Merhaba tekrardan. Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Bekletiyorum kusuruma bakmayın lütfen. Bir kaç aydır tw ve ınstagramda işlerim vardı. Neyse affedin lütfen.
Sizi seviyorum💜
Hadi bismillahirrahmanirrahim, başliyik.
İyi okumalar. ☆°
Jeon Jeongguk. Kore halkının gururu, dış ülkelerin her şeyiyle sevdiği Jeon Jeongguk.
Ve, Kore halkının diğer gururu, Kim TaeHyung. Ülkesinin ve tanıştığı herkesin büyük aşkı.
Bu iki adam, babalarından miras kalan ve batmak üzere olan şirketleri ilk zamanlarda birbirine arkadaşça yardım etmiş ve el birliğiyle kurtarmış, kendi şirketlerinin başına geçmişlerdi.
Eskiden herkesin imrendiği bir arkadaşlığa sahip olan bu ikili şimdi, birbirini öldürmekten çekinmeyecek şekilde nefret ediyorlardı birbirlerinden. Anneleri ve diğer arkadaşları aralarına giren bu soğukluğun sebebini bilmiyordu. Hiç kimse bilmiyordu, kendileri hariç tabii.
Yaklaşık üç yıl önce ve aynı anda dünyaya açılan bu iki iş adamı, birbiriyle yarışmaktan çekinmez, karşılaştıkları her yerde birbirine kötü bakışlarını atmaktan kaçınmazdı. Üç yıl önceki Jeon Jeongguk ve Kim TaeHyung olsalardı, birbirine karşı yardım etmekten çekinmezlerdi.
Ve bugün, bu iki iş adamı uluslararası beş şirketin kumaş fabrikalarını gezecek ve iki tanesini satın alacaktı. Fakat bir sorunları vardı, ikiside aynı yerleri gezeceğini bilmiyordu.
•••••••
Bölüm sonu!
Yorumlarınız benim için çok önemli,lütfen bir tane yorum rica ediyorum.