Ráno mě vzbudil budík.. Zase! Ach božínku jak já to nesnaším. Včera, nebo spíš dneska jsem šla spát v půl 3 ráno. Ale moc unavená nejsem, protože jsem zvyklá na nedostatek spánku.
Odfrkla jsem si a začala hledat mobil pod polštářem. Když se mi povedlo vypnout budík, ještě jsme se podívala kolik je (8:00) a otočila jsem se abych se podívala z okna ven. Vypadalo to na mikinu a to je konec srpna.
Když jsem si udělala hygienu a převlékla se, tak jsem ještě poslala snap a šla do kuchyně za mamkou.
'Dobré ráno zlatíčko' pozdravila mě mamka. Šla jsem za ní dala ji pusu na tvář a oplatila ji s úsměvem pozdrav. 'Dobré rano.. Udělám si čaj, chceš taky?' zeptala jsem se a pomalu už plnila konvici vodou. 'Ne děkuju, jdu se převléct. Až se nasnídáš, tak zavolej Deny a taky se připrav, za hodinku vyrazíme.' Nojo. Já zapoměla. Dopíči. Zítra odlétáme s mamkou a Deny k moři. Za hodinku máme vyzvednout Deny a pojedeme ještě s mamkou něco nakoupit na cestu a na večer. Dneska u nás Deny přespí, protože zítra vyrážíme brzy a je to lepší.
Když jsem vypila čaj a podívala se na dva díly mého oblíbeného seriálu, tak jsem šla umýt nádobí a dát ho do myčky, kterou jsem následně zapnula.
Vzala jsem mobil, zavolala Deny. Vždycky voláme přes facetime, protože to je lepší. 'Čaukoo, tak coo, zase nestíháš? Jak jseš na tom?' vysmála se mi Deny. Vždycky je pozitivní, to na ní mám snad nejradši.
'Huh?' vynořila jsem hlavu ze skříně a podívala se na ní. Zase jí to slušelo. 'Hahaha moc vtipný' řekla jsem ironicky. 'Proč ti to tak sluší zase? Vždyť jedeme jen nakoupit.. Můžu vedle tebe někdy vypadat jinak než jako odpad?' Snažila jsem se udržet vážný výraz, ale když se podívám Deny do očí, tak to moc nejde. 'Prosimtebe nech toho zas, a radši se oblíkej' Zasmála se Deny.Z ničeho nic se rozrazili dveře a mamka vtrhla dovnitř. Mobil jsem měla na okně, a naproti byli dveře, takže na sebe Deny s mamkou hezky viděli. 'Zdraviiim' pozdravila Deny mamku. Mamka ji moc dobře zná a někdy mi přijde, že ji má dokonce radši než mě. 'Ahoj Deny' usmála se mamka a zamávala do mobilu od dveří. Pak se podívala na mě. Představte si ten pohled na mě, jak tam stojím jen v mikině a kalhotkách, a mám výbuch smíchu z toho co mi Deny ještě před chvilkou říkala. 'Noo, k tomuhle se nebudu vyjadřovat. Už jsem si myslela, že bychom mohli někdy jet na čas, ale dneska to asi nebude. Buď dole do 10 minut, jinak jedu s Deny sama.' Řekla mamka a snažila se udělat takový ten namyšlený výraz. Ale dělala si srandu, to dělá vždycky. Ví moc dobře, že se tomu vždycky strašně smějeme. Už odcházela, ale přece se ještě otočila a podívala do mobilu. 'Za 20 minut jsme u tebe kočko' a pak už odešla.
'Hele tak se oblíkni, a pak mi zavolej až vyjedete' řekla Deny s úsměvem. Na to jsem ji jen odpověděla 'okáčko' ona řekla 'fixuju' a pak to típla.
Nakonec jsem se rozhodla, že si na sebe vezmu tohle:
ČTEŠ
Dva v jednom.
FanfictionDvě nejlepší kamarádky už od školky spolu jdou do druhého ročníku na střední škole. To ale netuší co je čeká! Vše začíná, když se první den na jejich škole objeví dva nový studenti.. Budou kamarádi? Budou se nenávidět? Vše v příběhu!🥰