Een nieuw huis

114 2 0
                                    

Kimberly en Rachel brengen de laatste dozen nog naar binnen.Ze kunnen het gwn niet geloven! Ze wonen in Amerika. IK PAK DEZE KAMER! hoorde je Brendan schreeuwen (Kimberly's broertje) Ik Rachel en Charelle hadden de grootste kamer gepakt met een Eigen badkamer en een Balkon.We hadden onze eigen spullen al in onze kamers gelegd. Zullen we de Buurt verkenne ?" Vroeg Rachel aan mij. Ik zei Okee en we liepen uit het huis. "Niet te ver gaan" riepen onze ouders. jaahaa! Zeiden wij terwijl we naar buiten liepen. Rachel gaf me ineens een elleboog stoot. He? Zei ik. Rachel zei kijk daar! Wat zei ik? Kijk!! Ooh je bedoelt die jongen? .. Ja zei Rachel maar kijk is goed ! Ik keek met mn Handen Boven mn Ogen en keek. Omg! Zei ik "MATTHEW ESPINOSA!" zeiden we tegelijk en super hard. Matthew keek om. Hij keek om zei ik! En we lachten nog even. Ineens zagen we Matthew op ons aflopen. We bleven staren en wachtte totdat hij wat zei. Matthew begon te praten en zei "en jullie zijn vast de nieuwe bewoners van dat huis? Ik knikte en zei Ja woon jij in de buurt? Matthew grijnsde en zei Ja ik woon om de hoek 14e straat"

Rachel
Ik vroeg meteen welke school hij zat en hij andwoordde "Newton high en jullie? Ik andwoordde Newton high. Kimberly gaf me een zachte elleboog stoot en grijnsde naar me. Ik wist wat ze bedoelde ik grijnsde terug. Matthew zei ik moet gaan ik Zie jullie morgen op jullie eerste school dag wel ! En knipoogte naar ons terwijl hij weg liep
Omg dacht ik! Matthew Espinosa knipoogte naar ons ! Zei ik blij in mn hoofd. Wat is er met jouw vroeg Kimberly vragend? Niks.. Zei ik bedachtzaam terug

DreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu