Najprv normálne dievča, no potom...
V roku 2001, 17.3. o 3 hodine ráno sa narodilo krásne dievčatko menom Natália.
Matka Alexandra a otec Sebastián dostali dar, a to teda Natáliu.
No dieťa nebolo ako ostatné deti po narodení.. bola odlišná od ostatných, prečo?
Matka Alexandra umrela. Natália mala v sebe niečo iné.. niečo silné, čo sa postupom času buďe zhoršovať a nebude vedieť ovládať. Pýtaťe sa čo? Nechajte mi povedať príbeh o Natálii teda Odlišnej.Natália si užívala svoje detstvo ako úplne normálne dieťa. Žila s otcom, kedže matka po pôrode malej Natálii umrela lebo mala v sebe oheň ktorý jej vyžral celé telo.. Natália má v sebe veľkú, a mocnú silu.
,,Otecko! Aha poď sem, naučila som sa kotrmelec!" následne Natália otcovy ukázala, čo sa naučila.
,,Si šikovná." Povedal a pozeral sa na Natáliu.
,,Vieš, zajtra musím odísť na služobnú cestu s práce, bude sa o teba zatiaľ starať babka."Natália nevedela čo je to služobná cesta tak povedala ,,Uži si to tam! To je niečo s tej práce čo máš?"
,,Ano. Budem tam niekoľko týždnou, ak sa mi to projekt nevydarí, aj dlhšie."
,,Tak ahoj, verím, že sa zachvílku uvidíme zase. Maj sa,a poslúchaj babku." Otec odišiel na letisko, Natália a babka kývali.
,,Tak. Poď ideme domov spravíme si čaj." Natáliiná babka povedala.
ZA 6 MESIACOV
V jeden deň, poslal otec Natálii dopis kde sa písalo
,,Ahoj Natálka. Verím, že spoločne s Babkou to tam zvládate, no musím ti povedať zlú správu. Nevrátim sa. Mám problémy v robote tak tu musím zostať. Užívaj si to tam v Jorviku s babkou zlatko. Ľúbim ťa."
Natália nevedela čo sa deje. Dopis mala pri sebe každý deň. Večer si ho vždy prečítala a čím roky pribúdali, tým viac myslela na otca.Čo sa stalo ďalej?
Čo sa stalo otcovy?
Ako sa babka bude o Natáliu starať sa dozviete v druhej časti Odlišnej.
YOU ARE READING
Odlišná
FantasyNajprv normálne dievča, no potom... Tu sa dozviete príbeh o Natálii!