𝔉𝔦𝔫𝔞𝔩..

22.7K 1.4K 48
                                    

𝔘𝔫𝔦

🔞 𝑷𝒂𝒓𝒕𝒆𝒏𝒂𝒊𝒓𝒆 𝑺𝒆𝒙𝒖𝒂𝒍 « 𝒔𝒆𝒙 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒏𝒆𝒓 » 🔞

၁၀နှစ်...၁၀နှစ်ရှိပြီကလေးရယ်...ဘယ်ဆီများရောက်နေလဲ...ကိုယ်လေအရမ်းလွမ်းနေတယ်ကလေးရယ်...နောင်တတွေတပွေ့တပိုက်ကြီးနဲ့ပေါ့...ကိုယ်ကလေးနောက်လိုက်ချင်လိုက်တာ..ဒါ...ဒါမဲ့လေ...အဲ့နေ့ကသာ....

Flash back...

ကို့ဘီဘီလေး...Daddyသားလေး...ဘီဘီဆိူ့ဆီကိုလာနေပြီနော်..ကျေးဇူးပြုပြီးစည်းကြိုနေပေးပါကို့ကလေးငယ်...ဘီဘီ~~~ကို~~~~အရမ်း~~~~ချစ်တယ်~~~~~

မျက်လုံးမှိတ်ပြီအေးချမ်းခြင်းအရသာကိုခံစားနေတဲ့အချိန်...

"ရီပေါ်!!!"

"သခင်လေး!!!"

"ယွီပင်း..မြန်မြန်..ဆေး..ဆေးရုံ..ဆေးရုံကားခေါ်..."
.
.
.
.
"ရှင်းချန်....သူ..ဝမ်ရီပေါ်...အခြေအနေ..."

"စောင့်ကြည့်ရမှာပဲ...အခုချိန်ကမတည်ငြိမ်သေးဘူး..အခြေနေကတစ်ဝက်တစ်ဝက်ဆီပဲ...."

"ကျေးဇူးပါပဲကွာ..."

"ကျနော့်အလုပ်ပါဗျာ...သွားမယ်နော်..."

သီးသန့်အခန်းမှာပဲရီပေါ်ကိုထားခဲ့ရသည်....

"ကို~~"

"ဘီဘီ...ကို့ဆီပြန်လာပြီလာပြီလားဟင်..."

"မလာသေးဘူးကို....နောက်မှပေါ့..."

"ကိုလေ...ဘီဘီနောက်လိုက်ခဲ့ပါရစေနော်.ကို့ကိုခေါ်ပါဘီဘီရယ်..."

ရှောင်ကျန့်တစ်ယောက်..ရီပေါ်မျက်နှာလေးကိုကိုင်ကာ...

"ကို...အခုမရသေးဘူး..ကိုလုပ်စရာတွေမျာူကြီးရှိသေးတယ်လေ......"

"မဟုတ်ဘူး..ကိုဘီဘီနဲ့ပဲနေချင်ချင်တာ..ခေါ်နော်..ကိုရယ်ဘီဘီလေးရယ်သားသားရယ်သုံးယောက်နေကြမယ်လေ...ခေါ်ပါဘီဘီရယ်..ကို့ကိုချစ်တယ်ဆိုခေါ်နော်..."

"ကိုရယ်...အခုမှလား...ကို့ကိုအရင်ကတည်းကအခွင့်ရေးတွေပေးခဲ့တယ်ကို...ဒါမဲ့..ကိုမယူခဲ့ဘူးမလား..အသုံးမချခဲ့ဘူးမလား..အခုမှတော့ဘာလုပ်ရတော့မလဲကိုရယ်...."

🔞 𝔓𝔞𝔯𝔱𝔢𝔫𝔞𝔦𝔯𝔢 𝔖𝔢𝔵𝔲𝔢𝔩 « 𝔰𝔢𝔵 𝔭𝔞𝔯𝔱𝔫𝔢𝔯 » 🔞ℭ𝔬𝔪𝔭𝔩𝔢𝔱𝔢Where stories live. Discover now