çok eğlenicez

54 1 0
                                    

Çok sıkılmıştım eve gitmek istiyordum ama daha çok vardı okulun bitmesine. Teneffüsde elifin yanına gittim. Çocuğun içine düşseydin dedim. Ne alakası var be diye çemkirdi bana. Küçük bi kahkaha patlatdim. Bu seferde gülmeeee diye bağırdı bana. Aman bee diyip gittim yanından.

Ders başlamıştı. Dinlemek istemiyordum ama yapacak başka bir şeyim yoktu. Mert dersde sürekli bana bakıyordu. Hissediyorum. Bundan rahatsız oluyordum. Ama bişey diyemiyordum.

Sonunda okuldan kurtuluş zili çalmıştı. Bir an önce eve gitmek istiyordum. Elifi taktım koluma eve doğru yürüyorduk. Mertte tatlı çocuk diyince şaşırdım. Iyi o zaman ayarlarim sama dedim ve elif o ıyrenc kahkahasindan patlatti. Iyrenc derken yani onunki pek kahkaha atmak sayılmaz. Gülerken biraz anırır da :)) ama yinede seviyorum bu kızı :)) cok tatlı çok sebek bi kız bu hallerini seviyorum. Herneyse.. pek konuşmadan gelmiştik eve. Bugün elif bizde kalacaktı. Eve geldimizde annem ceren kızım sen mi geldin?? diye seslendi hemen. Bende normal olarak evet dedim. Annemin yanina gittiğimizde elifi gorunce önce şaşırdı sonrada sevindi. Hoşgeldin kızım diyip öptü elifi. Annem çok severdi Elifi benim gibi. Elifin anneside beni çok severdi. Anne biz odaya çıkıyoruz dediğimde tamam canimm diye seslendiğini duydum annemin. Odada elif telefonla ben telefonla ilgileniyorduk. Artık cidden sıkıldım. Elife tam birşeyler yapalim dicekken telefonuma mesaj geldi.
Biraz sıkıldım. Arkadasinla birlikte dışarı çıkıp eğlenmeye ne dersiniz? -Mert

Mesajı okuyunca resmen şoka girdim (birazdan bim'e giricem sjsjsjs) çok sasirdim. Ama mutluda oldum hemen koşup mesajı elife gösterdim. Ayy yasasin diye çığlık atti sebek. Peki napicaz dedi. Haklıydı. Napicaktik? Hemen telefonu elime aldim :
Eglenmek derken? nereye gidicez?

Çok beklemeden hemen cevap geldi
Bi parti varmış oraya gidicez. Biraz güzel giyinin bana lâyık hanımlar olun ;)) çok iddali bir parti.

Içimden ukala diye bagirdim. Herneyse elife gösterince olleyy çok eglenicez sanırım diyince bu hallerine güldüm saat daha çok erkendi. Alışverişe çıkmak için vaktimiz vardı sanırım. Hemen evden çıktık ve alışveriş merkezine geldik.

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin