ℑ𝔫𝔱𝔯𝔬

103K 2.5K 62
                                    

𝔘𝔫𝔦

Sex partner တဲ့...ပြင်သစ်လိုဆို....partenaire sexuel....ကျတော်က Alfa တစ်ယောက်...အရှင်းဆုံးပြောရင်သွေးမလိုအပ်ပဲအသက်ရှင်နိုင်တဲ့ Vampire တစ်ကောင်...အင်း..သွေးမလိုပဲအသက်ရှင်နိုင်လားတဲ့လား...ဟန့်သေချာပေါက်ပေါ့....အနားလာခဲ့..ကျတော်ပြောပြမယ်....

တကယ်တော့...ကျတော်လိုတာသွေးမဟုတ်ဘူး....သန့်စင်တဲ့...O....Me.....Ga....တစ်ယောက်....ဟား...ဟား.....ရှင်းရှင်းပြောရရင်.....သန့်စင်တဲ့အမြုတေရှိတဲ့ Omega....သူတို့စွမ်းအားကိုနည်းနည်းခြင်းစုပ်ရတာတင်အသက်ဆက်ရှင်နိုင်ပြီ...ပြောပြရဦးမယ်...Sexလေးလုပ်ရင်းထွက်လာတဲ့အမြုတေလောက်ဘယ်အမြုတေမှအရသာမရှိဘူး...ဒါကမင်းတို့သိဖို့.....နောင်လျှိုဝှက်ချက်လည်းရှိသေးတယ်...ဒါကနောက်ပိုင်းတွေမှပေါ့...ငါ့နာမည်ဝမ်.....ရီ......ပေါ်.......

Wang YiBo

လူဆင်းရဲတစ်ယောက်ဖစ်တဲ့ကျတော်....လောကထဲကထွက်ခွာသွားပြီဖစ်တဲ့ပါးနဲ့မား...စောင့်ရှောက်ရမဲ့ကျန်းမာရေးမကောင်းတဲ့ညီမလေးတစ်ယောက်အတွက်သာရှုန်းကန်ရင်းဘဝကိုရှင်သန်နေရတဲ့ကျတော်.....ဘွဲ့မရတဲ့အတွက်ကော်ဖီဆိုင်လေးမှာပဲအလုပ်လုပ်ရင်း...နောက်အလုပ်တမျိုးရှာခဲ့ရတယ်...

တနေ့တော့....အလုပ်လာကမ်းလှမ်းခံရတယ်...သူပြောတဲ့အလုပ်က...ကျတော့်လိုomegaတစ်ယောက်ကAlfaရဲ့စားချင်းခံရဖို့ပဲတဲ့...အင်းAlfaတွေOmegaတွေမသိပေမဲ့..သူရှင်းရှင်းဆုံးပြောခဲ့တာ...sex partner လိုတဲ့လူတစ်ယောက်အတွက်အဖျော်ဖြေခံလုပ်ဖို့ပဲတဲ့လေ...နောက်ပြီးယောကျာ်းလေးတစ်ယောက်....ပိုက်ဆံလိုနေတဲ့ကျတော့်အတွက်ဒီအလုပ်ကလွှဲပီးတခြားရစရာပိုက်ဆံမရှ်တော့..ဘာဖစ်လဲboy အချင်းချင်းပဲ...ဗိုက်လည်းမကြီးနိုင်ဘူး..အရေးကြီးတာညီမလေးအတွက်...ငါ့ရဲ့တစ်ဦးတည်း​ေသာမိသားစုအတွက်ငါပေးဆပ်နိုင်ရမယ်...ငါ့နာမည်ရှောင်ကျန့်....

Xiao Zhan

❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎

ℨ𝔞𝔴𝔤𝔶𝔦

Sex partner တဲ့...ျပင္သစ္လိုဆို....partenaire sexuel....က်ေတာ္က Alfa တစ္ေယာက္...အရွင္းဆုံးေျပာရင္ေသြးမလိုအပ္ပဲအသက္ရွင္နိုင္တဲ့ Vampire တစ္ေကာင္...အင္း..ေသြးမလိုပဲအသက္ရွင္နိုင္လားတဲ့လား...ဟန့္ေသခ်ာေပါက္ေပါ့....အနားလာခဲ့..က်ေတာ္ေျပာျပမယ္....

တကယ္ေတာ့...က်ေတာ္လိုတာေသြးမဟုတ္ဘူး....သန့္စင္တဲ့...O....Me.....Ga....တစ္ေယာက္....ဟား...ဟား.....ရွင္းရွင္းေျပာရရင္.....သန့္စင္တဲ့အျမဳေတရွိတဲ့ Omega....သူတို႔စြမ္းအားကိုနည္းနည္းျခင္းစုပ္ရတာတင္အသက္ဆက္ရွင္နိုင္ၿပီ...ေျပာျပရဦးမယ္...Sexေလးလုပ္ရင္းထြက္လာတဲ့အျမဳေတေလာက္ဘယ္အျမဳေတမွအရသာမရွိဘူး...ဒါကမင္းတို႔သိဖို႔.....ေနာင္လွ်ိုဝွက္ခ်က္လည္းရွိေသးတယ္...ဒါကေနာက္ပိုင္းေတြမွေပါ့...ငါ့နာမည္ဝမ္.....ရီ......ေပၚ.......

Wang YiBo

လူဆင္းရဲတစ္ေယာက္ဖစ္တဲ့က်ေတာ္....ေလာကထဲကထြက္ခြာသြားၿပီဖစ္တဲ့ပါးနဲ႕မား...ေစာင့္ေရွာက္ရမဲ့က်န္းမာေရးမေကာင္းတဲ့ညီမေလးတစ္ေယာက္အတြက္သာရႈန္းကန္ရင္းဘဝကိုရွင္သန္ေနရတဲ့က်ေတာ္.....ဘြဲ႕မရတဲ့အတြက္ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးမွာပဲအလုပ္လုပ္ရင္း...ေနာက္အလုပ္တမ်ိဳးရွာခဲ့ရတယ္...

တေန႕ေတာ့....အလုပ္လာကမ္းလွမ္းခံရတယ္...သူေျပာတဲ့အလုပ္က...က်ေတာ့္လိုomegaတစ္ေယာက္ကAlfaရဲ႕စားခ်င္းခံရဖို႔ပဲတဲ့...အင္းAlfaေတြOmegaေတြမသိေပမဲ့..သူရွင္းရွင္းဆုံးေျပာခဲ့တာ...sex partner လိုတဲ့လူတစ္ေယာက္အတြက္အေဖ်ာ္ေျဖခံလုပ္ဖို႔ပဲတဲ့ေလ...ေနာက္ၿပီးေယာက်ာ္းေလးတစ္ေယာက္....ပိုက္ဆံလိုေနတဲ့က်ေတာ့္အတြက္ဒီအလုပ္ကလႊဲပီးတျခားရစရာပိုက္ဆံမရွ္ေတာ့..ဘာဖစ္လဲboy အခ်င္းခ်င္းပဲ...ဗိုက္လည္းမႀကီးနိုင္ဘူး..အေရးႀကီးတာညီမေလးအတြက္...ငါ့ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာမိသားစုအတြက္ငါေပးဆပ္နိုင္ရမယ္...ငါ့နာမည္ေရွာင္က်န့္....

Xiao Zhan

❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎

🔞 𝔓𝔞𝔯𝔱𝔢𝔫𝔞𝔦𝔯𝔢 𝔖𝔢𝔵𝔲𝔢𝔩 « 𝔰𝔢𝔵 𝔭𝔞𝔯𝔱𝔫𝔢𝔯 » 🔞ℭ𝔬𝔪𝔭𝔩𝔢𝔱𝔢Where stories live. Discover now