1

270 29 25
                                    

Lust Of Rock... kariyerinin ilk basamağı, en yakın arkadaşların kurduğu küçük bir rock band.

Nakamoto Yuta grubun basisti aynı zamanda sub vocali 25 yaşında ve geçimini grubuyla rock barlarda çıkarak sağlıyor.

Lust Of Rock dört yakın arkadaştan oluşan ekşi-tatlı bir rock band. Bu akşam her haftasonu çıktıkları Uzo Rock Bar' da perfomansları var , barın sahibi solistin amcası Bay Kim gruba her zaman destek oluyor. Tek gecelik ilişkileri için bile.

Sahneye çıkmadan önce bir kulis klasiği gerçekleştirip son bira şişelerini kafalarına dikip grubun adını bağırdıktan sonra enerjik bir şekilde sahneye çıktılar. Akorlar her zamanki gibi önceden hazır olduğu için herkes enstrümanının başına geçti ve solist mikrofona eğilip:

"Heyy Uzo! Lust Of Rock için hazır mısınız?!"

Ortalıkta alkışlar ve ıslıklar çalınırken uzun zamandır çalmayı planladıkları şarkıyı çalmak için bateriden komut beklediler "One Ok Rock - Liar".

Çalmaya başladıklarında ortalık iyice hareketlenmiş herkes zevk alarak şarkıya eşlik etmeye başlamıştı. Yuta genel olarak kafasını kaldırmadan çaldığından  kimlerin düzenli geldiğine dikkat etmezdi fakat onun orada olduğunu biliyordu, uzun boylu herkesin Johnny diye hitap ettiği eleman. Onların performansları sırasında sıkça burda bulunuyordu. Johnny, beyaz vatkalı bir tişört ve deri bir ceket giymişti, saçları geriye yatırılmış ıslak bir görünümeydi.

Nakarat kısmına geldikları sırada Yuta mikrofona yaklaşıp soliste eşlik ediyordu japonca ağırlıklı kısımlarda genelde Yuta'nın sesim baskın çıkıyordu. Kafasını kaldırıp etrafa bakarken göz göze geldiler, Yuta ona yarım bir gülüş atıp soliste yaklaştı alnını alnına dayadı ve hararetli bir şekilde çalmaya devam etti, göz ucuyla Johnny denen elemana baktığında onu süzdüğünü görmek hoşuma gitmişti, bu grupta düz olan kimsenin olmaması buraya gelen her izleyici tarafından biliniyordu yakışıklı bassist onun bunu bildiğinin farkında olduğunu düşünüyordu.

Performans sonlandığında eğilip selam verdiler ve arkaya kulise doğru yürürken Johnny'e göz ucuyla baktı onun etrafta olmadığını görünce tek kaşımı kaldırdıp ellerini gitaristin omzuna koyup içeri girdi.

Taeyong:  Yuta seninki oradaydı gördün mü?

Tek kaşını kaldırıp Taeyong'a baktı.

"Kim kim? ne zamandan beri benimki diye biri var ve benim haberim yok?"

Taeyong: Şu uzun boylu olan her performansta kitlenip seni izliyor.

Gitaristin söyledikleri bir bakıma doğruydu ne zaman kafasını kaldırıp etrafa baksa en az bir kere onunla göz göze geliyordu. Parmaklarındaki şık görünmesi amacıyla taktığı bantları çıkartıp çöpe attı ve kafasını kaldırıp gitariste döndü:

"O adamın gay olup olmadığını bile bilmiyorum belki prodüktördür ve bizimle ilgileniyordur, illa benimle yatmak için bana öyle bakıyor olması gerekmiyor değil mi?"

Grubun diğer üç üyesi kahkahaya boğulurken Yuta gözlerini devirip yeni açtığı bira şişesinden bir yudum aldı ve hepsine eliyle gözünün önünden kaybolmaları için hareket yaptı. Aklından dediklerinin saçma olduğunu düşünürken iç çekti, ne de olsa kendisi bile bunları söylerken kendine inanmamıştı "prodüktör ha?" güldü ve koltuğa oturup sırtını yasladı gözlerini bir süre kapadı, uykuya dalacak gibiydi o sırada kolunda hissettiği soğuk el ile tek gözünü araladı.

Uzun zaman sonra tekrardan bir fanfiction yazmak istedim, umarım ilk bölüm hoşunuza gitmiştir yorumlarınızı bekliyorum ister burdan ister twitterdan olsun eleştirilerinize açığım. Okuduğunuz için teşekkür ederim. ( ꈍᴗꈍ)
Twitter @/nctzhoe

|Rock Me| - JohnYuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin