Capitolul 1

274 23 15
                                    

- Punctul de vedere al Agathei-

Ma doare capul. N-a fost o idee bune sa merg la Kim acasa. Ma doare capul al naibii de tare de la tigari, de la coniac, de la wiskey, de la tot. Si culmea, farmaciile sunt inchise asa ca, bafta sa gasesti o aspirina Agatha!!! Stiu la ce va ganditi, copil rasfatat cu Iphone si alte chestii, urasc sa va stric asteptarile, dar nu sunt si nici nu voi fi niciodata.

Vin de la petrecerea celei mai bune prietene ale mele Camelia (prefera Kim deoarece suna mai bad-ass, cum spune ea). A 16-a luna aceasta, ce pot sa zic, ea chiar este rasfatata de mica. Revenind la situatia mea actuala, merg singura pe strazi noaptea, murind de frig din cauza combinatiei tocuri-rochie-scurta-si-o-glorioasa-geaca-de-ski, stiu, stiu, ma chinuie talentul, dar meh, dupa cum am mai spus, nu am galeti de bani sa ii dau pe haine scumpe care nu tin de cald. Mai am 2 stradute si ajung in minunata mea casa, la minunata mea mama, minunat adormita in minunatul ei pat, minunat de cald, bineinteles.

Un zgomot se aude din spate si ma rotesc rapid pe tocuri, dar nimica de vazut. Minunat Agatha, acum ai si auzenii. Da stiu, auzenii, asa le zice bunica mea, auzenii, cand auzi ceva ce ti se pare ca este adevarat, dar de fapt ti-l inchipui. Are 90 de ani, locuieste singura si are o pisica si creste animale la tara, asa ca ii voi permite sa inventeze cateva cuvinte noi si coduri. Revenind si ignorand auzeniile, imi continui mersul de diva cu tocuri de 12 cm prin baltoace si gunoaie, da stiu, puteam sa iau taxi, dar ultimadata am nimerit intr-unul cu blanita verde asa ca nu mai vreau sa repet intamplarea, si da stiu, mai multe riscuri pe stradute, dar .... mie-mi place aerul liber.

Ohhh, ce miros, ce putoare, doamne data viitoare o iau pe bulevard, acolo nu sunt tomberoane pline de peste maca.. *buf*.. r. Un toberon a cazut mult in spatele meu, nimic...erm...iesit din comun,nu? Adica....poate iar am auzenii...sper...si ceva e pe piciorul meu, PE PICIORUL MEU!!!! O DOAMNE NU MAI MERG NICIODATA PE STRADUTE GATA!!!! Gata renunt la mersul de diva,pentru moment, si incepe alergarea, dar cum eu am doua picioare stangi cand nu am nevoie de ele ma impiedic si imi astept sfarsitul. Cine stie, poate e vre-un violator, sau hot sau traficant de organe. Gata o sa mor, singura, nimeni nu va mai auzii de mine. O sa il astept gata de lupta cu mainile la piept, dar culcata ca sa nu ii dau banuieli. Ceva moale,cald,dar...o doamne aspru ma mangaie pe fata, cred ca este o...pisica?!?! Uau, Agatha, ai murit de frica din cauza unei pisici....bravo!

Constiinta mea este foarte draguta, stiu, dar o DOAMNE!!!! E asa de frumoasa, e un pisoi gri, tarcat cu negru, atat de adorabil si pufos dar cu niste ochi mari si....verzi, si e atat de adorabila, dar totul nu tine mult deoarece se aude o injuratura din capul stradutei.

-Aici pisi-pisi! Aici pisi-pisi! Ma-ta de pisica cand te prind o sa te jupoi si dupa o sa te dau la caini!!Crezi ca poti sa fugi de mine?!Mama ta sa vezi ce iti fac eu tie!!

Awee un drogat isi cauta pisica, probabil pufuletele asta mic, ca sa il jupoaie, credeti-ma as vrea sa mai stau, dar trebuie sa o sterg pana nu ma observa si nu voi deveni urmatoarea tinta. Ma ridic cu greu din cauza tocurilor si pisoiul se agata de mine. Awww o sa il iau acasa, si apoi ii vai gasi maine un stapan. E adorabil, sigur toata lumea o sa il vrea. Acum hai sa ne grabim pana cand domnul drogat nu ne vede si ne fugareste pe amandoi. Vorbesc cu o pisica in capul meu...asta nu e bine...

-Hei tu! Fetito!

Rahat. Ne-a vazut. Nu stai, m-a vazut.Mai bine bag pufulete in geaca pana nu il vede.

-Care-i treaba, omule?sper ca am sunat destul de beata ca sa ma lase in pace.Pisica asta isi baga ghearele in mine.Ahh... trebuie sa dispar.

-N-ai vazut cumva o pisica..cam atat de mica..

Normal ca nu.

- ...gri cu pete negre..

Normal ca nu e in geaca mea.

-...si cu ochi verzi?

Normal ca nu imi misuna prin geaca.

-Erm...prietenas, nu am, vazut..AU!..erm o pisica asta seara deloc...probabil e in vre-un tomberon sau ceva! nenoricita de pisica s-a bagat intre sanii mei...INTRE SANII MEI...gata.. pana aici... trebuie sa ajung...ahh, iarasi o gheara...sa ajungem acasa intregi...

1...2...3...START...e mai greu sa alergi pe tocuri de cat credeam. Oh .. la trei case distanta de siguranata.

-Hei! Unde fugi asa?

Eu fug, asa: 1.acasa 2.departe de tine

-Hei opreste-te!

Dublu rahat.

-Fetito, oprestete sau vin dupa tine!

Triplu rahat.

-O sa iti doresti sa te fi oprit!!!

Sa-mi bag sutul, da stiu inca o replica de-a bunicii, gata am ajuns in fata portii.

-Acum te-ai oprit nu?!

Rahat rahat rahat RAHAT CA NU GASESC CHEIA!!!

-O sa-ti doresti sa nu te fi nascut, nenorocito!!!

Eu, nenorocita?!Uite cine ma lauda!!! Gata am gasit-o sii la tanc, drogatul mai are gardul meu si ajunge...inchidete....si gata!!!

-Deschide! Mizerie mica ce esti, deschide poarta!!!

-Fraiere, te omor cu umerasul daca mai spui ceva urat de mine!!! da,pot sa omor cu umerasul, sunt a naibii de talentata, daca nu stiati.

Acum intram in casa pe simfonia de injuraturi de afara si mergem la mine in camera. Imi dau geaca jos incet, scot pisoiul si il pun pe pat.Imi dau tocurile,rochia si bijuteriile jos si ma bag in pat.In acest moment ma bucur ca am un pat mare, de doua persoane, doar pentru mine. Dar.... e rece si eu dorm doar in chiloti, numai ca patura mea isi face imediat efectul minunat si adorm linistita, cu pisoiul pe perna de langa mine.

Si acesta e primul capitol oameni buni. Pentru cei care au dubii in legatura cu omoratul cu umerasul, sa ma contacteze :))) astept pareri si pana data viitoare.. pupici :*

KittenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum