part 3

7 0 0
                                    

Vanuit Chigera :

Owen stopt de zoen, en kijkt me aan.

Ik voel mezelf rood worden, en kijk naar de grond.

Hij pakt me hoofd vast , en drukt een kusje op m'n neus.

Owen staat op en loopt richting de keuken.

'Wat wil jij drinken?' Hoor ik hem roepen.

'uhh, cola light ? '

Owen komt terug met een nieuw dienblad, vol met roomkoekjes.

Hij ploft neer, grijpt naar de afstandsbediening, en zet de film uit.

Hij kijkt me weer aan, komt dichterbij, en dan gaat de bel.

' Ik kijk wel ' zegt ie, en hij loopt naar de deur.

Ik hoor hakken, 'hoi schat' zegt mn moeder, ik schaam me rot.

'Mam, Dit is owen, Owen dit is m'n moeder, ze schudden elkaar een hand.

'Mam, ik en Owen gaan naar boven, ' ik pak owen bij z'n hand en trek hem mee naar boven.

'Leuke moeder heb je, ' zegt owen als we boven zijn. Ik knik en ga op m'n bed zitten.

Owen gaat naast me zitten en kijkt me kamer rond. Vervolgens pakt ie me hand, en kijkt ie me diep in m'n ogen.

'Chigera, ik vind je echt leuk.. je hebt gewoon iets wat me aantrekt.' Ik bloos.

'Chigera, ik meen het, je bent echt heel leuk.' Ik kijk hem aan, en druk m'n lippen op de zijne.

Hij stopt de kus, ' is dit een ja?' ik kijk hem niet begrijpend aan. ' Dat je mij ook leuk vind?' ik knik.

' ga je mee naar nils?' Jaa, isgoed. We lopen naar nils toe, en owen doet de deur open.

Ik zie nils met een meisje op de bank zoenen, Owen grinnikt , en trekt me mee naar de keuken.

Heb je honger vraagt ie, ik knik nee . hij tilt me het aanrecht op,

kijkt me aan, fluistert in m'n oor ; Jij wordt de mijne " En zoent me .

De keuken deur gaat open, en ik zie Nils binnen komen.

'Jasmijn wil je wat ..' Hij stopt de zin, en kijkt ons verschikt aan.

Hoelang zitten jullie hier ? 'een paar minuutjes ' beantwoord owen de vraag.

De ringtone van een telefoon gaat, owen pakt z'n telefoon uit zijn zak en neemt op.

' Hoi mama' hoor ik hem zeggen, ik gun hem wat privacy en loop met nils mee terug.

Nils en Jasmijn zitten weer wat te zoenen op de bank.

De deurbel gaat, en Nils vraagt of ik open wil doen.

Ik loop richting de deur , en doe open.

Ik zie een Blonde jongen , met een donker meisje staan.

'Hoi, zijn nils en owen er?' ik knik, en doe de deur verder open. Ze komen binnen.

Het meisje glimlacht naar me, en ik glimlach terug.

Ik loop terug naar de keuken, en zie dat owen niet meer aan het bellen is. Hij geeft me een kusje en pakt me hand vast. Hij neemt me mee naar de woonkamer, en daar zitten Nils, Daan, en de twee meisjes.

Daan loopt op ons af, en geeft een vriendschapelijke knuffel aan owen.Hij stelt zich voor.

'Ik ben daan, en zit met owen in een band' ik kijk owen onbegrijpelijk aan . ' Een band?' Owen knikt, ' Jaa, Mainstreet . ken je dat ?' 'Jaa ? wel ooit van gehoord, ze zijn best beroemd, voorprogamma van Justin bieber toch?' hij knikt, 'Dat zijn wij .' ' oh mij god, zit jij in een band? Maar die bestaat toch uit 4 jongens. Owen knikt weer, ' De 4de jongen is er niet, die komt zo . ' Owen slaat een arm om me heen .

' Hebben jullie wat? ' Owen kijkt mij aan, ' Ja daan, dit is trouwens mijn meisje, Chigera' Daan knipoogt naar me, en loopt terug naar nils, en de andere meisjes.

'uhh owen, meisje ? ' owen lacht. ' niet dan? Ik bloos. En kus hem .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 03, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

-Where stories live. Discover now