Arkadaşlar yine ve yeniden güzel bir bölümle tekrar karşınızdayım yazmak beni fazlasıyla heyecanlandırıyor. Umarım okumak ta sizi bir o kadar heyecanlandırıyordur. Vote ve yorum atmayı unutmayın sizleri çooook seviyorum❤
..............................
Telefonuma gelen linkin üzerine tıkladım ve gözlerime inanamadım. Haberde ünlü iş adamı Eren Atasoy'un ailesini ve nişanlısı Efsun Dağdeviren'i terk edip kendine gözlerden uzak bir hayat kurduğu yazıyordu. Ve bu haberin yanında ise yeni tanıştığım benden yardım isteyen Eren vardı. Acaba bu adamın Eren Atasoy olduğundan Gülayşe Sultan'ın haberi varmıydı ilk önce Eren'e baktım ve onun bu haberi görmüş gibi bir hali yoktu. Bir an bu otariter tavrının bu yüzden olduğuna karar verdim. Ona haberi göstermeden önce soyadını sordum ve suratı sarardı resmen durakladıktan sonra dönüp bana "Neden sordun, ben bundan sonraki hayatımda sadece bir Eren'im" dedi. Aslında hayatlarımız
benziyordu onunla sanki, bende sadece Aymira olmak istedim ve oldum. Bunu kendim yapmayı istedim ve yaptım galiba o da sadece adı ile tanınmak istiyordu. Atasoyların tek varisi olarak değilde işinde bir deha olarak belkide yada normal bir insan olmak sıradan insanlar gibi tek derdinin geçimi olmasını istiyordu belkide. Anlaşılan kimse onu burda tanımadığı ve aynı benim gibi kimsenin onu bulmasını istemediği için o da bu kasabaya gelmiş. Ona haberi gösterdim ve ilk önce acaba herkese söylerimi kim olduğumu düşüncesiyle bana baktığını gördüm ve telaşlanmasın diye ona "beni ilgilendirmez senin soyadın ve kim olduğun, merak etme kimseye söylemem sonuçta bu senin hayatın nasıl istersen öyle yaşarsın ve ne zaman istersen o zaman insanlara anlatırsın, kimse benden bişey duymayacak emin olabilirsin" dedim ve rahatlamış gibi bir OH çekti. Bu korkuyu bir zamanlar ben de yaşamıştım ama ünlü olduğum ve tanıdığım için değil beni burada bulacaklar diye diken üstünde yaşadığım için. Ona sordum Gülayşe Sultan'ın bundan haberi varmı diye. Kafasını yukarı aşağı salladı ve haberi olduğunu onayladı.
Gülayşe Sultân bunu bana nasıl söylemez diye kızdım ona içten içe ama düşününce hak verdim ona. Gülayşe Sultana hak verdiğim kadar Eren'e de kızdım. Nasıl bir kızın bu denli kalbini kırar diye. Bunu ona da söyledim anlattıklarını duyunca az da olsa hak vermiştim ona. Onun tarafından bakıldığında hem kendi hayatını hem de o kızın hayatını kurtarmıştı. Her gün ölmektense bir seferde o acıyı vermeyi tercih etmiş...............................
Aymira ile tanıştıktan sonra ona güvenebileceğimi anlamıştım. Ona benimle çalışması için bir teklif sundu ilk önce zamanı olmadığını zaten bir işi olduğunu söyledi ama daha sonra Gülayşe Sultan sayesinde kabul etti. Bundan sonra hafta ici benimle hafta sonu Gülayşe Sultân ile çalışacak. Beraber mekan bakmak için pastahaneden ayrıldık hem mekan bakıp hem birbirimizi tanımak adına sohbet edip sorular sorduk. Bana soğuk bir insan olduğumu söylediğinde ne kadar açık sözlü bir insan olduğunu anladım. Zor anlaşacaktık ama anlaşmak zorundayız. En azından ben zorundayım. Sohbet arasında onun telefonuna bir mesaj geldi gelen mesajın ardından şok olmuş bir surat ifadesiyle bana baktı. Ne olduğunu merak ettim doğrusu. Telefonundan başını kaldırıp bana soyadımı sordu ben de ona bundan sonraki hayatım sadece Eren olduğumu söyledim. Anlaşılan gelen mesaj benimle ilgiliydi. bana telefondaki haberi gösterdi . bunun aramızda kalmasını istedim ondan o da merak etmemeM gerektiğini bunun aramızda kalacağını söyledi ses tonu bile bana güven vermişti . Anlaşılan Hayat benim önüme koyduğu engellerden onun da önüne koymuş . Ona nedense insanlara koyduğum sınırı koyamıyorum ve bu beni sanki bir bilinmeze itiyordu . Belki bana bu hissettirdiği hissi Gülayşe sultanada hissettirdiği için bu kadar güveniyordur.
Bilmiyorum ...
Bu soruları cevaplandırktan sonra mekan bakmaya devam ettik . Yorucu bir gün oldu ikimiz içinde mekan bulduk ve tek bir şey kaldı . Ev... Aymira'ya söyledim daha doğrusu sordum o da bir ev olduğunu söyledi . Gidip oraya da baktık ve evide tutuk geriye sadece mekan' dekore etmek kaldı onu da yarın halledicez . İkimiz de işten dolayı yemek yemeyi unutmuştuk. Evi ve mekanı hallettikten Sonra acıktığımı hissettim ve onun da acıkıp acıkmadığını sordum ve acıktığını söyledi. Beraber yemek yemek için bir kafeye oturduk o sırada biraz muhabbet ettik ve saatin kaç olduğunu unuttuk yorgunluktan Aymira'nın gözleri yavaş yavaş gidiyordu. Onu hemen evine bıraktıktan sonra pansiyon'a gittim ve eşyalarımı toplayıp yattım. Çünkü sabah yeni evime taşınacaktım. Aymira ile evlerimizin balkonları birbirine bakıyordu sabah kahvaltıyı beraber yapacaktık. Gülayşe Sultan'ın evinde Aymira Gülayşe Sultan'ının yemeklerini bayıla bayıla anlatıyor anlıyacağinız sabırsızlanıyorum kahvaltı için. Herşeyi topladıktan sonra uyudum hemen çünkü halim kalmamıştı biraz daha oyalansaydım sabahki kahvaltıya çok geç gidecektim.
Hemen uyudum. Sabah kuşların sesi ile uyandım. Güzel bir gün beni bekliyordu. Şimdi kahvaltıya gidicek ve ondan sonra evimi dekore etmek için bi mobilyacıya gitmem gerekiyordu bugünkü işler fazlasıyla beni yoracaktı. Ama daha önce evimi hiç dekore etmediğim için nasıl yapacağımı bilmiyordum. Bunun içinde yardım almam gerekiyordu galiba. Oylanmadan hazırlanıp hemen evden çıktım. Kahvaltı için Gülayşe Sultân'a
gittim. Kahvaltıyı hazırlamış bizi bekliyordu. Kahvaltıda yok yoktu galiba hayatımda ilk defa bu kadar samimi ve bu kadar mükemmel bir sofra görüyordum.Kahvaltıyı görünce kendimi kaybettim sanki. Aymira da hemen sonra geldi. O da aynı benim gibi şok olmuştu. Hemen kahvaltıya oturduk.güzel bir sohbet ile kahvaltımızı yaptık. Burda o kadar eğleniyoruz ki sanki yıllardır bu insanlar ile beraberim. Kahvaltımızı yaptık ve artık gidip alışveriş yapma vakti idi. İlk önce restorant için alışveriş yaptık mekan alışverişi bittikten sonra ev için mobilya falan aldık ve sonunda alışveriş bitti beraber restoranta gittik. Restorantı temizletmiştik zaten aldığımız eşyaları yerleştirmek için işe koyulduk. Aymira rafları yerleştirirken ben de masaları yerleştiriyordum Aymira'nın da yardımını alarak, gerçekten çok çalışkan bir kız her işe koşuyor. Belki bir başkası olsa banane kendisi yapsın sonra ben kendi işimi yapiym derdi. Çalışkan olduğu kadar güvenilir,dürüst ve güzel bir kızdı. Ilk defa bir insan için daha doğrusu yeni tanıştığım bir insana bu kadar çabuk güvenmiştim. Tek dileğim bunun bana oynadığı bir oyun olmamasıydı hayatın.
..............................
Güzel ama yorucu bir günü geride bırakmıştık Eren ile. İlk defa bu kadar soğuk, disiplinli ama yakışıklı bir adamla bu kadar iyi anlaşmıştım. Günü tamamladık ve evlerimize dağıldık. Daha doğrusu ben evime o da pansiyonuna. Sabah kahvaltı için sözleşmiştik kahvaltıdan sonra evi ve restorantı için alışveriş yapacaktık. Bunun için erkenden uyudum. Sabah erken kalkıp hazırladım. Rahat birşeyler giymeyi tercih ettim.
Aşağıya indiğimde gördüğüm sofra beni şoka uğratmıştı. Gülayşe Sultan döktürmüştü. Anlayacağınız. Sofadan başımı kaldırdığımda aynı şoku Eren'de gördüm. Yüzümde ifadeyi silip Eren'e hoşgeldin dedim. Kahvaltıya oturduk ve güzel bir sohbete kahkahalarla kahvaltımızı yaptık. Daha sonra hemen alışveriş için evden çıktık. Alışverişi yaptık ilk önce restorant için masalar,aksesuarlar,avizeler aldık bu kasabada ki en güzel ve en şık restorant bu olacaktı sanırım. Restorant alışverişi bittikten sonra Eren'in evi için mobilyalar baktık Eren daha çok koyu renkler bakıyordu evi için benim aksime. Benim aksime derken ben daha çok daha renkli isterdim evimi ve istediğim gibi de yapmıştım benim evim daha renkli daha iç açıcıydı. Eren'in ise daha soğuktu. Ev için de alışverişler bittikten sonra restoranta gittik. Aldığımız eşyaları ufak ufak yerleştirmeye başladık. Restorant bitmişti. Rafa girmesi gereken tek bir şey kaldı merdivene çıkıp onu da yerine koydum ve inerken merdivene ayağım takıldı tam düseyken birinin beni tutuğunu hissettim. Gözlerimi açtığımda beni tutanın Eren olduğunu gördüm. O kadar yakındık ki neredeyse dudaklarımız birbirine değiyor.
..............................
Eveet bir bölümün daha sonuna geldik.
Sizce Eren ile Aymira arasında ne geçicek?
Daha fazla yakınlaşıcaklarmı? Bu soruların cevabını yorumlarda bekliyorum unutmayın bir hatayı bir yorum ile düzeltebiliriz. Umarım okurken heycanlanıyorsunuzdur. Vote ve yorumlarınızı bekliyor olacağım❤❤❤