taeyong: sizi seviyorum çocuklar. bu grup başıma gelen en iyi şey
jisung: başına gelen en iyi şey biz miyiz?
taeyong: evet
jisung: şimdi senin için biraz üzüldüm
sanırım bitiş konuşması ya da onun gibi bir şey yapmam lazım değil mi? yaklaşık on dakikadır bunu yazmaya çalışıyorum ama yazdığım hiçbir şey hoşuma gitmiyor. öyle çok önemli bir kitap değil sadece çeviri yapıyorum yine de benim için önemli bir yere sahip. çok kişi okumadı belki ama benim için önemli değil. bölümlerime belki en fazla beş oy geliyor fakat ben o beş oya baktıkça mutlu oluyorum. belki çok nadiren yorum geliyor fakat gelen her yorum yüzümde kocaman bir gülümseme oluşturuyor. bu kitabı takip eden belki çok az kişi var ama her biri benim için çok önemli ve hepsine tek tek teşekkür ederim belki yaptığım en saçma çeviriye bile oy verdikleri için. neyse çok saçma bir kitap için fazla uzun bir bitiş yazısı oldu.
yeni şeyler yazmaya devam etmek istiyorum fakat maalesef yazarlık yeteneği ya da onun gibi bir şeye sahip değilim en fazla çeviri falan yapabilirim sanırım. yorum ya da mesaj falan gelmeyeceğini biliyorum fakat yine de sormak istedim eğer çevirmemi istediğiniz bir şey varsa lütfen yazın elimden geldiğince denerim. herhangi bir grup için incorrect ya da yabancı bir kitabın çevirisi olabilir.
şimdilik hepiniz kendinize iyi bakın umarım yakında görüşebiliriz.
-beorange