Mještani malog sela u Kaliforniji bili su naročito suptilni i pametni ljudi.
Znali su granicu i mjesta na koje ne smiju da idu.A jedno od tih mjesta je obala Jamison Creek-a.
Na prvi pogled prelijepa rijeka ali samo stanovnici koji žive blizu te rijeke znaju pravu tajnu koju rijetko kome pričaju.
Pričali su,nekada davno ali ih niko nije shvatao za ozbiljno.
Kakve se tamo stvari dešavaju nisu bile normalne,samoubistva bez ikakvog motiva,žrtvovanja,vršenje rituala...Mlada istražiteljka Lea Winslow,u nadi da istraži šta to muči građane dolazi na dvomjesečni boravak u blizini obale rijeke Jamison Creek-a.
Naime ona radi u Njujorku kao advokat i na prvi pomisao bi se činila kao dosadna osoba ali je ona bila puna energije i adrenalina kao i sažaljenja.
Naime majka njene najbolje drugarice Caroline je živjela tu,na obali "krvave rijeke" kako je tamo nazivaju sve dok ju nešto nije natjeralo da skoči u vir i da više nikad ne izroni.
Obećala je Caroline da će naći ko je i zašto ubio njenu majku.Lea je savremena mlada žena koja nevjeruje u oaranormalne aktivnosti niti u išta na taj fazon,za svojih 22 godine nije joj se ništa dogodilo što bi je podstaklo da razmišlja o tome.
...
Umorna od puta,nastanila se u obližnji hotel u kom će živjeti narednih dva mjeseca,topli narandžasti zidovi starog hotela su bili puni glava životinja i antikviteta.
-"Dobar dan,izvolite?" Reče prosjedi čovjek za šankom.
-"Htjela bih iznajmiti sobu na dva mjeseca,naravno ako je moguće?"
-"Moguće je,a ako nije tajna zašto bi iko sa strane ostajao tako dugo ovde?"
-"Oh ma ja ne vjerujem u te priče,ništa vi ne brinite."
Sa sažaljenjem u očima dao joj je sobu broj 14 i dodao:"Srećno!".
Stigla je u sobu i mmalim djelom se vidjela rijeka,dovoljno da se Lea naježi od glave do stopala,no ipak je mislila da je to zbog klime koja je zujala u staroj,ofucanoj,sobi.Vjetrić joj je umivao lice i visoke jabučice dok je ona hodala ka krvavoj rijeci sa svojim ruksakom i flašicom vode iako je znala da će joj trebati više.
Kako je prilazila rijeci vjetrić je bivao sve jači j jači dok se nije pretvorio u oluju.
Počelo je da duva i da takoreći odnosi sve sa sobom.
Dok je ona tako stajala u svoj toj zbrci neznajući šta se dešava crvenokosa izborana žena ju je jako povukla za ruku i odvela do svoje kolibe.
-"Šta radite to!?" upitala ju je sa strahom u glasu.
-"Ti si ta!"
-"Molim,koja,ja sam tek došla sigurno ste me pomješali sa nekim,molim Vas pustite me da idem!"
-"Ti si dio legende,ti si ta koja će nas spasiti!"
-"Da došla sam u nadi da Vam pomognem,kako ste znali?"
-"Kako proročanstvo kaže-"KADA SE POJAVI OSOBA ČISTOG SRCA U NADI DA SPASI GRADJANE I IZGUBLJENU DUŠU WERIKKE VJETAR ĆE ODUVATI SVE POKVARENE DUŠE..."
-"Šta to znači,ko je Werikka?"
-"Moraćeš to sama da saznaš ja ne mogu da ti kažem..."
BINABASA MO ANG
✴️ZLATNA SUZA✴️
HorrorKratka horror priča... Pišem iz dosade i ovo je nešto što sam prvo napisala tako da imajte razumjevanja. U priči se radi o mladoj istražiteljki-advokatici Lei koja se bori sa svojim mišljenjima i savremenim shvatanjem i svojim očima. Želi istražiti...