(y/n) allahın en sexi kuluydu ve türkiyede yaşıyordu. Bu akşam her zamanki gibi yatağına uzanıp goku x ayato yuri fanfic'i okuyordu. Tam o sırada mutfaktan annesi "(y/n) buraya gel! Yemek hazır" diye seslendi. (y/n) mutfağa girip masaya oturdu. Bu akşam yemekte mercimek çorbası vardı. (y/n) kâsesine 1 kepçe mercimek çorbası doldurup masaya oturdu. (y/n) farkında olmadan hayatının en büyük hatasını yaptı, 𝙢𝙚𝙧𝙘𝙞𝙢𝙚𝙜𝙞 𝙩𝙪𝙯𝙨𝙪𝙯 𝙮𝙚𝙙𝙞. İşlediği bu korkunç günahtan sonra (y/n) sanki hiçbirşey olmamış gibi uyumaya gitti, ertesi sabah hazırlandı ve okula gitmek için yola koyuldu. Minibüse binip şöföre "1 öğrenci" dedi ve elindeki 1 lirayı uzattı. Tam o sırada şöför, "1 lira daha ver, öğrencilerden 2 lira alıyoruz" diye seslendi. Bunu duyan (y/n) sinirlenip cebinden 1 lira daha uzattı ve içinden "kazıkçı orospu çocukları" diye söylendi.
Aradan 5 dakika geçti ve (y/n) okula varmıştı. Minibüsten indi ve okula geçmek için yoldan karşıya geçti. Tam yolun ortasındayken çok trajedik bir olay gerçekleşti, (y/n)'e hızla gelen bir araba çarptı. (y/n) işlediği günahın bedelini ödemişti. Sonuçta mercimeği tuzsuz içmesi onun suçuydu.
"Nnnhhh... Neredeyim ben...?" (y/n) gözlerini yavaşça açtı. "Burası...neden bu kadar parlak ve beyaz...?" Ayağa kalkıp etrafa bakındı. Ve birden bir ses duydu "Hoşgeldin (y/n). Burası günah ölçme merkezi, şu elimdeki defterle senin bütün günahlarını ölçüceğim ve cennete mi cehenneme mi gireceğini kararlaştıracağım." Dedi melek görünümlü bayan. "N-nasıl yani...ben şimdi ölü müyüm...?" Diye sordu (y/n). Melek görünümlü bayan sessiz kaldı. Yüzünde aynı böyle bir ifade vardı.
"Salak salak sorular sormayı bırak ve günahlarını ölçerken uslu uslu bekle." (y/n) tıpkı ona denildiği gibi sesini çıkartmadan bekledi.
"Ailenden gizli porno izlemek, internette Allah'a sövmek, 3 kere gusül almayı unutmak... Bunların hepsi değersiz ve hafif günahlar, bunlar yüzünden cehenneme gideceğini zannetmiyoru-" tam lafını bitirecekken melek görünümlü kadının gözüne bir şey çarptı. "M-me....m-mercimeği...t-tuzsuz içmek...mi...?" O korkunç cümleyi okurken gözlerinden yaşlar akıyordu. Teni bembeyaz olmuştu, korkudan titriyordu ve alnından terler akıyordu. "S-sen ne cürretle-...!! DERHAL CEHENNEME!" Diye bağırdı melek görünümlü kadın. "E-eh peki..." (y/n) sessizce söylendi ve üzerinde 'Cehennem' yazan kapıya doğru ilerledi.
"Yani burası cehennem... Beklediğim kadar kötü değil. Buranın 69 derece olacağını zannediyordum, oysaki buranın sıcağı İstanbul'un sıcağından daha katlanılabilir." (y/n) etrafta gezinirken söylendi. "(y/n)?" Kocaman ve kutsal bir figür belirdi... O Allahtı. "Yüce rabbim...?" (y/n) şaşkınlıkla bakıyordu. "(y/n), neden burada olduğunu biliyorsun değil mi?" - "evet rabbim. Size yemin ederim ki bilerek yapmadım çok özü-" Allah lafını kesti. "Yalvararak bir yere ulaşamazsın. Yaptığın korkunç birşey, benim standartlarıma göre bile." Allah (y/n)'nin vücudunu dikkatle süzdü ve dudaklarını yaladı. (y/n) Allahın bu tepkisini şaşkınlıkla karşılamıştı. "Şanslısın ki senin için daha... Zararsız bi cezam var" Allah kutsal bir şekilde bdsm kostümünü giydi. "Umarım bundan en az benim kadar zevk alırsın" Allah yaramazca gülümsedi. "Hayır, hayır, hayır, HAYIR. LÜTFEN YÜCE RABBIM SİZE YALVARIYORUM" (y/n) Allahın önünde eğilerek yalvardı. "Cezan boyunca bana rabbim değil daddy diyeceksin!" Allah gülümseyerek söyledi ve seksice (y/n)'nin yakınına ilerledi...