Bilirsiniz ne kadar gerçek veya doğrudan kaçmak istesek de olan bu.Herkez tipe bakar hayatınız boyunca bu pisliği kabullenmemeye çalışsanız bile... Benim gibi...amk neyse şuan ki hikayeye dönelim.Hayatım boyunca pişman olacağım hatalar yaptı haddi sorulmaz.İlişkilerde sevgili seçimimimde, hedeflerimle...
Omzumda hissettiğim ellerle yerimden sıçradım.Kim olduğuna bakmak için döndüğümde içimden keşke bakmaz olaydım dedim...hayatımı mahvetti o, önceki çıktığım kişilerde bu kadae takmazdım ama o- o kalbimi sanki bir kum tanesi gibiymişim gibi üzerimden geçti ve durmadı.Onunla ilk kez ortaokulda tanışmıştım,gerçeği itiraf etmek gerekirse dışadönük bi insandım şuan kine kıyasla,feminen giyinmeyi severdim, saçlarımın yarısı pembe diğer yarıdı da mordu.şuan pek hatırlamasam da o zmnlar melanie martinezi yeni keşfetmiştim ve yerimde duramıyordum, bana hitap eden tarzda şarkılar yapan birini bulmanın sevinciyle leptobumu açınca yaptığım ilk şey albümünü almak için google motorundan aratmak ve almak oldu. Biliyorum size abartı gelebilir.
...
Gene kısa yb tch tch
Ficde iyice bok yolunda ilerliyor ama neyse
Siz bunu gördüğünüzde ben muhtelemen daha yeni uyuyor olucam ama gene de günaydın🌺
Tşk
Uwu çok hoşuma gitti😇🌺💞Sizce yakışmış mı?
Linçin anasını yiyicem sanırım tiktokda😒😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attractive (𝒯ℯ𝒶𝓀ℴℴ𝓀)
Fanfiction"Ne olduklarını yüzlerine vurmadığımız için, kendilerini kusursuz sanan insanlar var."