vyběhl před Shigarakiho který neměl jinou cestu. Předal tedy rychle Midoryu Toge a Toga utekla na druhou stranu. Jelikož se chtěl All Might dožít příštího rána, vydal se co nejrychleji od LoV na druhou stranu. Dabi a Toga běželi dál přes les až doběhli k malému baru do kterého vešli. Položili Midoryu i Shinsa vedle sebe na židle a svázali je. Midorya který byl ještě jen tak tak při vědomí, začal volat o pomoc a to se barem rozléhalo. V tu chvíli doběhl Shigaraki do baru a před pusu mu strčil jakýsi kus látky. Deku začal vykašlávat krev a držel se za břicho."Stačí jenom jedno slovo a můžu z tebe udělat popel!,, Promluvil tichým hlasem Shigaraki na Midoryu. Ten lehce přikývl.

 DᴇᴋTᴏ Vɪʟʟɪᴀɴs - Zrádce myšlenekKde žijí příběhy. Začni objevovat