Haber: Ünlü Bts grubu üyesi Park Jimin ile ünlü Blackpink üyesi Park Chaeyoung'un MMA ödül törenindeki birbirine bakışları fanları çıldırttı!
Yorumlar;
(+93,-7) Çıktıklarına kalıbımı basarım.
(+53,-25) Bakın, Jimin herkesle moment veren biri. Yakında kendisiyle bile verecek. Bence sadece Rosé'yi beğendiği için öyle bakmış.
(+781,-56) Biri Yunan tanrısı bir diğeri Yunan tanrıçası... Birbirlerine bakmaları gayet normal.
(+65,-78) Rosé. Yeni bir haterın var atık ;)
(+82,-65) Bir bakışa moment diyecek kadar düştük mü?
(+5,-2) Var öyle gerizekalılar
(+6,-9) Bu bakış normal bir bakış değil ki!
(+44,-62) Kalbimi bıraktım bu bakışa
(+39,-21) Burada Rosé'nin pek bir bakışı yok. Bütün momentları veren Park Jimin.
(+9,-5) Saesangler onların çıktığını söylüyorlar. Neden olmasın?
(+62,-40) Tanrım bu kaçıncı bangtanpink shipi. Bıktım artık bunları konuşmaktan.
(+5,-25) Rosé ölmeli. En azından idollüğü bırakmalı. Sesi bile güzel değil.
(+72,-65) Gömün beni mezara shipim gerçek oluyor.
(+106,-81) Jimin'e o kız mı kaldı. Tanrı aşkına o daha iyilerini hak ediyor.
(+54,-71) O değil de comeback ne zaman?
(+50,-72) Nefret ediyorum Blackpink'den en çok da Rosé'den.
(+21,-9) Yapmıştır o Rosé. Jimin' i kendine bağlamayı başarmıştır...
(+12,-2) Olabilir. Birbirine bakıyor da olabilirler, çıkıyor da olabilirler. Bu kimseyi ilgilendirmez. Onların özel hayatı bu.
(+28,-3) Yorumları okuyorum hep Rosé'ye yüklenilmiş. En çok bakan Jimin. Tabi sizin oppanız öyle bir şey yapmaz di mi?
(+67,-53) Hiç sevmedim bu çifti.
_______________________________
Taslaklardaydı ve neden yayınlamıyım dedim ehehehe.
Benim içime sinen güzel bir idol hikayesi. Beğeneceğinizi umuyorum. Yarın görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDOL°Jirosé
Fanfiction"Söylemiştim! O bebeğin doğmaması gerekiyordu. Artık cidden nefes alamıyordum. Sürekli kaybetmek mi zorundaydım?" ~ Jirose fanfic 15.08.2020 #1 pcy 21.09.2020 #2 jirose 18.10.2020 #1 jirose