2.

79 3 1
                                    

Týna a Julča
Právě jdeme s Julčou na zastávku.Když už jsme v dostatečné vzdálenosti od statku tak Julča začne vyzvídat.
Ju:Týno co to bylo za kluka ? A odkud ho znáš ? Byl dobreej.
Začala jsem se smát.
T:Julčo tolik otázek ?
Ju:Tak jako nezlob se ale Týna,která už 5 let chodí s mým bráchou i když ví,že jí nemiluje,tak ji vidím s hezkým klukem tak se nediv no.
T:Štěpán mě miluje.
Ju:Týno sama víš že už ne.
T:Já pořád doufám že jo.
Ju:Týno tady nejsme v pohádce.
Sama víš,že tě Štěpán podvedl.
T:Julčo musíš mi to pořád připomínat ?
Ju:Jo Týno musím,aby si se s ním už konečně rozešla.
T:Julčo nerozejdu.
Ju:Ach joo,kdy už dostaneš rozum ?
Nad tím jsem si jen povzdychla a pokračovaly jsme v cestě.
Došli jsme k autobusu a jeli do školy.
T:Ano ano,Štěpán mě podvedl a já jsem se s ním i přesto nerozešla.Odpustila jsem mu to a pořád doufám,že mě miluje.

Janek a Sylva
Vešel jsem do pokoje a Sylva vyšla z koupelny.
S:Kam si tak rychle vyběhl ?
J:No,potřeboval jsem vyřešit důležitý hovor a tak jsem šel ven.
Přeci jí neřeknu že jsem byl s její sestrou ...
S:Jo dobře a ehmm no nechtěl by si dokončit to co jsme před tím než přišla ségra začali ?
Sylva ke mně přišla a začala mě líbat.
J:Moc rád.
Usmál jsem se a shodil ji na postel.
.
.
.
Po naší ranní rychlovce jsme vyjeli do školy.

Z pohledu Týny
V šatně jsme si s Julčou vzali potřebné věci a šly do naší třídy.Byli jsme tu úplně první,tak jsme si vybrali lavici vzadu uprostřed.Hned jak jsme si sedly do třídy vstoupili dva kluci.Jeden se na mě podíval a já ho hned poznala.Byl to Janek .. Ten Sylvy nejspíš úlet.
Usmál se na mě a s jeho kamarádem se posadil vedle nás do lavice k oknu.
Samozřejmě že si sedl blíže ke mně,jakoby vycítil že se mi líbí.Z mého přemýšlení mě vyrušila Julča,která něco začla povídat ale já ji nevnímala.Pořád jsem na sobě cítila Jankovy oči.Začala jsem být rudá,naštěstí mě zachránila učitelka,která právě přišla.

Z pohledu Janka
Před školou jsem viděl stát Vildu a proto jsem se zastavil.Sylva se na mě podívala výrazem „co je“ a proto jsem začal mluvit.
J:Hele budeme dělat jakože nic jo ?
S:No jasně vždyť jsme se tak domluvili.
J:Dobře tak čau.
S:Ahoj.
Každý jsme se vydali na jinou stranu.
Doufám,že mě s ní neviděl Vilda protože má debilní kecy když mě pořád vidí s jinou holkou.S Vildou jsme spolu chodili i na střední,proto už toho o mně hodně ví.
J:Čus Vildou
V:No nazdar ty kanče.
J:Takže si ji viděl jo ?
V:Můžeš mi říct proč zrovna Sylva ?
J:Je dobrá.
V:No povídá se to o ní a navíc je stejná jako ty.
J:Jak to myslíš ?
V: Má dlouhý seznam kluků s kterými se vyspala,teď si na něm už i ty.
J:Ovšem já nemám seznam.
V:Janku ty víš jak to myslím.
V průběhu vyprávění jsme ze šatny došli až k třídě.Vešli jsme a mé oči hned padly na Týnu.Ano ta krásná holka je se mnou ve třídě.Usmál jsem se na ní,ona mi úsměv oplatila a sedl jsem si přes uličku vedle ní.Pak začal něco říkat Vilda,ale já ho vůbec nevnímal a celou dobu nenápadně sledoval Týnu,až do doby než přišla učitelka.





Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 09, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jsem do tebe blázen Kde žijí příběhy. Začni objevovat