Wszedłem w konwersacje i z niechęcią odpisałem „Cześć Paulina, co chcesz?”. Zostało mi czekać, aż odpisze, ale już na początku miałem złe przeczucia co do tej aplikacji. Paulina jest znajomą z klasy, która potrafi wejść za skórę, jeśli się jej podpadnie, ale również tą dziewczyną, która podkochiwała się we mnie w podstawówce. Lubiłem ją i traktowałem jak najlepszą przyjaciółkę, ale średnio ufałem przez sytuację, w której jej przyjaciółka Weronika podsłuchała naszą rozmowę po czym rozpowiedziała plotkę w całej szkole kompromitując mnie oraz moją mamę. Długo czekać nie musiałem na kolejną wiadomość. „Słuchaj Kacper wiem, że nie wyszło zbyt dobrze, ale to nie moja wina, że Weronika taka jest. Zakończyłam z nią przyjaźń oraz związek, bo to co zrobiła Tobie, mi i moim znajomym było już za wiele… Nadal nie wierzę, że byłam z tak toksyczną osobą. W ramach rekompensaty może masz ochotę spotkać się w jakimś dniu w kawiarni i porozmawiać na spokojnie?”. Odpisałem jej krótko, że zastanowię się nad jej propozycją i dam znać jutro. Chwilę jeszcze stałem, gdy w całym mieszkaniu dobiegł dźwięk dzwonka szybko zerwałem się i spojrzałem przez wizjer i już byłem pewien, że to będą ciężkie dni gadania o tym jak to wyrosłem oraz o pannach które zapewne uganiają się za mną. Otworzyłem drzwi i, zanim zdążyłem przywitać się już zdążyłem znaleźć się w ramionach ciotki. Kacperku jak ja Cię dawno nie widziałam – mówiła tuląc mnie tak mocno, że ledwo mogłem złapać wdech. – Też się cieszę, że ciocię widzę – wyrwałem się z jej sideł, a moja mama, która przyglądała się całej sytuacji z rozbawieniem oznajmiła, że ciotka przyjechała na tydzień po czym zabiera mnie do Warszawy na dwa tygodnie. Uśmiechnąłem się na tę wieść, bo moja mama doskonale wiedziała, że kocham stolicę Polski, a jednym z moim marzeń było, aby właśnie tam zamieszkać.
CZYTASZ
Oczy pełne miłości | KxP
Short Story"Jesteś najlepszym chłopakiem na świecie" - spojrzałem mu w oczy dając do zrozumienia, że wypowiedziane słowa nie są tylko pod wpływem chwili lecz z serca.